Ga naar inhoud

Beste NES Game: Halve Finale 2


Halve Finale 2  

7 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel vind jij beter?

    • Super Mario Bros. 3 (1988)
    • Castlevania III: Dracula's Curse (1989)
      0


Aanbevolen berichten

Super Mario Bros. 3 (1988)

Bowser en de Koopalings hebben de koninkrijken van The Mushroom World veroverd en de koningen betoverd.

 

vs.

 

Castlevania III: Dracula's Curse (1989)

Trevor Belmont wordt ingeschakeld om het op te nemen tegen Dracula.

 


Stem op het spel dat jij het leukste vindt en laat een reactie achter!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Super Mario Bros. 3 is in dit geval absoluut superieur. Castlevania 3 is een zeer goede game en toch komt het niet in de buurt van misschien wel (één van) de beste Mario ooit.

 

Aan Mario klopt gewoon alles: moeilijkheid/toegankelijkheid, bekendheid, uitgebreide inhoud, gameplay en soundtrack. Bij Castlevania zijn nog wel wat 'máár'en' te bedenken, al is het maar op het gebied van moeilijkheid. Toch is deze titel terecht heel ver gekomen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja... Ik had het nog willen zien wie er door zou zijn gegaan als Castlevania tegen Metroid uit was gekomen (Oh wacht, dat wordt volgende week duidelijk :P).

 

Nee, alle gekheid op een stokje.

Ik heb het spel afgelopen weekend weer deels gespeeld en het blijft een topgame, maar Super Mario Bros. 3 staat eenzaam aan de top, dus dat is ook mijn keus.

 

Ik denk ook niet dat dit een verrassing is.

Sterker nog, met de voorbereidingen van deze NES competitie had ik Mario 3 al als voorbeeld op de kampioenspositie gezet on het schema wat ik heb opgesteld ;).

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...