Ga naar inhoud

Ronde 1-6  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel vind jij beter?

    • Kirby's Adventure (1993)
    • Super C (1988)


Aanbevolen berichten

Kirby's Adventure (1993)

Kirby gaat op zoek naar de delen van de Star Rod, die gestolen was door King Dedede.

 

vs.

 

Super C (1988)

Bill en Lance gaan de strijd aan met aliens die een militaire basis hebben overgenomen.

 

 

Stem op het spel dat jij het leukste vindt en laat een reactie achter!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Contra was altijd een favoriet van me en ook deze ziet er geweldig uit, maar nog meer ben ik fan van de Kirby franchise. Alle Kirby spellen zijn een feestje voor mij en deze heb ik van allemaal waarschijnlijk wel het vaakst gespeeld. Ook het eerste Kirby spel waarin je de vaardigheden van vijanden kunt kopiëren.

 

Kirby's Adventure dus. :P 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga voor Kirby. Beide spellen zijn beiden heel goed, maar tevens slecht te vergelijken. Kirby is echt een leuk karakter en de games zijn bijna altijd heel goed uitgedacht qua gameplay. Contra en Super C vind ik ook heel vermakelijk, maar qua moeilijkheidsgraad vaak wat lastig om er in te komen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Super C heb ik nooit gespeeld.

Kijkend naar het filmpje doet die mij erg aan Power Blade denken (1 van mijn favo spellen op de NES).

Ik zou er wellicht voor hebben gekozen als dit spel niet tegenover Kirby had gestaan.

Maar helaas moet ook ik voor Kirby kiezen.

Dat spel is toch wel een klassieker en heeft geweldige muziek!

 

Kirby's Adventure dus :P 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kirby! _O_

 

Was echt een feestje op de NES om dit te spelen. Uitgebreid spel, niet te moeilijk maar ook niet makkelijk als je echt alle geheimen wilde vinden. Sowieso vind ik het concept van de reguliere Kirby games sterk, omdat het character zo veelzijdig wordt dmv het opeten van vijanden en het zo kunnen overnemen van vaardigheden. Ik heb daarnaast ook altijd veel lol gehad met de minigames; tot vervelends aan toe die hele dikke Kirby uit de grijpautomaat proberen te pakken en dat hij er dan altijd nét vanaf viel -0-. En het 'wie kan het snelst z'n revolver trekken' en zo veel mogelijk eieren eten was ook hilarisch. Tot slot als kind werkte de vrolijke muziek ook wel positief op m'n humeur :D.

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 hours ago, MarsM said:

Kirby! _O_

 

Was echt een feestje op de NES om dit te spelen. Uitgebreid spel, niet te moeilijk maar ook niet makkelijk als je echt alle geheimen wilde vinden. Sowieso vind ik het concept van de reguliere Kirby games sterk, omdat het character zo veelzijdig wordt dmv het opeten van vijanden en het zo kunnen overnemen van vaardigheden. Ik heb daarnaast ook altijd veel lol gehad met de minigames; tot vervelends aan toe die hele dikke Kirby uit de grijpautomaat proberen te pakken en dat hij er dan altijd nét vanaf viel -0-. En het 'wie kan het snelst z'n revolver trekken' en zo veel mogelijk eieren eten was ook hilarisch. Tot slot als kind werkte de vrolijke muziek ook wel positief op m'n humeur :D.

 

Alleen al de opening van het spel is hilarisch, wanneer Kirby wordt getekend en met zijn vleugel gedag zegt (zo pak hem beet de eerste 20 seconden van het filmpje hierboven) :P

Die muziek daaronder is echt geweldig ;)

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...