Ga naar inhoud

Ronde 1-28  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel vind jij beter?

    • BurgerTime (1982)
    • The Adventures of Lolo (1989)


Aanbevolen berichten

BurgerTime (1982)

Help Chef Pepper om hamburgers te maken, terwijl je de kwaadaardige etenswaren moet ontwijken.

 

vs.

 

The Adventures of Lolo (1989)

In dit puzzel spel moet Lolo Princess Lala redden uit het kasteel van King Egger.

 

 

Stem op het spel dat jij het leukste vindt en laat een reactie achter!

Link naar bericht
Delen op andere sites

BurgerTime heb ik vroeger regelmatig gespeeld, The Adventures of Lolo kende ik nog niet. Die laatste even bekeken en ziet er wel uit als een spel wat ik zo een tijdje zou kunnen spelen. Muziekje blijft ook irritant in je hoofd zitten. :P

Maar BurgerTime wint het toch, gewoon nostalgie. En de worstjes zijn natuurlijk ook best bekend geworden inmiddels op het forum. :P

Vond het vanaf level 3 overigens wel erg pittig worden. Daar moest je meteen op het goede moment omhoog gaan, anders kon je het al schudden.

 

Stem voor BurgerTime.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor mij wint Lolo duidelijk, een heel leuke en verslavende NES exlcusive, terwijl BurgerTime (een aardig uitgewerkte maar geen perfecte) arcade port is. Heb BurgerTime even getest en net als bij Bad Dudes een hele povere level / control detectie heeft. Werkt dus niet fijn t.o.v. de arcade versie die ik ook kort heb getest. En aangezien Lolo gewoon een hele solide NES titel is wint die het met gemak ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ken beide spellen niet, maar na het zien van beide filmpjes heb ik wel een duidelijke voorkeur;

 

Burger Time vind ik een simpel spel, waarbij je (oneerbiedig gezegd) enkel trapjes op en neer moet lopen en vijanden moet ontwijken.

Van dit soort spellen hebben we er al best veel in de competitie, beetje 13 in een dozijn :P.

 

Adventures of Lolo ziet er veel leuker uit en grijpt mij veeel meer aan.

En niet alleen al omdat je lekker kunt puzzelen, maar zeker ook om het hele aanstekelijke liedje.

Ik ben bang dat als ik er veel langer naar luister dan dat ik dit bericht plaats, ik dat liedje de rest van de week niet meer uit mijn hoofd krijg :P.

 

Adventures of Lolo wint voor mij dus overduidelijk en krijgt mij stem.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien niet helemaal eerlijk om een spel uit 1982 met een spel uit 1989 te vergelijken maar ik kies voor Lolo. BurgerTime voelde een beetje knullig en simpel. Lolo ziet er interessant uit, ik hou wel van een puzzelgame. Weer een interessante NES game ontdekt, deze zet ik op mijn lijstje!

 

Lolo it is!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook deze allebei niet gespeeld, maar hier kies ik voor Burger Time.

 

Leuk concept om die puzzeltjes op te lossen door in een bepaalde volgorde langs die hamburger-onderdelen te lopen terwijl je de vijanden probeert te ontlopen. Ook wel een knipoogje naar PacMan. En los van het spel zijn de worstjes van Frey inderdaad ook wel een beetje forum-nostalgie... :+

 

Ik heb dat filmpje van Lolo ook bekeken, maar vind dit helemaal geen leuk spel. Snap de gameplay ook niet op het eerste gezicht. Wat moet je precies doen in elk kamertje en wat houden al die items precies in (Pijlen, stenen, eieren...blablablabla)? En ineens gebeurt er dan iets en dan verdwijnen alle items en vijanden en gaat de deur open. Teveel vage variabelen in de puzzeltjes, spreekt me niet echt aan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...