Ga naar inhoud

Ronde 2-10  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel vind jij beter?

    • Kirby's Adventure (1993)
    • Tiny Toon Adventures 2: Trouble in Wackyland (1992)
      0


Aanbevolen berichten

Kirby's Adventure (1993)

Kirby gaat op zoek naar de delen van de Star Rod, die gestolen was door King Dedede.

 

vs.

 

Tiny Toon Adventures 2: Trouble in Wackyland (1992)

De Tiny Toon karakters beleven van alles in de attracties van een nieuw pretpark.

 

 

Stem op het spel dat jij het leukste vindt en laat een reactie achter!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geen enkele twijfel hier: Kirby! _O_ 

Een van mijn absolute NES favorieten die helaas wat laat uitgekomen is, waardoor veel mensen hem niet zo goed kenden. Maar dat is eigenlijk wel vaker het verhaal bij Kirby spellen.

 

Een duidelijke stem voor Kirby's Adventure!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tiny Toons 2 is een vermakelijk spel met een leuke soundtrack, maar het haalt het niet bij Kirby.

Kirby is groter, uitgebreider, is uitdagend, heeft een goede gameplay en een goede soundtrack.

 

Dus Kirby mag van mij een ronde verder ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 hours ago, Bananensap said:

Kirby's adventure! Via deze contest ontdekt! Ik ben op 63%

 

Leuk om te horen! :D 

Probleem met veel Kirby spellen is, zoals eerder gezegd, dat ze erg laat uitgekomen zijn op de meeste consoles. Zo was de Super Nintendo er al een hele tijd toen Kirby's Adventure uitkwam. Daardoor krijgen deze spellen mogelijk niet altijd de waardering die ze eigenlijk verdienen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kirby natuurlijk. Één van de beste titels die de NES naar mijn mening te bieden heeft! Lekker uitgebreid, laagdrempelig voor niet-ervaren gamers, geweldige muziek, grappige minigames en een leuke uitdaging als je 100% completion wilt halen (sommige geheime deurtjes waren naar verstopt :P ). En de Boss battle van World 6 tegen Meta Knight is gewoon klassiek! _O_ Ik kan eigenlijk zeer weinig bedenken wat niet goed is aan dit spel ;) 

 

Tiny Toons 2 is niet zo bijzonder. Kort en weinig bewegingsvrijheid (veelal parcours) en ik heb nooit begrepen waarom er 'tijd'limieten op levels zitten... Heel irritant. Sowieso al minder dan deel 1, dus al helemaal minder dan Kirby :) 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...