-
Posts
363 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Events
Posts posted by Floris97
-
-
Ik heb hiervan wel veel reclame op YouTube gezien , maar (nog) niet gezien. Het lijkt me wel een interessante serie, maar om hier nou Netflix voor aan te schaffen, nee.
(Al lijkt in eerste instantie een beetje propaganda-achtig.)
Is er een kans dat dit ook op (Nederlandse) televisie wordt uitgezonden?

-

Wat zeg ik? Retro? Meer antiek

-
Geen plaatje?
-
Een iPhone hoesje retro? Hardly. Neo-fake-retro misschien
.Mijn ex had zo'n telefoonstation (in gebruik!) in huis hangen nog;
Das pas retro!

Inderdaad.

-
-
Kom je nou speciaal naar dit forum om reclame te maken?

Beetje jammer dit...
-
Samen met nog iemand, een jongeman (naam ben ik vergeten), hadden zij een radiostation in bedrijf. Ik weet nog wel dat ik het een leuke serie vond, maar verder weet ik niet meer.
Misschien Raymond Thiry (Haar man alias, Gert Jan van Rossum)?
Zal trouwens nog kijken of er iets van terug te horen valt.
-
Ziet er uit als een schaalmodel (speelgoed) van een bandschuurmachine.
Dank je, ik had het zelf niet gezien, maar het lijkt inderdaad op een (speelgoed) bandschuurmachine.
-
De keerzijde is dat meer spullen niet de vuilnis in gaan. En met wat zoekwerk is er nog heel veel erg goedkoop te krijgen.
Ja, dat is ook weer waar.

-
-
Ziet er alleen maar uit als een hoesje, voor als je thuis bent. Ik zie twee voordelen;
1. de luidspreker staat niet zo dicht op je gehoorgang, beter voor je trommelvliezen
2. je raakt je tel niet zo snel meer kwijt in huis (ik leg m altijd overal en nergens neer)
Volgens mij is dat het ook, maar wat je noemt is inderdaad wel handig.
Ik vind het er crappy en goedkoop uitzien.
Eigenlijk vind ik dat ook, maar ik vind op zich wel grappig. (het is retro)

-
Hallo Wim, bedankt voor je informatie. Leuk dat je zoveel weet over Bambino dat je dit kunt dateren. Het verbaasd me ook dat dit nog bewaard is gebleven is (al had ik liever de hele folder gehad). Nou ik denk niet er echt nog mee ga spelen, maar het is leuk voor de verzameling zeker de folders.
-
Zit ik net op twitter een beetje te vervelen: valt mij oog op een plaatje van Roos & haar mannen, ik denk meteen dat ze weer gaan uitzenden of dat er iets voor geschreven wordt, maar nee.
Roos (Raymonde Kuyper) komt op de radio! om 0.00 in het VPRO programma ''Nooit meer slapen''.
Mijn moeder had hier ook al over, ze zijn op een gegeven moment: Roos & haar mannen, ik wordt meteen helemaal nieuwsgierig maar blijkt alleen een radioprogramma met Roos te zijn.
Bron: http://www.vpro.nl/nooitmeerslapen/nieuws/vooruitblik/2015/2/9-13
-
-
(Schop)
Ik was laatst bij de kringloop en toen vond ik: drie plastic zakjes blokjes (en wagen)+ originele doos + enkele (sommige kapotte) boekjes erbij, wat een vondst.

Wat je allemaal kan vinden bij de kringloopwinkel...
Omdat de doos in het Spaans is, lijkt me dat dit uit de jaren 70 komt. (Toen hadden ze de productie daar verhuisd)
Maar die tweede en onderste foto zijn van een boekje uit jaren 50/60 (lijkt me).
-
Toen ik dit topic startte konden sommige afbeeldingen er niet in, omdat ze van slechte kwaliteit waren, laatst heb ik de betere versies (en nog wat nieuwe) gevonden.
Zoveel reclames, zo weing tijd.

Seob, heb je ook veel sets uit de periode 1979 - 1991? Dat zijn namelijk de enige sets die mij echt interesseren, dat nieuwe vind ik zelf echt troep
Een foto van je verzameling zou wel leuk zijn.
-
Eén van mijn laatste retroaankopen: twee ongeopende doosjes LEGO uit 1988. Op de kringloopwinkel in Twello gekocht voor 1,25 euro per stuk
Noiit geweten dat je zulke dingen gewoon bij de kringloop kan vinden.
De vorige eigenaar hield kennelijk niet zo van LEGO, ik denk dat gewoon een verkeerd cadeau was.
-
Dat is de Griekse Rijder uit De Verzonken Stad.
Dankjewel, zit dat nummer er nog steeds in sinds de laatste nabewerking? Want ik meen het te herkennen, maar ik weet het niet zeker..
-
Enkele weken geleden hoorde ik op de radio de 3e editie van Veldhuis en Kemper (Leven na de dood) bij Edwin Evers.
Hard, maar eigenlijk wel waar...
Even een vraagje tussendoor, hoe heet dat muziekje om 4:07? Iets van ''Thema Portugal'' of zo? Het klinkt ieder geval wel bekend.
-
Het lijkt me dat het bij games sowieso al minder draagvlak is om dat in het Nederlands te doen. Zeker bij retrogames, daar zijn volgens mij sowieso al minder mensen mee bezig dan bij nieuwe games, dus ook veel minder.
-
Gefeliciteerd Deemster!
-
Nooit opgevallen dat de kwaliteit zo slecht is, geldt dat ook voor andere programma's?
-
Ziggo (KPN volgens mij ook) biedt het kanaal Pebble aan. Beter om de kids daar naar te laten kijken. Van Boesboes, Snorkels, Ovide en Bassie & Adriaan tot Vrouwtje Theelepel, Seabert en Alfred J. Kwak
Mee eens. Pebble tv heeft heel veel leuke programma's. Tegenwoordig is het enige kanaal waar Er was eens.. wordt uitgezonden.
-
Mooi, heel mooi.
[NL] Villa Achterwerk: Roos & haar mannen
in Series
Posted
Hier kun je het interview met Roos (Raymonde de Kuyper) over haar leven en haar nieuw toneelstuk terug luisteren (begint bij 2:28). Het duurt ongeveer 50 minuten i.p.v 2 uur.
Gek genoeg hebben ze gewoon een 10 minuten en één uur onnodig erbij gezet...
Ik vond het een leuk interview, sommige dingen wist ik wel, andere niet. Jammer dat niet echt over Roos & haar mannen ging.. Maar ja..
Het viel me op dat Roos verlegen was, ze was best stil en zei meerdere keren 'euh'.
Dat verwacht je toch niet van een actrice...