Ga naar inhoud

Ronde 1-24  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel vind jij beter?

    • Kid Icarus (1986)
    • Micro Machines (1991)


Aanbevolen berichten

Kid Icarus (1986)

De engel Pit gaat op zoek naar de drie heilige schatten om Palutena van de slechte Medusa te redden.

 

vs.

 

Micro Machines (1991)

Een racespel met miniatuur auto's met verscheidene tracks die allemaal een eigen thema hebben.

 

 

Stem op het spel dat jij het leukste vindt en laat een reactie achter!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beiden leuke spellen. Kid Icarus heeft een overzichtelijke (maar natuurlijk wel enigszins voorspelbare) gameplay. Micro Machines is een klassieker, ik heb vooral de Mega Drive versies heel veel gespeeld vroeger (en nu nog steeds soms :P). Altijd de frustratie van de voorste rijder die niets voor zich ziet en daarmee vol in het nadeel is. Ook oneerlijke beoordelingen over wie wie nou het scherm uit reed. Het hoort er allemaal bij. :D Micro Machine dus. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kid Icarus, tot Super Smash Bros. Brawl had ik er eigenlijk nog nooit van gehoord. Het spel begint pittig, maar wordt grappig genoeg eigenlijk steeds makkelijker naarmate het vordert. :P 

Behoort inmiddels ook hier tot de iconische werken van Nintendo. Het 3DS spel is ook zeker de moeite waard, met overigens geniale voice acting. _O_ 

Micro Machines is niet zo mijn ding. :P 

 

Kid Icarus dus.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmmm...Tja... Ik ken geen van beiden spellen, dus dat werd weer filmpjes kijken.

 

  • Kid Icarus sprak mij niet aan; De graphics pakte mij niet en alles is wat stijfjes. Hier en daar zitten wat kamers die mij deden denken aan Zelda (voorwerpen kopen), maar niet bijzonder
  • Micro Machines was het ook niet voor mij; Simpelweg met een auto over een parcours scheuren (ik verontschuldig mij vooraf als ik hiermee mensen beledig :P) is nou ook niet mijn type spel zoals dit eruit ziet. Maar wat ik nog het meest opvallende vind is dat het spel (amper) soundtrack heeft. Sterker nog, tijdens dit schrijven heb ik het filmpje nog aanstaan en dan doet het race geluid van die auto's gewoon pijn aan mijn oren... ;(

Dus ja.. dan is het een kwestie van kiezen van het minst erge spel (want ik vind het beiden geen hoogvliegers) en dan kies ik voor Kid Icarus.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kid Icarus! Alleen al vanwege het Kid Icarus theme inmiddels een klassieker _O_

Heb deze wel eens een stuk gespeeld en speelde wel fijn weg. Gewoon een uitgesproken NES platform spel, zoals ze in die tijd werden gemaakt. 

 

Dat andere racespel vind ik niks. Irritant geluid en de uitwerking ziet er niet best uit (het gaat bijv. heel snel maar je karretje blijft permanent in het midden van het scherm hangen... Ik zie dan liever wat duidelijker wat er voor me zit zodat je beter kunt reageren).

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...