Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

(Ik ben hier nieuw, dus ik weet niet veel van de regels. Mijn topic is erg serieus en ik heb helaas geen tijd om het forum te doorzoeken voor dit item) 
Dus als er nog een open thread is waar over neppe games en consoles wordt gesproken, zeg het maar meteen.

 

Ik ben iets meer dan een jaar bezig met verzamelen van retro games. Ik verzamel compleet in de doos, N64 en alle Game Boys. Ik heb er altijd op gelet of mijn spellen echt zijn of niet, maar kort geleden kwam ik er dus achter, dat een game waarvan ik dacht dat ie echt was, nep blijkt te zijn. Automatisch ben ik bang geworden dat meer games en zelfs consoles, accesoires en andere dingen nep kunnen zijn. Ik heb veel over neppe games enzo opgezocht, dus ik weet waarvoor ik moet zoeken. Helaas heb ik hier niet veel ervaring mee en, dus ik niet de ogen om uit te vinden of spullen nep zijn of niet. Ik vraag me af of iemand mij hiermee kan helpen, die hier wel ervaring mee heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom op Retroforum. Vragen & Feedback is voor vragen over het forum zelf, dus ik verplaats je topic.

Kun je misschien zelf wat voorbeelden geven, bedoel je echt imitatie of bedoel je kloons, of apparaten met ongeveer dezelfde look maar met een heel andere inhoud?

Ik heb bijvoorbeeld, Metroid Fusion voor de Game Boy Advance. Ik heb het spel compleet in de doos met alle boekjes. Aan de doos en de boekjes kan ik niks vinden wat nep kan zijn. Ook de cartridge is bijna perfect. Maar het Nintendo logo op de cartridge heeft een dunne witte buitenrand. Iets waarvan wordt gezegd, dat dat betekend dat het spel nep is. Ik vraag me bij dit geval dus af, of het spel inderdaad nep is.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...