Ga naar inhoud

Peppi en Kokki gaan polsstokspringen... Hamelen?


Aanbevolen berichten

Zelf heb ik niets met Peppi & Kokki maar ik vroeg me af of iemand deze aflevering heeft. Wat me namelijk opviel is de beschrijving van B&G: 
 

Quote


Document ID32125

Uniforme titelPEPPI EN KOKKI

TitelDE NIEUWE AVONTUREN VAN PEPPI & KOKKI

AfleveringstitelPeppi en Kokki gaan polsstokspringen

Publicaties

televisie; 30-11-1974; KRO; 20'26''

Schone inlasNiet aanwezig

Dragers

SamenvattingKinderserie over de matrozen Peppi en Kokki, gespeeld door John van Essen en Herman Kortekaas, die allerlei avonturen beleven. In de serie wordt niet gesproken, maar vertelt een verteller het verhaal en wordt er gebruik gemaakt van geluidseffecten en muziek.
In deze aflevering: Peppi en Kokki genieten 's avonds van een heerlijk gebraden kippetje. Peppi zet de tv aan, omdat er een belangrijke voetbalwedstrijd met het Nederlands elftal is. Kokki houdt niet van voetbal, hij kijkt liever naar 'Hamelen' op het andere net.

 

 

Dit betekent mogelijk kans op wat clips van Hamelen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 hours ago, djkoelkast said:

Ik denk eerder dat het besproken wordt.

En als je al wat ziet dat het dan via een tv is en heel klein.

Nou ja, er is een kans dat je soms enkele seconden vol in beeld ziet. Kan leuk zijn als dat verder het enige beeldmateriaal is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 2017-4-27 at 11:17 PM, Spiny Norman said:

Nou ja, er is een kans dat je soms enkele seconden vol in beeld ziet. Kan leuk zijn als dat verder het enige beeldmateriaal is.

 

Ah, ik zie dit nu pas. Helaas, het enige dat te horen is is een klein stukje van de leader met hans pauwels en het is heel in de verte op een mini beeldbuis met bijbehorende flikker te zien.

 

:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 5/5/2017 at 7:27 PM, mcmurdyy said:

 

Ah, ik zie dit nu pas. Helaas, het enige dat te horen is is een klein stukje van de leader met hans pauwels en het is heel in de verte op een mini beeldbuis met bijbehorende flikker te zien.

 

:)

Dus dat kunnen we wel afstrepen zo te horen. Helaas!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...