Ga naar inhoud

Ronde 2-9  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel vind jij beter?

    • Clu Clu Land (1984)
    • Teenage Mutant Ninja Turtles 2: The Arcade Game (1990)


Aanbevolen berichten

Clu Clu Land (1984)

Kogelvis Bubbles probeert de gestolen schatten van Clu Clu Land terug te krijgen.

 

vs.

 

Teenage Mutant Ninja Turtles 2: The Arcade Game (1990)

De Turtles maken jacht op Shredder nadat die hun vrienden ontvoerd heeft.

 

 

Stem op het spel dat jij het leukste vindt en laat een reactie achter!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou dat is een makkelijke keuze voor mij.

 

Ik heb Clu Clu Land nooit gespeeld en los daarvan vind ik het een te simpel spelletje wat mij niet aanspreekt.

 

Mijn keus gaat dus naar mijn favoriete schildpad helden.

Dit spel heb ik vroeger eindeloos gespeeld en ik zou het zo weer volledig uitspelen als ik op een gekke dag de NES weer eens aan sluit ;) 

 

Teenage Mutant Ninja Turtles 2 dus

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hou niet zo van beat'm ups. En wel van puzzel spelletjes dus ik ga voor Clu Clu Land. Ook vanwege de originaliteit.

 

Shit ik heb verkeerd gestemd. Kan hij alsjeblieft geteld worden als Clu Clu Land?

Link naar bericht
Delen op andere sites

En deze gaat beslist naar Turtles II .

Dit spel ziet er goed uit met veel bekende personages uit de jaren 80 tekenfilmserie. Deze titel heb ik met veel plezier keer op keer uitgespeeld. Vind 'm persoonlijk minder leuk dan deel 1, voornamelijk vanwege de meer eentonige gameplay (de achtergronden veranderen per level maar verder ben je constant hetzelfde aan het doen... tientallen Foot Clan rammen) en het feitelijk wegvallen van de unieke eigenschappen van elke Turtle (ze zijn allemaal hetzelfde).

 

Toch wint nostalgie hier absoluut van het veel eenvoudiger Clu Clu Land. ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lijkt wel beslist te zijn hier, maar toch stem ik uit nostalgie. Heb Clu Clu land echt heel wat gespeeld vroeger. _O_

Turtles 2 ziet er ook erg leuk uit met ook weer goede muziek, maar inderdaad toch niet zo uitnodigend als deel 1 qua gameplay.

 

Clu Clu Land voor mij. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...