Ga naar inhoud

Circus Althoff


Aanbevolen berichten

Gezien er nog geen algemeen topic over 't circus was (ik kon 't in elk geval niet vinden), start ik 'm maar even.

Ik ben eergisteren met Maike (Wonderer) naar 't circus geweest, de avondvoorstelling, dus Bassie zagen we alleen even ergens langslopen (we waren al vroeg in Presikhaaf) en op de borden. We waren uitgenodigd door Freddy (de jongleur) om te komen kijken en later nog even bij 'm te eten.

De show was geweldig, hoewel ik niet zo gek ben op de clowns, maar da's omdat ik dom gedrag verafschuw. (Maike heeft me nog in bedwang moeten houden ;) ) Er was ook een nummer dat ik nog niet kende, met een ladder. Op zich ook wel geinig, maar dat was 't ook wel. (uitgebreider beschrijf ik 't niet, want ik ken Maike lang genoeg om te kunnen gokken dat ze al een verslagje klaar heeft. ;) )

Freddy is naast een geweldige jongleur ook nog een goeie kok en een ontzettend lieve vent, dus na de tijd hebben we ook nog ontzettende lol gehad. Kortom, een topdag!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had nogal wat achterstallig werk (e-mail, fora) om een verslag te schrijven, dusseh...

Nummer van de ladder vond ik erg geslaagd, ik had hem al gezien in Apeldoorn en vond het jammer dat het er in Rotterdam was uitgehaald.

Vaste stalkers... nee, daar heb ik Aad en Dick al voor ;) Misschien kan John mijn plaats innemen... ;)

Leuke show, maar ik heb ECHT liever Bassie tijdens de ombouwpauzes, ik werd gestoord van die clowns. Angela moest mij ook in bedwang houden. Brr, clowns. En hij zat AAN me! ARGH!

Link naar bericht
Delen op andere sites
dat waren toch niet diezelfde clowns als die in apeldoorn?! ik vond ze daar al niets... k moest mezelf inhouden om niet met die kleine kinderen mee te schreeuwen "Bassie! Bassie!" :P

Yeah, met die saxofoons en zo. Afgrijselijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben een tijdje geleden ook geweest, en het was best leuk nog, Het was toen in Vlissingen, en Bassie liep echt de hele tijd bij de mensen, dus als iemand vroeg waar is Bassie, dan zou die gene blind zijn.

Ik heb ook die brandweerman met die ladder gezien, toen ging wel het één en ander fout. Soms viel die echt best hard, en soms zaten de touwen niet goed, en vloog die er een paar keer af omdat de ladder zo schreef stond.

Maar Bassie deed het wel leuk samen met Martijn. En ja die andere Clowns zijn niet zo. Gewoon een Clown met een ratel en een fluit.

Maar tog leuk. :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik had nogal wat achterstallig werk (e-mail, fora) om een verslag te schrijven, dusseh...

Nummer van de ladder vond ik erg geslaagd, ik had hem al gezien in Apeldoorn en vond het jammer dat het er in Rotterdam was uitgehaald.

Vaste stalkers... nee, daar heb ik Aad en Dick al voor ;) Misschien kan John mijn plaats innemen... ;)

Leuke show, maar ik heb ECHT liever Bassie tijdens de ombouwpauzes, ik werd gestoord van die clowns. Angela moest mij ook in bedwang houden. Brr, clowns. En hij zat AAN me! ARGH!

Alleen toen jullie met de forummeet er waren dan, want twee weken eerder, toen ik ben geweest was hij er wel

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...