Content: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Background: Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Pattern: Blank Waves Notes Sharp Wood Rockface Leather Honey Vertical Triangles
Frey

Nintendo Classic Mini

61 posts in this topic
1 uur geleden, djkoelkast zei:

Ik hou me aanbevolen, gezien er een niet eerder gereleased spel op staat heeft het mijn interesse.

^O^

Ik heb al vraag uitstaan over de status van die bestelling bij Intertoys. Product kon je door een bug bestellen, maar hij is niet geannuleerd. Hopelijk reageren ze morgen. Ik houd je op de hoogte!

4 minuten geleden, Hinse zei:

^O^

Ik heb al vraag uitstaan over de status van die bestelling bij Intertoys. Product kon je door een bug bestellen, maar hij is niet geannuleerd. Hopelijk reageren ze morgen. Ik houd je op de hoogte!

Merci :D

Ik kon alleen een 'mail indien beschikbaar' krijgen en verder nog nergens kunnen vinden.

Fijn dat Wehkamp alsnog uitlevert en dat je een bevestiging hebt :)

Maar seriously; " We hadden per ongeluk de SNES mini op onze website gezet. -0-. En dan ook nog dat het heeft ons heel veel telefoontjes gekost blabla (als in 'kijk ons dat even goed geregeld hebben' :')).

Cut the crap; niks komt per ongeluk ergens op te staan en dit is gewoon een hele dikke naald-oog waar doorheen is gekropen.

10 uren geleden, djkoelkast zei:

Ik hou me aanbevolen, gezien er een niet eerder gereleased spel op staat heeft het mijn interesse.

Maar de doos blijft toch dicht....? :+

1 uur geleden, MarsM zei:

Maar de doos blijft toch dicht....? :+

Waarschijnlijk wel, maar het bezitten van dat spel is al tof genoeg :D 

2 hours ago, djkoelkast said:

Waarschijnlijk wel, maar het bezitten van dat spel is al tof genoeg :D 

Of je moet er 2 hebben, dan kun je er wel eentje openen :)

1 uur terug, RM zei:

Of je moet er 2 hebben, dan kun je er wel eentje openen :)

Ja, maar daar vind ik ze een beetje te duur voor :P 

3 minuten geleden, djkoelkast zei:

Ja, maar daar vind ik ze een beetje te duur voor :P 

Ik ga hem wel openen en gebruiken :P  Ik denk zelfs dat ik hem op kantoor ga zetten voor de DoMiBo :D 

Cooblue heeft ook een leuk mailtje gestuurd:

Bedankt voor je interesse in de Nintendo Classic Mini: SNES. Op volgorde van inschrijving hebben we geïnteresseerde gamers op de hoogte gebracht. Helaas zat jij hier niet bij en moeten we je teleurstellen. We hebben een beperkte toezegging gehad vanuit Nintendo, maar deze voorraad is in hoog tempo gereserveerd. Hierdoor kun je geen pre-order plaatsen.

Op dit moment weten we nog niet of we meer consoles binnen krijgen. Houd rond 29 september de website in de gaten.

We hopen dat we je op deze manier voldoende geïnformeerd hebben. Om je een hart onder de riem te steken, hebben we ook een paar voordelen van deze situatie voor je op een rijtje gezet:

• Het Mario-deuntje blijft niet dagenlang in je hoofd rondspoken.
• Je krijgt geen last van je duim door het te hard drukken op de knopjes.
• Je hoeft geen eindbaas te verslaan.
• Je kunt gewoon lekker op tijd naar bed.

Dat laatste :') 

Maar dat vind ik dan toch weer een geweldige alinea... _O-. Als ze het toch niet mooier kunnen maken... en dan blijf je het toch in realistisch perspectief zien ;)

Als aanvulling op de NES Mini en SNES Mini in dit Retro Mini verzameltopic:

http://mailchi.mp/fe72ea5be6f5/first-look-ataribox-design?e=a93e75dbcb

6517dc55-7833-4007-a611-006d3efc6fa9.thumb.jpeg.dac434df0b6acf2fd37f1ffdce47de91.jpeg

Nog weinig tot niets bekend over wat je er mee kunt en wat er op komt te staan. Op zich wel een aardig design en ook interessant het aantal poorten dat erop zit:

74ec6e13-ed8d-4ce5-8aae-6718e9f5ad94.thumb.jpeg.473314f343a0fb0aa80454390a457edc.jpeg

Ik tel 4x USB, 1x HDMI en 1x Ethernet/LAN. Vooral dat laatste lijkt me nog het interessantst. Ik verwacht er niet veel van, maar toch ga ik het even in de gaten houden. ;)