Ga naar inhoud

Ik zoek een tv serie uit de jaren 70/80


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben nieuw hier en ik ben op zoek naar een tv serie van vroeger die ik graag zou willen vinden.

 

Helaas laat mijn geheugen mij in de steek, wat ik mij denk te kunnen herinneren;

 

  • dat het ging om een serie, geen film
  • vlgs. mij ging het om de avonturen van een aantal families/clans (?) in middeleeuws Engeland of Schotland
  • de afleveringen speelden zich af in en rond diverse kastelen, meestal van die met een enkele (grote) toren
  • in de intro en/of outro zag je vlgs. mij van boven een kasteeltoren gefilmd

 

Bitter weinig info eigenlijk, maar ik weet wel dat ik het erg mooi vond allemaal.

 

Kan iemand mij toch op weg helpen aub?

 

Ik hoop dat het is toegestaan om nu zo een nieuwe topic te starten, ik ben benieuwd.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Jelle

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op ‎27‎-‎6‎-‎2017 at 19:12, jelleretroforum zei:

Hallo,

 

Ik ben nieuw hier en ik ben op zoek naar een tv serie van vroeger die ik graag zou willen vinden.

 

Helaas laat mijn geheugen mij in de steek, wat ik mij denk te kunnen herinneren;

 

  • dat het ging om een serie, geen film
  • vlgs. mij ging het om de avonturen van een aantal families/clans (?) in middeleeuws Engeland of Schotland
  • de afleveringen speelden zich af in en rond diverse kastelen, meestal van die met een enkele (grote) toren
  • in de intro en/of outro zag je vlgs. mij van boven een kasteeltoren gefilmd

 

Bitter weinig info eigenlijk, maar ik weet wel dat ik het erg mooi vond allemaal.

 

Kan iemand mij toch op weg helpen aub?

 

Ik hoop dat het is toegestaan om nu zo een nieuwe topic te starten, ik ben benieuwd.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Jelle

 

Hallo,

 

Hartelijk bedankt voor de gedane suggesties/meedenken, ik ga ermee aan de slag!

 

Groeten, Jelle

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op ‎30‎-‎6‎-‎2017 at 00:13, samba-boy zei:

Laat je het ons nog weten als je er uit bent? Altijd leuk om nieuwe mensen op Retroforum actief te zien meedoen! :D

 

De gedane suggesties waren helaas niet wat ik zocht, ik heb nu mijn vraag op http://www.zetaminor.com/roobarb/ uitgezet.

 

Nogmaals iedereen bedankt voor de gedane suggesties!

 

Groet, Jelle

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 years later...

Een stuk of wat afleveringen zijn nu zwart-wit maar waren ooit in kleur... en zo'n 11 zijn geheel verloren.

 

Tja. Videoreorders waren er nog niet (niet om van te spreken dan).

 

Op zich boffen dat er nog een aantal op youtube staat.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...