Ga naar inhoud

Ronde 1-1  

7 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel vind jij beter?

    • Metroid (1986)
    • Mission: Impossible (1990)


Aanbevolen berichten

 

Metroid (1986)

Samus Aran moet de Metroids uit de klauwen van de Space Pirates bevrijden, voordat zij deze als biowapens in kunnen zetten.

 

vs.

 

Mission: Impossible (1990)

Het IMF team moet een grote ontvoeringszaak zien op te lossen.

 

 

Stem op het spel dat jij het leukste vindt en laat een reactie achter!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gelijk al een lastige keuze;

Metroid is een klassieker en Mission: Impossible een geweldig leuk spel....

 

Ik ga in dit geval voor Mission: Impossible.

Reden hiervoor is omdat ik spel vroeger he-le-maal kapot heb gespeeld (soms tot frustratie aan toe, omdat het geen makkelijk spel is :P

Ik heb persoonlijk ook helemaal niets met Metroid (niet mijn spel, nooit gespeeld).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Van beiden geen hele grote fan, maar Metroid vind ik als sideview platformer wel prettiger spelen. M:I is een soort betere versie van Die Hard op de NES, heb het op emulator wel eens gespeeld maar het sprak me niet zo aan vanuit topdown-weergave (zoals bij Gauntlet II / Zelda dat wel het geval is).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Metroid een tijdje geleden eindelijk gespeeld. Het is een pittig spel en er is later duidelijk veel verbeterd, maar het blijft een klassieker. Ben dol op de 2D Metroid spellen.

 

Mission: Impossible nooit gespeeld, maar ziet er ook een leuk spel uit. Vooral ook aanstekelijke muziek. Maar Metroid wint het bij mij. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben nooit een Metroid fan geweest.

Mission:Impossible vond ik echt heel goed voor NES begrippen. Vind het nog altijd leuk om 'm zo nu en dan nog 'ns te spelen :) 

Het is uitdagend, spannende muziek en heeft mooie Graphics. Concept van bovenaf was ook vrij origineel en je moest soms echt even puzzelen. Maar man, wat had ik de pest aan die robot-armen in het laatste level |:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...