Ga naar inhoud

Ronde 3-2  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel vind jij beter?

    • Duck Hunt (1984)
    • Kirby's Adventure (1993)


Aanbevolen berichten

Duck Hunt (1984)

Ga samen met je hond op eendenjacht en gebruik daarbij de NES Zapper!

 

vs.

 

Kirby's Adventure (1993)

Kirby gaat op zoek naar de delen van de Star Rod, die gestolen was door King Dedede.

 

 

Stem op het spel dat jij het leukste vindt en laat een reactie achter!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beide games vallen wat mij betreft in het segment klassiekers nèt onder de grote klassiekers zoals Zelda en Mario. Duck Hunt is vanwege de Zapper iconisch, maar met Kirby heb je langer lol omdat de gameplay afwisselender is. Daarom wint Kirby voor mij deze ronde.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor deze week de makkelijkste ronde: zonder twijfel Kirby ;) .

 

Leuk dat Duckhunt nog ver is gekomen, omdat het spel tot op heden uniek is en de oranje zapper toch een echt retro-object is. Het is qua inhoud echter natuurlijk véél kariger t.o.v. het fantastisch uitgewerkte, zeer uitgebreide, afwisselende, speelvriendelijke en natuurlijk koddige Kirby's Adventure. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja, er valt gewoon niet te ontkennen dat Kirby toch een veel uitgebreider spel is, waarin een hoop te ontdekken is en wat een echte adventure game is.

De muziek van dit spel vind ik ook echt heel sterk en door de gameplay gaat Kirby niet snel vervelen.

Dus dat betekent dat wat mij betreft Ronde 3 helaas het eindstation is voor Duckhunt, want Kirby is voor mij het betere spel in deze battle.

 

Mijn stem gaat dus naar Kirby's Adventure.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...