Ga naar inhoud

Ronde 2-12  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel vind jij beter?

    • Kid Icarus (1986)
    • Dig Dug (1982)


Aanbevolen berichten

Kid Icarus (1986)

De engel Pit gaat op zoek naar de drie heilige schatten om Palutena van de slechte Medusa te redden.

 

vs.

 

Dig Dug (1982)

Mijnwerker Taizo Hori (Dig Dug) moet alle monsters onder de grond zien op te blazen met een luchtpomp.

 

 

Stem op het spel dat jij het leukste vindt en laat een reactie achter!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook deze is niet moeilijk voor mij: Kid Icarus!

 

Ben echt blij dat ze dat weer wat nieuw leven ingeblazen hebben, anders had ik het waarschijnlijk niet eens gekend. Ontzettend leuke gameplay en aanstekelijke muziek. _O_ 

Hopelijk zijn we voorlopig ook nog niet van deze reeks af, want Uprising voor de 3DS vond ik ook geweldig met unieke gameplay, prachtige muziek en sublieme voice acting... Maar dat is weer heel iets anders natuurlijk. :P 

 

Naja, in ieder geval: Kid Icarus!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kid Icarus! Sowieso de echte klassieker en een beter uitgewerkt spel. Niet voor niets dat Nintendo dit concept verder heeft uitgewerkt. En het Kid Icarus theme is gewoon geweldig :D 

 

Dig Dug is ook een geinig spelletje, maar ook weer geen wereldwonder. Daarnaast, zoals Hinse al aangeeft, is het geen specifieke NES titel. Net als bij bijvoorbeeld Tetris maakt dat de keuze voor Kid Icarus voor mij iets makkelijker ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...