Ga naar inhoud

Ori and The Blind Forest (Microsoft Windows, Xbox One)


Aanbevolen berichten

Je hebt er wel eens van die spellen tussen zitten die echt vreselijk veel indruk op je maken. Nou, dit was er eentje voor mij.

Ik had al eens wat beelden op YouTube voorbij zien komen, voornamelijk van Let's Players. Wat ik zag, beviel me erg goed en vooral de muziek viel in de smaak.

Toen ik een tijdje later zag dat er een retail versie voor de PC was uitgekomen, wat ook nog eens een speciale editie bleek te zijn met een nieuw level, nieuwe moves en meer achtergrondverhalen, sloeg ik toe.

 

Wat heb ik genoten van dit spel zeg. Het ziet er grafisch fantastisch uit, de gameplay is zo ontzettend soepel, er zit een erg mooi verhaal achter en de muziek... Dit spel heeft werkelijk de beste soundtrack die ik ooit in een spel gehoord hebt. Alles past gewoon precies. En dan te bedenken dat dit meesterwerk pas de eerste creatie is van het vrij nieuwe Moon Studios. Enkele dagen nadat ik het uit had, MOEST ik het gewoon weer opnieuw spelen. En dat heb ik echt niet vaak. Meestal ga ik dan door naar het volgende spel.

 

Misschien dat de trailers jullie een goed beeld geven van wat ik allemaal bedoel:

 

 

 

Ik kan jullie dit spel alleen maar aanraden... _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 6 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...