Ga naar inhoud

welke Robin is het leukst ??.


Welke Robin is het leukst.  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke Robin is het leukst.

    • De Bliep Robin ( De huilende professor. )
      0
    • De brutale Robin ( Schatkaart/Kroon)
      14
    • De hele grote Robin ( De verzonken stad).
      1


Aanbevolen berichten

Ey dankje wel voor het Robin uit de verzonken stad plaatje.

You're welcome. Toch jammer dat je geen onderscheid hebt gemaakt tussen de Robin's in de Schatkaart en Kroon serie. Topic titel moet natuurlijk ook zijn: 'Welke Robin-uitvoering is het leukst?', Robin blijft natuurlijk gewoon Robin.. Maar ja dat zijn details... :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

hehe weet je zeker dat de Robin uit de schatkaart en de kroon niet de zelfde zijn ??.

En waarom antwoord je niet op mijn pmtje ??.

Valt me trouwens op dat Robin steeds meer haar krijgt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
hehe weet je zeker dat de Robin uit de schatkaart en de kroon niet de zelfde zijn ??.

En waarom antwoord je niet op mijn pmtje ??.

Valt me trouwens op dat Robin steeds meer haar krijgt.

Let maar eens goed op. Robin heeft o.a andere armpjes en een tikkeltje andere stem

Link naar bericht
Delen op andere sites

de robin van de schatkaart is leuk maar in de huilende prof. dan duurt dat hij een woord zegt wel 5 sec. maar gellukig op de dvd is het de gewoone stem (zoals we gewoon zijn)

Link naar bericht
Delen op andere sites
hehe weet je zeker dat de Robin uit de schatkaart en de kroon niet de zelfde zijn ??.

In de schatkaart wordt dezelfde Robin gebruikt als in de Professor, alleen ze hebben magnetjes ofzow op zijn ogen gedaan. Daarom lijkt het weer anders.

Link naar bericht
Delen op andere sites
hehe weet je zeker dat de Robin uit de schatkaart en de kroon niet de zelfde zijn ??.

In de schatkaart wordt dezelfde Robin gebruikt als in de Professor, alleen ze hebben magnetjes ofzow op zijn ogen gedaan. Daarom lijkt het weer anders.

Nee dat is volgens mij niet waar hoor.

De professor Robin heeft rode streppen lipenstift op ze gezicht wat op wangen lijkt,. En de schatkaart Robin heeft veel meer haar.

en de prof Robin heeft gele uiteinden op ze antenne. Terwijl de schatkaart Robin geen speciale dingen aan het einde heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
hehe weet je zeker dat de Robin uit de schatkaart en de kroon niet de zelfde zijn ??.

In de schatkaart wordt dezelfde Robin gebruikt als in de Professor, alleen ze hebben magnetjes ofzow op zijn ogen gedaan. Daarom lijkt het weer anders.

Nee dat is volgens mij niet waar hoor.

De professor Robin heeft rode streppen lipenstift op ze gezicht wat op wangen lijkt,. En de schatkaart Robin heeft veel meer haar.

en de prof Robin heeft gele uiteinden op ze antenne. Terwijl de schatkaart Robin geen speciale dingen aan het einde heeft.

Ze hebben die Robin gewoon wat geupdate :) Want er zijn er maar 3, dus hij moet wel dezelfde Robin zijn uit de Professor.

Link naar bericht
Delen op andere sites
hehe weet je zeker dat de Robin uit de schatkaart en de kroon niet de zelfde zijn ??.

In de schatkaart wordt dezelfde Robin gebruikt als in de Professor, alleen ze hebben magnetjes ofzow op zijn ogen gedaan. Daarom lijkt het weer anders.

Nee dat is volgens mij niet waar hoor.

De professor Robin heeft rode streppen lipenstift op ze gezicht wat op wangen lijkt,. En de schatkaart Robin heeft veel meer haar.

en de prof Robin heeft gele uiteinden op ze antenne. Terwijl de schatkaart Robin geen speciale dingen aan het einde heeft.

Ze hebben die Robin gewoon wat geupdate :) Want er zijn er maar 3, dus hij moet wel dezelfde Robin zijn uit de Professor.

Er is dan gewoon een heel nieuw hoofd opgezet.

Of wat ook kan natuurlijk is dat die uit schatkaart en de kroon het zelfde zijn (Wat ik eerst ook al dacht ).

*Edit: Heidbuurt jij hebt vast wel ergens een plaatje van de Kroon Robin ??. Kunnen we even kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er is dan gewoon een heel nieuw hoofd opgezet.

Of wat ook kan natuurlijk is dat die uit schatkaart en de kroon het zelfde zijn (Wat ik eerst ook al dacht ).

*Edit: Heidbuurt jij hebt vast wel ergens een plaatje van de Kroon Robin ??. Kunnen we even kijken.

Ik weet ook wel een plaatje te vinden en die post ik maar meteen.

bassie%20en%20adriaan%20tour%20020.jpg

Of nog beter.

PA170035.JPG

-edit- even die quote in quote in quote etc weggehaald ;) -Wonderer

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja nu zie ik het meteen.

Is ook al lang geleden dat ik de Kroon gezien heb.

Maar het hoofd van de professor is wel totaal anders als die van de schatkaart. Nu vraag ik me af waarom ze alleen het hoofd hebben vervangen bij de eerste Robin terwijl er later weer 2 andere Robins gemaakt zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nu ik die foto's zo zie, trouwens, vind ik de Robin uit de Verzonken Stad echt fout. Zo groot en hij grijnst zo eng. Een stap verder en hij neemt de wereld over ....

Kan me voorstellen dat ze hem uit de serie gelaten hebben in Europa en Amerika. Niet te doen, met zo'n stuk blik rondlopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nu ik die foto's zo zie, trouwens, vind ik de Robin uit de Verzonken Stad echt fout. Zo groot en hij grijnst zo eng. Een stap verder en hij neemt de wereld over ....

Kan me voorstellen dat ze hem uit de serie gelaten hebben in Europa en Amerika. Niet te doen, met zo'n stuk blik rondlopen.

Ja de Robin uit de Verzonken Stad is te groot en een beetje eng.

Maar een van de twee kleine Robins was natuurlijk wel bruikbaar om mee door Europa en Amerika te lopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja de Robin uit de Verzonken Stad is te groot en een beetje eng.

Maar een van de twee kleine Robins was natuurlijk wel bruikbaar om mee door Europa en Amerika te lopen.

Ze hadden echter niet voor niets die grote Robin laten maken... en dan nog. Je blijft met zo'n ding rondzeulen en zoveel voegt ie nou ook weer niet toe, vooral niet in Amerika. Hij had misschien kunnen helpen met het oplossen van de raadsels in Europa, maar dat zou het enige zijn. Verder alleen ruzie maken met Bassie en lopen piepen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is onderhand wel duidelijk dat de schatkaart Robin de meeste stemmen krijgt, ik vind m zelf ook de leukste.

De bliep Robin uit de Professor vind ik een beetje irritant, maar gek genoeg klinkt dat heringesproken stemmetje ook niet bij die robot.

De Verzonken Stad Robin is idd wel erg kolossaal, maar hij is dan ook minder in beeld en bij Danny zit ie alleen op de tafel. Er hoeft dus niemand met m rond te sjouwen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...