Ga naar inhoud

Wie Is De Mol? 2017 Pool


Aanbevolen berichten

  • Reacties 219
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het biedt in ieder geval minder problemen voor de pool, anders hadden we wat kunst en vliegwerk uit moeten halen qua inzendingen voor aflevering 9.

 

 

 


Nu geldt dus voor aflevering 9 een inzending zoals je die al 8 weken lang hebt gedaan (dus mol, winnaar, verliezer én afvaller);

Jokers worden verloren als je op de afvaller inzet.

 

EDIT: Maar er is natuurlijk wel een kleine maar aan bovenstaande;

Het kan namelijk zo zijn dat in aflevering 9 ook de verliezer bekend gemaakt wordt;

Dus als je op de verliezer ook jokers inzet en de verliezer wordt in aflevering 9 bekend gemaakt, dan ben je ook je jokers kwijt ;) 
 

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites



Door de teaser van de aflevering had ik ook al het idee dat er een vrijstelling zou kunnen vallen en dat dat kon betekenen dat er niemand af viel.

Toch heb ik ingezet op een exit :').

 

Ik vraag me nu wel af met welke reden ze dit doen...

Is het om de kijker een week langer te laten speculeren, is het ondat wel duidelijk is wie is afgevallen, of is het omdat het een klap voor de kijker is?

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites



Enorme show-off om de executie op deze manier weg te draaien... meer een actie voor een commerciële zender :|Y

 

Diederik is overduidelijk niet de Mol. In het alfabetspel had hij duidelijk een goed plan en bij de spreekwoorden raadde hij er ook 7 van de 9.  Jeroen en Imanuelle kregen hun rode scherm ook door voor hem te gaan.

Sanne zelfde verhaal. Haar redenatie dat het parcours zou rondlopen is wat voor te zeggen en ook zij raadde het grootste deel van de spreekwoorden.

 

Komen we weer bij Jochem en Thomas uit... wat een ellende die twee. Thomas begint bij de Z en neemt die mee (whyyyy) en vervolgens zie je hem vrijwel niks meer doen. Hij raadt maar 1 a 2 spreekwoorden en verzint ook nog een achterlijke met een autodeur in huis vallen op een buitenlocatie. Ook waait er bij hem toevallig weer een foto weg.

Jochem snapt bij het alfabet de vrij duidelijke uitleg van Diederik weer eens niet. Hij ziet de op de grond gekraste letters niet. Gaat naast zijn fiets wandelen. Werkt achterstevoren. Hij raadt maar 2 spreekwoorden.

 

Jochem, Sanne en Thomas zitten nu op elkaar. Enige reden voor de executie-uitstel die ik zou kunnen bedenken is dat de editors de kijker nog een weekje langer in de waan willen laten dat ook Sanne de Mol nog kan zijn (waar Diederik 18 vragen op heeft ingezet, wat we te zien kregen bij hem en niet van bondgenoot Thomas). Diederik's exit deze week al tonen zou betekenen dat je als kijker zowel hem als Sanne kan wegstrepen.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee aflevering 8 is geen exit.

Als de exit in de volgende aflevering bekend wordt gemaakt dan is dat dus in aflevering 9.

 

Aflevering 9 kun je daarom op dezelfde manier invullen qua inzending als de voorgaande afleveringen.

Mocht de verliezer ook in aflevering 9 bekend gemaakt worden dan verlies je je jokers als je die zowel op de afvaller als op de verliezer hebt ingezet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hm, ik vind eigenlijk ook dat de afvaller nog bij aflevering 8 hoort. Ik denk dat je na de afvaller straks te duidelijk gaat weten wie de mol is, dat is de enige reden dat ze het nu doorschuiven.

 

Als Thomas afvalt, betekent dit dat de kans dat Jochem de mol is ineens gigantisch groot is. Ik vermoed dat ze zo'n scenario een week voor de finale willen vermijden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Klopt allemaal wel, maar het rode scherm valt officieel in aflevering 9 en dus hoort de afvaller bij die aflevering. 

Deze situatie is al eerder geweest in seizoen 11 en toen werden er ook 2 afvallers in aflevering 9 bekend gemaakt (Karin was de laatste afvaller en kreeg rood na een aantal minuten en Soundos werd in de laatste minuten aangewezen als afvaller).

 

En ook als je naar de officiele widm app en naar wikipedia kijkt dan staat er officieel dat aflevering 8 geen afvaller heeft ;).

 

Wie er ook afvalt, het zal sowieso vrij duidelijk (kunnen) zijn wie dan de mol is.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat is dan jullie beredenatie erachter?

Maakt het dan echt een verschil voor de puntentelling :P?

Ookal is straks duidelijk wie het is, dat zal voor het inzenden en de verdere verloop van de pool niets veranderen.

 

Uiteraard mogen jullie er anders over denken, maar feiten blijven wel dat het rode scherm in aflevering 9 valt en dat dat ook verder overal zo wordt vermeld ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je het mij vraagt beetje een kul-discussie (en ik heb RM hier overigens verder niet over gesproken).

 

Aflevering 8 is officieel uitgezonden en afgelopen + aftiteling en nabeschouwing and we don't know shit over een afvaller en ik heb geen rood scherm gezien. In aflevering 9 valt kandidaat 7 af en zo gaat het straks ook alle statistieken in. Dit gebeurde in voorgaande seizoenen wel vaker (Karin de groot, Tygo Gernandt, Chris Zeegers, vielen bijv. aan het begin of halverwege de laatste reguliere aflevering af en soms zijn afvallers bewust dubieus zoals Tim Haars die afviel in aflevering 3 zonder dat de kijker een rood scherm in beeld kreeg en hij dus uiteindelijk nog in het spel bleek te zitten).

 

Overigens deze keuze hoeft door de programmamakers niet op voorhand te zijn gemaakt omdat het anders te duidelijk is wie de Mol is. Als Thomas afvalt is de kans inderdaad zeer groot dat het Jochem is. De redenatie kan echter net zo goed zijn dat Diederik afvalt en dat je daarmee nu al zeker had geweten dat zowel hij als Sanne de Mol niet is. In dat geval weet je nog steeds aan het begin van komende aflevering niet of het dan Thomas of Jochem is, maar blijft het qua speculatie voor Diederik of Sanne als mogelijke Mollen nog even een weekje aan. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Snap ik ;).

Iedereen mag ook een mening erover hebben.

Ik vind het persoonlijk ook een rare beslissing om het te splitsen.

Maar ik houd mij bij de feiten zoals de statistieken ook de boeken in gaan :P 

 

Ik heb ook zitten denken; Misschien valt de afvaller pas af als er nog een opdracht is gespeeld en is die afvaller afhankelijk van de uitslag van die opdracht ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanavond aflevering 9, vergeet niet in te zenden.

 

Zoals eerder aangegeven;

Het inzenden is hetzelfde als bij de voorgaande afleveringen, met 1 klein verschil;

Mocht de winnaar of verliezer ook bekend worden gemaakt dan valt die kandidaat dus ook af in het spel om de mol te zijn en dan ben je ook de op die kandidaat ingezette jokers kwijt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)
8 minutes ago, djkoelkast said:

Mja nu ook raar om weer in te zenden want ik blijf gewoon bij mijn inzending van vorige week, want die uitslag had ik afgelopen week verwacht.

 

Uiteraard prima.

Weet je ook zeker dat je je jokers op dezelfde manier en op dezelfde 3 personen wilt inzetten?

 

Je hebt namelijk wel meer informatie ten opzichte van vorige week ;) 

 

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
Just now, RM said:

 

Uiteraard prima.

Weet je ook zeker dat je je jokers op dezelfde manier en op dezelfde 3 personen wil inzetten?

 

Je hebt namelijk wel meer informatie ten opzichte van vorige week ;) 

 

Ik vind juist dat in zo'n aflevering helemaal geen informatie komt. Ik vond het ook een domme opdracht met die letters bijvoorbeeld.

Wat dat betreft zijn de Belgen veel beter in het verzinnen van opdrachten met heel veel haken en ogen, heerlijk is dat.

Ik zal er mijn licht nog eens over laten schijnen, maar nu dingen veranderen voelt raar.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inmiddels is de stand in de OP al bijgewerkt.

 

Rest er volgende week nog 1 aflevering, waarin bekend wordt gemaakt wie de mol is en wat hij heeft uitgevreten.

 

Qua inzending veranderen er een aantal dingen ten opzichte van de voorgaande 9 inzendingen;

  • Er is geen afvaller meer, dus voor aflevering 10 hoeft enkel de mol, de winnaar en de verliezer te worden voorspeld
  • Het verzilveren van de jokers wordt "omgedraaid"; Voor de voorgaande 9 inzendingen konden jokers worden ingezet door deze niet in te zetten op de afvaller, in de laatste aflevering kunnen de jokers enkel worden verzilverd door ze in te zetten op die persoon waarvan jij denk dat het de mol is (dat wordt dus een gevalletje "Kleur bekennen". Uiteraard mag je je jokers ook verdelen om kansen te spreiden, maar dan weet je wel zeker dat je punten verliest ;). 
Link naar bericht
Delen op andere sites



Diederik kost de iedereen veel punten, vandaar dat het ook verstandig is/was te spreiden.

De 10 punten voor dr 5e vraag in onderdeel 1 over de pot zijn op dit moment voor jou. Wint Sanne wel dan gaan ze naar Hinse.

 

Ik ben inderdaad bang dat het voor jou en Frey niet mogelijk meer is om de pool te winnen.

De rest heeft nog wel kansen, afhankelijk van wie de mol is en hoe goed er is gespreid.

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Ik hoorde gisteren ook dat ze een fout hadden gemaakt in de widm app;

De uiteindelijk afvaller was al gemarkeerd :P.

Ik heb het zelf niet gezien.

 



Maar inderdaad, deze zag je mijlen ver aankomen. Net als dat Sanne het niet meer kan zijn (anders had ze er allang uit grvlogen).
Het gaat dus weer *zucht* tussen Jochem en Thomas.

 

Maar voor mij is het vrij duidelijk dat het Jochem is.

Gisteren liep hij weer lekker te kloten en hij is totaal niet zenuwachtig.

Hij staat zelfs iedere keer met een brede smile op de achtergrond.

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
8 hours ago, RM said:

Ik hoorde gisteren ook dat ze een fout hadden gemaakt in de widm app;

De uiteindelijk afvaller was al gemarkeerd :P.

Ik heb het zelf niet gezien.

 

 

  Hide contents

 

 


Maar inderdaad, deze zag je mijlen ver aankomen. Net als dat Sanne het niet meer kan zijn (anders had ze er allang uit grvlogen).

Het gaat dus weer *zucht* tussen Jochem en Thomas.

 
 

 

  Reveal hidden contents
 


Maar voor mij is het vrij duidelijk dat het Thomas is.

Gisteren liep hij weer lekken te kloten en hij is totaal niet zenuwachtig. Hij staat zelfs iedere keer met een brede smile op de achtergrond ;) 
 
 

 

 

 


"Sanne kan het niet zijn, anders was ze er allang uitgevlogen" ... O}

Qua stemgedrag kunnen ze het in theorie alle 3 nog zijn (Diederik en Thomas als kandidaat kunnen er beiden wel 18 fout hebben gehad). Qua gedrag kan je Sanne wel wegstrepen en je kunt er ook vanuit gaan dat Sanne gewoon goed zat door op Jochem en Thomas te spreiden.

 

Die verdubbelaar wordt niet ingezet jn bezuinigingstijden bij de NPO :P . Wat de uitkomst ook is... de Mol heeft altijd voorkennis, maar als het Thomas is heeft hij het hier wel heel slecht gedaan zoals TMP ook aangeeft. Wat ik eerder denk; Art kreeg duidelijk (via een oortje?) door of de kandidaten met de touwtjes het juiste bedrag hadden gelegd en met het puzzeltje mochten starten. Het viel mij in m'n Jochem-tunnel sinds week 3 vooral op dat Jochem amper in beeld kwam en weer liep te eikelen. Kan heel goed zijn dat hij als Mol ook een oortje in had en te horen kreeg dat Sanne voorop lag... en die zou toch op Thomas gaan inzetten. Laatste kans om de kijker nog op het verkeerde been te zetten, omdat je verwacht dat de Mol bij dit spel in plaats van te saboteren juist z'n best doet... en dat dus alsnog niet doet. Daarnaast weer een leuk shot van Sanne die boos wordt op een mollende Thomas en een Thomas die dat erg plezant vindt. Het ligt er niet dik op bij Jochem... het ligt er zwaar dik op bij Thomas.

 

Als Jochem straks toch kandidaat blijkt; diepe buiging hoe hij het dan heeft gespeeld. Maar dat verwacht ik absoluut niet meer.

 
 

 

 

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)
30 minutes ago, djkoelkast said:

 

  Hide contents

 

 


Thomas zei overduidelijk dat hij "deze moest winnen", dus dat opent weer de andere lezing.
Ook het meteen opgeven van de bordjesopdracht "niks voor mij" was opvallend.
 

 

 

 

Het kan beide kanten op.

 

 

 


Dat zei hij denk ik alleen maar omdat denkt goed te zitten. Als hij dit spel wint en hij wint ook het programma dan heeft hij meer geld ;) 

Als het bondje met Diederik zo sterk is geweest als zij zelf zeggen dan hebben ze voor de test afspraken gemaakt over het invullen van de vrageb en dan weet degene die uiteindelijk de finale haalt op wie hij 100% in moet zetten.

 

Dus resumerend;

In de laatste aflevering switched iedereen van mol

- Thomas gaat eerst voor Sannen en nu vol voor Jochem, vanwege Diederik's exit

- Sanne gaat eerst vol voor Jochem en nu ineens voor Thomas, waarschijnlijk omdat Jochem op haar in heeft gepraat en ze "eerlijk" hebben aangegeven dat zij het niet zijn. Sanne zegt ook letterlijk, misschien speel ik het spel te eerlijk

- Jochem zat op Diederik en die gaat exit, dus hij moest een nieuwe mol kiezen. En dan gaat hij voor Sanne, terwijl ze "eerlijk" aangegeven hebben dat ze het beiden niet zijn. Vreemd, waarom dan niet Thomas? Waarschijnlijk om ook Sanne verdacht te houden.

 

Conclusie: Het moet Jochem wel zijn ;) 
 

 

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
9 hours ago, djkoelkast said:

 

  Reveal hidden contents

 

 


Thomas zei overduidelijk dat hij "deze moest winnen", dus dat opent weer de andere lezing.
Ook het meteen opgeven van de bordjesopdracht "niks voor mij" was opvallend.
 

 

 

 

Het kan beide kanten op.

 

 

 


Maar hij wint vervolgens niet, dus integendeel... Als hij de Mol is had hij voorkennis gehad en op z'n minst geweten hoe de puzzel(s) hadden moeten worden gelegd (die had hij dan thuis in België al kunnen instuderen). Sanne mocht er ietsje eerder dan hij mee beginnen, dus hij had er als Mol dan tijd zat voor gehad om het toch sneller te doen. Nu zou Sanne er meer dan 12.000 euro mee winnen (want als Thomas echt de Mol is zit Jochem er sowieso naast). Ben je wel in 1 klap de beroerdste Mol allertijden... en het productieteam is ook niet achterlijk. Voor de montage is het veel beter als de daadwerkelijke Mol er in zo'n spel compleet niks van bakt en dat ook nog eens mooi uitkomt omdat Sanne hier wint en een andere verdenking heeft... want dat verwacht je juist niet. En wat Jochem hier deed... die man kan echt wel beter optellen en aftrekken dan wat we hier beperkt te zien kregen... hij zat met een takje in de grond te graven :|Y

 

Tijdens die bordjes-opdracht was ook Jochem de grootste stoorzender. Hij deed constant 'moeten we deze niet op die en die plekken hangen' en met dat hij die vragen stelde was hij ze al aan het verwisselen voordat er reactie kwam. Daarnaast steeds weer twijfel zaaien met 'weet je zeker dat dat wel Oost is en dat West' (waar Sanne in haar irritatie weer op reageerde met een 'ik ga er geeneens antwoord meer op geven...'). Daarnaast ging hij ook tig keer in huizen kijken en daar hele verhalen over doorbriefen, war achteraf totaal niet relevant bleek te zijn. En het allermooiste aan dit spel is nog wel dat hij als oorzaak van het mislukken aangaf dat coördinator Diederik er niet meer was, waar hij de afgelopen 3 afleveringen zelf alleen maar over zat te zeuren dat die zo onduidelijk was in z'n uitleg en coördinatie. Thomas was hier vooral passief, en dat zou best kunnen omdat het puzzeltje zoals hij zelf aangaf niets voor hem is.

 
 

 

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites
8 hours ago, djkoelkast said:

 

  Reveal hidden contents

 

 


Hij wint niet omdat hij veel tijd verliest met hertellen, omdat hij te veel aan het kloten was met Sannes touwen, foutje dus.
 

 

 

 

Seriously... dat zou niet alleen een 'foutje' van 12.000 euro zijn, maar verder niemand en dan ook helemaal niemand (de kijkers thuis, Sanne, Jochem, de Paus) zou überhaupt zien of hij wel of niet ergens een tel-foutje heeft gemaakt met tellen in dat touwen-doolhof. Als Art tegen hem als Mol zegt dat het bij hem klopt, dan klopt het bij hem... ook als het niet klopt.

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Hahaha,

Dit is gewoon een herhaling van de discussie tussen Ellie Lust, Marc Marie Huybrechts en Tygo gisteren en moltalk :P 

 

N.B. Ellie zat ook op Thomas en de anderen op Jochem :P 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
8 hours ago, RM said:

Hahaha,

Dit is gewoon een herhaling van de discussie tussen Ellie Lust, Marc Marie Huybrechts en Tygo gisteren en moltalk :P 

 

N.B. Ellie zat ook op Thomas en de anderen op Jochem :P 

 

Ja en Ellie kwam toch een stuk verder dan Marc Marie en Tygo bij haar deelname -0-

 

Maar nee hoor... dit roept eerder warme herinneringen op aan de winter van 2013 toen djkoelkast en ik in een impasse terechtkwamen rond 2 overgebleven kandidaten en de identiteit van de Mol. Denk dat ik het nu zwaarder heb, want destijds was zelfs een in aflevering 9 geplaatste hint 'TOLISDEMOL' niet voldoende om hem te overtuigen 8))

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 hours ago, djkoelkast said:

Ik vind dat nog steeds een waardeloos seizoen en een kutmol :P 

 

Yeah, yeah...  I know... Old cows from the ditch all over the place there. Ik haal gewoon graag goeie herinneringen op :7

Misschien als Thomas ooit de Mol is mag je me terugpakken >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites

 

7 minutes ago, MarsM said:

 

Yeah, yeah...  I know... Old cows from the ditch all over the place there. Ik haal gewoon graag goeie herinneringen op :7

Misschien als Thomas ooit de Mol is mag je me terugpakken >:)

 

Ik voel me niet gepakt hoor, ik vond het gewoon erg slecht, alles werd uit de montage gehouden net als bij die Anne Marie. 

En ik heb bij Jochem wel dingen gezien, maar ik ervaar het anders. Wie weet zit ik er weer helemaal naast, net als alle andere jaren zowat :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 hours ago, djkoelkast said:

 

 

Ik voel me niet gepakt hoor, ik vond het gewoon erg slecht, alles werd uit de montage gehouden net als bij die Anne Marie. 

En ik heb bij Jochem wel dingen gezien, maar ik ervaar het anders. Wie weet zit ik er weer helemaal naast, net als alle andere jaren zowat :P

 

Wie weet zit je er een keer niet naast. Ik zit ook maar een beetje de pool-competitie op te stoken hoor ;) .

Het blijft nog wel even weekje goed spannend, dus dat is voor dit seizoen in ieder geval geslaagd!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als Willem Wever de mol blijkt te zijn ga ik zo pissed wezen. Vanaf het begin was hij mijn aller-allereerste ingeving, maar eigenlijk meteen dacht ik ook weer 'Okee, hij wordt óf de eerste afvaller óf de verliezer'.

 

Dus dat. En men weet intussen wel wie ik als mol ga invullen, en zoals ik RM al PM'de: Ik ga KAMIKAAAAAAAAAAAAAAAAZE! :D_O-

 

About de app van vorige week (en dit gaat even in een spoiler):

 

 

Na de uitzending van vorige week zaterdag stond op de app van WIDM een paar minuten lang Diederik aan 'verdenkingskans' op 0%:

 

C5iZ2egWcAElJic.jpg

 

Juist deze error doet me er aan denken dat zwaar last minute is besloten om die montage om te gooien.

 

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites
9 hours ago, RM said:

Wie de mol ook uiteindelijk is, PETJE AF voor hoe HIJ het dan heeft gedaan :P 

 

Geldt dan alleen voor Willem Wever... in de laatste aflevering de pot succesvol laten verdubbelen noem ik niet 'petje af' ;) 

 

En samba-boy, was maar bij die ingeving gebleven :P ik dacht ook dat Jochem de eerste afvaller zou worden en na het zien van aflevering 1 voldeed hij precies aan die verwachting (door zijn ietwat onbenullige gedrag en de verwachting dat hij snel tunnelvisie zou krijgen). Na noodgedwongen her-overweging vanaf aflevering 3 ben ik volledig op hem als Mol overgestapt en ben er ook niet meer van afgeweken, ondanks dat rond aflevering 4 a 5 zijn acties heel opvallend zichtbaar werden en iedereen dacht dat het er te dik bovenop lag. Na aflevering 6 werd Thomas ineens gelukkig een stuk verdachter in de montage.

 

Als Jochem de Mol is, dan is de kans vrij groot dat RM en ik bovenaan het pooltje eindigen (aangezien wij de enige zijn die wekenlang op hem hebben ingezet). Thomas zou dan de winnaar zijn en daar heeft niemand in de pool in al die weken ook maar een enkele keer op voorspeld ;) . Als Thomas de Mol is wordt het nog spannend wie er bovenaan gaat eindigen ;) 

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites
On Saturday, March 04, 2017 at 10:04 PM, RM said:

Inmiddels is de stand in de OP al bijgewerkt.

 

Rest er volgende week nog 1 aflevering, waarin bekend wordt gemaakt wie de mol is en wat hij heeft uitgevreten.

 

Qua inzending veranderen er een aantal dingen ten opzichte van de voorgaande 9 inzendingen;

  • Er is geen afvaller meer, dus voor aflevering 10 hoeft enkel de mol, de winnaar en de verliezer te worden voorspeld
  • Het verzilveren van de jokers wordt "omgedraaid"; Voor de voorgaande 9 inzendingen konden jokers worden ingezet door deze niet in te zetten op de afvaller, in de laatste aflevering kunnen de jokers enkel worden verzilverd door ze in te zetten op die persoon waarvan jij denk dat het de mol is (dat wordt dus een gevalletje "Kleur bekennen". Uiteraard mag je je jokers ook verdelen om kansen te spreiden, maar dan weet je wel zeker dat je punten verliest ;). 

 

Vanavond de ontknoping...

Vergeet niet in te zenden (zie quote voor details)!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bijgaand alvast de awards voor de winnaar en runner-up;

 

awardmol1.pngawardmol2.png

 

Waarschuwing:

Nadat de finale is uitgezonden zal ik zo spoedig als mogelijk de standen berekenen en de OP bijwerken.

Dit betekent dan ook dat in de OP direct zichtbaar is wie de winnaar en de runner-up van de pool zijn en dat er mogelijke spoilers te zien zijn.

Als je de uitzending later wilt/kunt zien en niet gespoilerd wilt worden is het verstandig om de OP te vermijden.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
36 minutes ago, djkoelkast said:

 

  Hide contents

IK ZAT OOK EENS EEN KEERTJE GOED

_O_

 

 



Oprecht gefeliciteerd ;)

Maar Thomas is wel de slechtste mol allertijden in mijn ogen.

Hij heeft letterlijk geen reet gedaan, laat andere mollen en raakt daarvan zelfs in de war (duin opdracht) en geeft ook nog eens alszijnde een foutje € 12000,- aan Sanne.

Knappe mol ben je dan.

Nee, je bent de beste mol, omdat niemand op je heeft gezeten... Big deal...! ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...