Ga naar inhoud

Hoe gaat het met B2?


Aanbevolen berichten

*b2* *b2oud*

Hoe zou het met de beide B2's gaan? Zouden ze nog wel leven? Het was een hele leuke rol en de acteurs waren goed. Ik heb me suf gelachen om hun grappen en daarom ben ik benieuwd hoe het met ze gaat! Ze staan ook nergens in roddelbladen etc.

(Ps. dit is mijn eerste topic. Ik ben nieuw, dus neem mij niet kwalijk als ik iets fouts doe!)

Link naar bericht
Delen op andere sites
*b2* *b2oud*

Hoe zou het met de beide B2's gaan? Zouden ze nog wel leven? Het was een hele leuke rol en de acteurs waren goed. Ik heb me suf gelachen om hun grappen en daarom ben ik benieuwd hoe het met ze gaat! Ze staan ook nergens in roddelbladen etc.

(Ps. dit is mijn eerste topic. Ik ben nieuw, dus neem mij niet kwalijk als ik iets fouts doe!)

Ze leven beide nog, hoe het verder met ze gaat dat weet ik niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

zowel B&A zelf als de beide B2's willen er eigenlijk niets over kwijt.

Er is al eens een brief naar de 2e (Joop) gestuurd maar werd beantwoord door zijn agent (...al twijfel ik daaraan) en daar kwam niet veel uit eigenlijk...

Voor mij ook wel onbegrijpelijk...

Adriaan praat er niet echt moeilijk over... ik bedoel, hij praat echt niet NOOIT over een scene met *b2* of zo, maar de diepgaande vragen worden niet beantwoord en van *b2* / *b2oud* horen we, wat je zegt, heel weinig

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat ik ervan begrijp zijn ze niet helemaal vriendschappelijk uit elkaar gegaan en waren beide heren Dikmans niet de makkelijkste om mee te werken.

Toch jammer, want het lijkt mij leuk een persoonlijk interview te houden met beiden...maar als ze er niet over zouden willen praten....

Een interview met B2?

"Zeg eens, meneer dikmans..."

"Wa' seggie??"

:N Dat mag iemand anders doen, ik bemoei me wel met Dick Rienstra ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een interview met B2?

"Zeg eens, meneer dikmans..."

"Wa' seggie??"

:N Dat mag iemand anders doen, ik bemoei me wel met Dick Rienstra ;)

Ik zou wél graag een interview doen met *b2* ;)

Maar ik vind het sowieso wel raar, want Adriaan geeft als reden dat Japie en B2 zijn verdwenen dat B2 zijn been heeft gebroken en dat dat het einde van zijn carriere betekende... :{

Het lijkt mij dat dit binnen 3 jaar toch wel is opgelost...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou ik denk dat dat lichtelijk overdreven is, misschien een whiplash ofzo?

Ik dacht al dat het overdreven was, maar er kan natuurlijk van alles gebeuren in allerlei maten. Een whiplash hoeft niet direct een eind voor je cariere te betekenen maar dat verschilt ook per geval.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik dacht al dat het overdreven was, maar er kan natuurlijk van alles gebeuren in allerlei maten. Een whiplash hoeft niet direct een eind voor je cariere te betekenen maar dat verschilt ook per geval.

nou bij een dwarsleasie of hoe je 't schrijft :P zit je je leven in een rolstoel als ik goed geïnformeerd ben, dan ben je dus verlamd en bij B2 was sprake van pijn in de nek, lijkt meer op een whiplash, maar ik ben geen dokter en ik was er niet bij dus hou me er niet aan vast :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als B2 niet graag over het verleden wil praten, zal ie het vast niet leuk vinden dat ie elke dag nog een uur op tv te zien is als B2. O}

Offtopic: het is dwarslaesie, DJ kwam in de buurt maar ea spreek je uit als ie. ;)

Thx Hinse, en weet je ook of dit voor KAN komen in je nek?

En daarbij is het best mogelijk dat B2 het niet leuk vind op tv te zijn, maar ja, hij kan dat moeilijk verbieden of zo...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Thx Hinse, en weet je ook of dit voor KAN komen in je nek?

En daarbij is het best mogelijk dat B2 het niet leuk vind op tv te zijn, maar ja, hij kan dat moeilijk verbieden of zo...

Een gebroken nek resulteert over het algemeen in een dwarslaesie, ja. Maar zo erg was het helemaal niet, hij heeft de scene namelijk gewoon afgemaakt en daarna pas verteld wat er aan de hand was. Een whiplash of iets in die geest lijkt me het meest waarschijnlijk.

Zijn we nu uitgepraat over dwarslaesies en aanverwante zaken? Joop Dikmans kon niet meer werken, klaar.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een gebroken nek resulteert over het algemeen in een dwarslaesie, ja. Maar zo erg was het helemaal niet, hij heeft de scene namelijk gewoon afgemaakt en daarna pas verteld wat er aan de hand was. Een whiplash of iets in die geest lijkt me het meest waarschijnlijk.

Zijn we nu uitgepraat over dwarslaesies en aanverwante zaken? Joop Dikmans kon niet meer werken, klaar.

Ja dat klopt, maar mijn vraag waardoor deze discussie kwam, was of het een gedwongen keuze van Joop Dikmans was om te stoppen met B2 spelen OF vanwege andere zaken... Maar ik begrijp nu dat het een gedwongen keuze was...

Link naar bericht
Delen op andere sites

het is zeker jammer dat b2 gedwongen moest stoppen met de series.

maar misschien(totaal niks negatoefs over b2) is het wel goed geweest dat er wat nieuwe gezichten ingekomen zijn voor de afwisseling. toch?

maar nog méér afleveringen met b2 waren uiteraard ook zeer zeer welkom geweest.

groeten dennis

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
ik heb vernomen dat *b2* een gebroken been had en darom is gestopt dat vind ik een zeer onprettig bericht aldus voor *b2* gecondoleerd

met uw gebroken been

Welkom op dit forum *O*

Er is meer aan de hand dan het gebroken been. Dat heeft Adriaan ons verteld. De beide personen die B2 speelden waren niet zo prettig om mee samen te werken.

Overigens is dat been nu al wel weer geheeld, hoop ik ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het trio Japie, B2 en de Baron was geweldig en het zal dus niet aan het succes gelegen hebben. Misschien dat ze dachten toen Joop Dikmans niet meer verder kon spelen, dat het idd wel leuk zou zijn om ook Japie te vervangen door iemand anders. Overigens heb ik *B100* en *harry* altijd minder gevonden dan B2 en Vlugge Japie.

Link naar bericht
Delen op andere sites

VJ past niet in het plot van de Europa serie. B100 en HH wel. B100 speurt B&A op, en HH maakt de bommen. Dat had met VJ niet gekunt, ik zie VJ niet in heel Europa achter B&A aanzitten. In Amerika hadden B2 en VJ wel gekunt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
VJ past niet in het plot van de Europa serie. B100 en HH wel. B100 speurt B&A op, en HH maakt de bommen. Dat had met VJ niet gekunt, ik zie VJ niet in heel Europa achter B&A aanzitten. In Amerika hadden B2 en VJ wel gekunt.

Inderdaad. B2 en VJ zijn niet de types die in hun eentje B&A opsporen of zo handig zijn dat ze een bom maken. Het zijn meer de slaafjes van de baron die al het vuile werk moeten opknappen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar nu even over de originele vraag: Hoe gaat het met die acteurs nu?

Ik zou het ook wel graag willen weten, is Harry Dikmans in Argentinie gebleven? Of is hij weer terug in Nederland? Zowiezo is er niet veel over de acteurs van B&A in de oude series te vinden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar nu even over de originele vraag: Hoe gaat het met die acteurs nu?

Ik zou het ook wel graag willen weten, is Harry Dikmans in Argentinie gebleven? Of is hij weer terug in Nederland? Zowiezo is er niet veel over de acteurs van B&A in de oude series te vinden.

dat komt omdat de gebroeders niks meer met B&A te maken willen hebben en andersom hetzelfde het geval is. Dus meer info zal je ook niet krijgen, tenzij je zelf dingen gaat uitzoeken. Maar je was hier nog niet achter, wat volgens mij best op veel plekken te vinden is, dus denk niet dat dat n optie is...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het trio Japie, B2 en de Baron was geweldig en het zal dus niet aan het succes gelegen hebben. Misschien dat ze dachten toen Joop Dikmans niet meer verder kon spelen, dat het idd wel leuk zou zijn om ook Japie te vervangen door iemand anders. Overigens heb ik *B100* en *harry* altijd minder gevonden dan B2 en Vlugge Japie.

Ik zie B2 ze al achtervolgen :? Of B2 een BOEM maken...

Nee, B2 is beter als een 'derde' boef: voegt niets toe of zo...

Dat is juist het leuke aan B2

Als hij alleen achter B&A aangaat, kan hij wel een beetje 'wa seggie' lopen te scanderen maar als niemand iets zegt...

*Waarom stelt iedereen vragen die al eerder in dit topic zijn beantwoord?*

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 10 months later...

(Na aanleiding van het lang stilstaan van dit Topic)

Weet iemand hoe het met Harry en Joep Dikmans is en wat ze momenteel doen? Want daar ben ik namelijk zeer beniuwd na. Het zijn zulke goede acteurs!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ze zijn lekker aan het genieten van het oude dag denk ik. wat denk je, die mannen zijn ook op leeftijd. misschien wonen ze in een bejaardenthuis, lekker kaarten voor de televisie, met bassie en adriaan op de achtergrond :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Ik heb uit een bron vernomen dat de oude B2 , Harry Dikmans *b2oud* , zijn dagen slijt in Burgh-Haamstede (Zeeland). Ik zeg niet betrouwbare bron want ik weet namelijk niet of die bron betrouwbaar is. Hoe het met hem gaat of andere info weet ik niet!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens de Nationale Telefoongids zijn er twee Dikmans woonachtig in Burgh-Haamstede ;)

ene Dikmans, H W M

Dus zou een Harry kunnen zijn ;)

Maar ook ene Dikmans sr, Harry

O-)

K zou zeggen, waag er een telefoontje aan. Alleen of ze blij zullen zijn met een telefoontje van Bassie & Adriaan fans...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zal ook nog is een vraag aan adriaan sturen, of er de laatste tijd nog wat is vernomen van de b2's.

niet met forum.clownenacrobaat.nl eronder natuurlijk :P

Nou Adriaan en de B2's hebben geen contact meer en als ze dat al hebben is het niet positief en wil Aad er niets over zeggen. Maar je mag het proberen hoor :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat vind ik dus zo raar. Je kan toch ook spreken over minder leuke dingen? O}

nee want dan wordt het snel (opgevat als) zwartmaken of een vertekend beeld van de werkelijkheid geven. Daarbij is het natuurlijk niet leuk om over ruzies/onenigheden te praten...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

nee want dan wordt het snel (opgevat als) zwartmaken of een vertekend beeld van de werkelijkheid geven. Daarbij is het natuurlijk niet leuk om over ruzies/onenigheden te praten...

Positief bericht hoeft toch ook niet meteen opgevat te worden als een bejubeling?

Je kunt het toch bescheiden houden... Ze zullen toch niet na elke opname elkaar de tent uit hebben gevochten? En mocht dat wel zo zijn, vind ik dat ook wel interessant. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Positief bericht hoeft toch ook niet meteen opgevat te worden als een bejubeling?

Je kunt het toch bescheiden houden... Ze zullen toch niet na elke opname elkaar de tent uit hebben gevochten? En mocht dat wel zo zijn, vind ik dat ook wel interessant. :P

Ja dat vind jij, maar Aad en B2 niet (waarschijnlijk) ;)

trouwens 1 juli waren B&A erg aardig tegen leden van het forum, we kregen persoonlijke vragenuren enzo.. En zie jij nu nog iets terug op Aads site dat naar het forum verwijst? ;) Nee, daar wordt dus gewoon niet meer over gepraat. Its over.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja dat vind jij, maar Aad en B2 niet (waarschijnlijk) ;)

trouwens 1 juli waren B&A erg aardig tegen leden van het forum, we kregen persoonlijke vragenuren enzo.. En zie jij nu nog iets terug op Aads site dat naar het forum verwijst? ;) Nee, daar wordt dus gewoon niet meer over gepraat. Its over.

Dat is waar, het kan echt afgesloten zijn, maar dan vind ik dus ook dat je er over kunt praten, omdat je er dan niet meer mee zit. Ter informatie weet je wel, omdat B2 toch een grote rol heeft gespeeld in de series. Daarom vind ik dat hij eigenlijk niet mag ontbreken alleen maar omdat de herinneringen dan niet zo best waren. Er zal toch wel een paar dingen te vinden zijn die wel leuk zijn om te vermelden? En zoniet, hou je het toch gewoon zakelijk?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja dat vind jij, maar Aad en B2 niet (waarschijnlijk) ;)

trouwens 1 juli waren B&A erg aardig tegen leden van het forum, we kregen persoonlijke vragenuren enzo.. En zie jij nu nog iets terug op Aads site dat naar het forum verwijst? ;) Nee, daar wordt dus gewoon niet meer over gepraat. Its over.

Er staat anders nog wel een vraag over 'waarom het "bassie.enadriaan forum" niet meer mag.' Maar ja, dat is dan ook het enige.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Lijkt me erg leuk als iemand wil proberen contact op te nemen met Harry Dikmans, die dus vermoedelijk in Burgh-Haamstede woont! die vermelding van Harry Dikmans sr in het telefoonboek kan haast geen toeval zijn, zo groot is Burgh-Haamstede ook niet..

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...