Ga naar inhoud

Trots op mijn Game Boy mod


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb me net eventjes netjes voorgesteld. Nu wil ik graag even mijn Game Boy mod laten zien:

5qmgqA7.jpg

 

Ik denk dat ik de A+B weer origineel maak. Er is zo wel erg weinig contrast qua uiterlijk. Of ik maak select+start ook zwart.

Ik ga de LED nog blauw of wit maken. De backlight heet "Wit" maar het is blauw met wit zoals je ziet.

De bivert mod zorgt ervoor dat het contrast wat groter is zoals je kunt zien. Ik heb het schermpje vervangen door glas. Dit geeft ook een grote verbetering.

De mod is vrij makkelijk te doen als je voorzichtig bent, geduld hebt, de goeie spullen hebt en een beetje kan solderen. Het is de moeite waard. Het resultaat is nog veel beter dan ik verwachtte.

 

Een backlight + bivert mod + glazen scherm (zonder de rest zoals de case) kost je hooguit 25 euro aan spullen.

 

Zijn er mensen die ook zo'n mod zouden willen maar het zelf niet aandurven? Hierbij bied ik mijn service aan. Als er interesse is, valt er misschien wat af te spreken.

 

Hier kun je zien hoe je het moet doen: 

 

aangepast door Bananensap
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga er nog eentje modden, maar deze keer houd ik hem wat meer vanilla. Dit keer doe ik alleen een urine gele backlight mod (ongeveer zelfde kleur als origineel) met bivert mod en een "glazen" glaasje. Naturel maar veel beter speelbaar omdat het goed te zien is.

 

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...