Ga naar inhoud

Ronde 1-10  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel vind jij beter?

    • Bubble Bobble (1986)
    • Tiny Toon Adventures (1991)


Aanbevolen berichten

Bubble Bobble (1986)

Baron Von Blubba verandert Bub en Bob in draakjes en ontvoert hun vriendinnen.

 

vs.

 

Tiny Toon Adventures (1991)

Buster Bunny moet Babs Bunny redden uit de handen van Montana Max.

 

 

Stem op het spel dat jij het leukste vindt en laat een reactie achter!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weer een lastige keuze. Tiny Toon Adventures heeft een prima gameplay, ik heb het voeger regelmatig bij een vriendje gespeeld. Alleen had ik niet zoveel binding met de ietwat kinderachtige karakters. Bubble Bobble is natuurlijk een ware klassieker met een heel verslavende gameplay en replay value. Nadeel is echter dat de NES port niet zo goed is als de originele arcadeversie en de 16-bit versies die iets later verschenen. Bubble Bobble wint het echter nipt :) 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja, dit is inderdaad ook een lastige keuze...

Bubble Bobble is een klassieker die ik nooit heb gespeeld en Tiny Toons... Ja dat is een vermakelijk spel....

 

Ik ga voor Tiny Toons, puur omdat ik dat spel wel eens heb gespeeld en vermakelijk vind en omdat ik Bubble Bobble niet ken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bubble Bobble is een van mijn NES favorieten. Ook meteen weer gespeeld op de NES Mini. Tiny Toons voor de NES heb ik nooit gespeeld, maar ook na het zien van de video verandert mijn mening niet.

 

Een duidelijke keuze voor Bubble Bobble van mijn kant.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga voor Tiny Toons. Ik speelde Bubble Bobble op de Commodore 64 en andere ports voelen voor mij als 'nagemaakt'. Ik startte Tiny Toons op om even te kijken of het een leuk spel is en toen ik op de klok keek zat ik opeens al een uur te spelen :P  

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...