Ga naar inhoud

Geen kleur-weergave op mijn Video2000 recorder.


Aanbevolen berichten

Heb net mijn Philips Video2000 recorder van stal gehaald. Was daar beland nadat er wat rook uit de machine gekomen was. Het oudje blijkt het echter, tot mijn stomme verbazing, nog te doen maar er zit helaas geen kleur in het beeld. Ik heb de trommel met alcohol schoongemaakt maar dit gaf geen verbetering. Heeft het misschien nog nut om de contacten aan de onderzijde van de trommel schoon te maken of is er misschien nog een andere mogelijke oplossing voor dit probleem.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt voor het welkom en voor de snelle reactie. Ben intussen weer wat verder. Heb de tape er vanmiddag opnieuw ingestopt en beeld is nu ineens veel beter , heb ook weer kleur alhoewel  die kleuren soms even kort verdwijnen. Aansluiten op de TV moet dus goed zijn. Het typenummer is VR 2024/00 G. Misschien is er toch nog een mogelijkheid om ook het knipperen er uit te krijgen, zou mooi zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

2024 zijn die grote bakken, daar ga je nog wel wat werk aan hebben.

Maar heel belangrijk: haal die rookcondensator er eerst uit, vervang de accu en ga dan pas verder. Geen geintje: dit kan je huis in de fik zetten.

 

Op de site van Gromsound (google even naar Gromsound Video 2000) staat vrij summier uitgelegd wat je moet doen, mijn tip is: gewoon lezen, lezen, lezen en proberen, het gaat je helpen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...