Ga naar inhoud

Beste tijd voor uitzendingen Bassie en Adriaan!


Aanbevolen berichten

*bas* en *adriaan* komen nu dagelijks rond 23.45. Dat is natuurlijk voor velen veel te laat. In het weekend om 18.15, dat is wel te doen. Ik persoonlijk vind half 5 tot half 6 een geschikte tijd. Dat is net na schooltijd en ook voor het avondeten. Dus wat vinden jullie nou een goede tijd voor door de weeks?

Link naar bericht
Delen op andere sites
23:00 Heerlijk. Vroeger, 2:00 en 4:00 was ook perfect, maar elf uur 's avonds is prima als ik moet werken.

B&A zijn 's nachts veel leuker.

jammer dat ik dan nooit kan kijken aangezien mijn ouders dat niet willen en ik naar school moet om 7:30 }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

jammer dat ik dan nooit kan kijken aangezien mijn ouders dat niet willen en ik naar school moet om 7:30 }:|

Ik ben 23, mijn ouders hebben niks meer te willen >:) Maar ja, duf op mijn werk is ook niet alles, daarom dus 23:00

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het zelf prima zoals het nu is zo rond 23:30 want voor mij als 20-jarige is dat wel te doen maar ik denk dat om 19:00 het allerbeste tijdstip is omdat dan vrijwel iedereen gewoon kan kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind dit wel een prettige tijd om te kijken, ik kijk het altijd in bed. Soms moet ik passen, als ik echt moe ben, maar dat gebeurt zelden...

Ik vind tijden begin van de avond niet fijn omdat ik dan meestal wel iets beters te doen heb dan tv kijken

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik vind van half 10 tot half 11 wel een mooie tijd, maar voor de kleinere kinderen is dat ook al te laat, dus is voor de kleineren om half 5 tot half 6 misschien een mooie tijd. en dan voor de oudere kinderen/mensen, van half 10 tot half 11. maar dan komen ze wel weer erg kort op elkaar.

het is dus vrij lastig om goede tijden te bepalen.

groeten dennis

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tussen 19.00 en 20.00 zou mij het best passen,mooi na het

avondeten en ook weer niet te laat.

Ik ga volledig met je mee. Dit is voor mij een stil uurtje. Alleen een beetje internetten en verder niks :?;) .

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als de plannen van John de mol doorgaan zal B&A verdwijnen om 23:00! Dus ik denk dat B&A zal moeten verhuizen van 17:00 - 18:00 uur. Baal er van dat Nick waarschijnlijkt zal stoppen :N

Da's pas eind volgend jaar... Voorlopig zal het zo wel blijven, het is het kijkcijferkanon van Nick.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Da's pas eind volgend jaar... Voorlopig zal het zo wel blijven, het is het kijkcijferkanon van Nick.

maar het stopt toch of het nu eind volgend jaar of eind van dit jaar. het zal stoppen. één of andere manier is nick blind voor haar kijkcijferkanon

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

maar het stopt toch of het nu eind volgend jaar of eind van dit jaar. het zal stoppen. één of andere manier is nick blind voor haar kijkcijferkanon

Sorry hoor, maar om nu al te gaan klagen terwijl het nog ruim een jaar duurt, vind ik een beetje overdreven. En Nick heeft niks meer te zeggen over haar kijkcijferkanon, want die is verkocht.

Laten we er nu van genieten en hopen dat John de Mol slim is.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien gaan ze B&A wel om 02.00 uur doen... Want dan stopt de zendtijd van John de Mol...

Ik denk niet dat John de Mol B&A gaat uitzenden, maar het zou wel dom zijn als Nick het van de buis gooit, dat verwacht ik ook niet

Nickelodeon staat op mijn TV op zender nummer 1, maar dan zet ik daar zeker nederland 1 en verdwijnt Nickelodeon van de TV.

Wat is Nickelodeon waard als B&A stoppen en nadat ook Dommel is gestopt...

Maar idd, zover is het nog niet...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien gaan ze B&A wel om 02.00 uur doen... Want dan stopt de zendtijd van John de Mol...

Ik denk niet dat John de Mol B&A gaat uitzenden, maar het zou wel dom zijn als Nick het van de buis gooit, dat verwacht ik ook niet

Nickelodeon staat op mijn TV op zender nummer 1, maar dan zet ik daar zeker nederland 1 en verdwijnt Nickelodeon van de TV.

Wat is Nickelodeon waard als B&A stoppen en nadat ook Dommel is gestopt...

Maar idd, zover is het nog niet...

Ik kan nou natuurlijk heel bot zijn en zeggen dat het me geen moer uitmaakt, want dan ben ik toch niet meer in Nederland... >:)

Maar ik zou het voor jullie wel lullig vinden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, da's een rotgein van Sjon. Maar de beste tijden zijn 7 tot 8 (als ik wakker word) dan van 4 uur tot 12... En dan de hele nacht herhalen, want aan 4 afleveringen heb ik niet genoeg en ik heb geen zin om de hele tijd videobanden te verwisselen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik kan nou natuurlijk heel bot zijn en zeggen dat het me geen moer uitmaakt, want dan ben ik toch niet meer in Nederland... >:)

Maar ik zou het voor jullie wel lullig vinden.

klopt jij zit dan lekker in de states met een paar honderd zenders. en wij moeten het doen met van die oude grijze gehaktballen zenders. ik hoop dat het plan van de mol de grond in zakt. En dat Nick lekker blijft en dat ze B&A ook weer van 18:00 tot 19:00 gaan uitzenden. En Dommel mag trouwens ook van me terugkomen.

En anders aan wij toch gewoon een zender beginnen. Omroep Bassie en Adriaanl. _O-

Sorry ik ging off-topic

Link naar bericht
Delen op andere sites

misschien een idee om een zooi handtekeningen in te zamelen en naar die kerel te sturen? een actie op te zetten, houd B&A in de nacht? we kunnen dit niet over ons heen laten komen :P

al kijk ik de laatste tijd, wegens gebrek aan techniek, snachts geen B&A meer en heb ik over een dik jaar alle dvds wel, blijft jammer ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja maar als ik de kijkcijfers van Nick bekijk denk ik dat het geen slecht idee is dat ze B&A vóór 1800 uitzenden. Anders zet ik voortaan wel elke avond 2 afleveringen van mijn DVD op :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad, maar over die handtekeningen ik denk niet dat het zal helpen! Maar misschien kan John de Mol gewoon B&A van 18:00 tot 19:00 doen. Dan heeft die wel genoeg kijkcijfers voorlopig en dan gaat het misschien weer niet de mist in als bij die voetbal zender.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad, maar over die handtekeningen ik denk niet dat het zal helpen! Maar misschien kan John de Mol gewoon B&A van 18:00 tot 19:00 doen. Dan heeft die wel genoeg kijkcijfers voorlopig en dan gaat het misschien weer niet de mist in als bij die voetbal zender.

Ik hoooop het...

vergeet niet dat het pas in het najaar van 2005 is...

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik zal iedereen moeten teleurstellen. John de Mol heeft de voetbal rechten van dit jaar al gekocht. Deze beginnen op 9 oktober van dit jaar. Ik zal proberen een pers bericht te vinden. Maar ben bang dat hij de boel voorop zet.

http://www.rtl.nl/system/media/wvx/actueel/rtlnieuws/miMedia/2004/week39/donderdag_demol1930.avi_plain.xml/wm364.wvx

Want vanaf 9 oktober begint wedstrijden van voetbal betaalt door John de Mol. Dus iedereen die aktie te vroeg vind ben ik bang dat te laat zijn. Ik denk dat we juist nu in aktie moeten komen. Voordat John de Mol alles al heeft gekocht.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...