Ga naar inhoud

Ronde 2-1  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel vind jij beter?

    • Metroid (1986)
    • Donkey Kong Jr. (1982)


Aanbevolen berichten

Metroid (1986)

Samus Aran moet de Metroids uit de klauwen van de Space Pirates bevrijden, voordat zij deze als biowapens in kunnen zetten.

 

vs.

 

Donkey Kong Jr. (1982)

Mario heeft Donkey Kong als straf voor de ontvoering van Pauline opgesloten en nu moet Donkey Kong Jr. zijn vader zien te redden.

 

 

Stem op het spel dat jij het leukste vindt en laat een reactie achter!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat is niet zo moeilijk. Metroid! Een goed uitgewerkt platform spel met veel vernieuwende elementen. Zoals bijvoorbeeld de eerste vrouwelijke hoofdrolspeelster en het verrassingselement in het eerste level. Ik ga voor Metroid!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Metroid is hier voor mij toch echt wel het beste spel van de twee. Pittig, maar het heeft wel de basis gelegd voor de schitterende vervolgen die we kregen, vooral op de SNES en GBA.

Donkey Kong Jr. is een leuke klassieker, maar valt in het niets bij Metroid. ;) 

 

Stem voor Metroid!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja, tja...

 

Ik heb persoonlijk niets met Metroid en Donkey Kong Jr heb ik ook nooit gespeeld en vind ik geen hoogvlieger.

In Ronde 1 heb ik Donkey Kong Jr doorgezet omdat dat het betere spel van de 2 was.

Nu denk ik toch echt dat het spel zijn meerdere moet erkennen in Metroid.

Metroid is meer een spel met inhoud en zit beter in elkaar, ondanks dat ik er niets mee heb,

 

Voor mij mag Metroid naar Ronde 2

Link naar bericht
Delen op andere sites
50 minutes ago, RM said:

Ik heb persoonlijk niets met Metroid

 

Heb je niets met het spel of met de gehele reeks? De eerste spellen waren nog wat stroefjes, maar Super Metroid vind ik echt fantastisch. Fusion en Zero Mission vond ik vervolgens ook heerlijk om te spelen. De 3D spellen zijn uiteraard weer een heel ander verhaal.

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 minutes ago, Frey said:

 

Heb je niets met het spel of met de gehele reeks? De eerste spellen waren nog wat stroefjes, maar Super Metroid vind ik echt fantastisch. Fusion en Zero Mission vond ik vervolgens ook heerlijk om te spelen. De 3D spellen zijn uiteraard weer een heel ander verhaal.

 

Ik heb het nooit gespeeld en het trekt mij ook niet om het te gaan spelen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 hours ago, Frey said:

 

Zonde... Al heb ik dat zelf ook heel lang gehad met de Zelda reeks en zie nu eens waar ik sta. :P 

 

Zeker begonnen met NES Zelda 2, die niet zo bijzonder was?

Anders inderdaad opmerkelijk gezien je wel de grootste Nintendo fan bent die ik ken en je wel echt alles uitprobeert... en dit toch wel de parel-reeks is uit het assortiment. ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 hour ago, MarsM said:

 

Zeker begonnen met NES Zelda 2, die niet zo bijzonder was?

Anders inderdaad opmerkelijk gezien je wel de grootste Nintendo fan bent die ik ken en je wel echt alles uitprobeert... en dit toch wel de parel-reeks is uit het assortiment. ;) 

 

Heb het verhaal wel eens verteld, maar komt straks wel weer wanneer Zelda aan bod komt. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...