Ga naar inhoud

Bassie's Postorders


Aanbevolen berichten

Ik had dus laats de achtergrond muziek cd bestelt maar daar is denk ik iets fout gegaan, want ik heb nu nog geen bericht gehad.

En ik heb van andere leden gehoord dat die hem binnen een paar dagen binnen hadden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik had dus laats de achtergrond muziek cd bestelt maar daar is denk ik iets fout gegaan, want ik heb nu nog geen bericht gehad.

En ik heb van andere leden gehoord dat die hem binnen een paar dagen binnen hadden.

Dat is toch op de site van Adriaan, bij Adrina Produkties of niet ?

Heb je hem bij Bassie's Postorders besteld ?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb al wel eens B&A spullen besteld bij Bassie's Speelgoed Postorders. De service is altijd heel goed. Vroeger bestelde ik nog videobanden van de Reis door Europa, en die waren van Arcade, dus origineel. Het enige nadeel zijn de hoge verzendingskosten van Bassie's Postorders. Voor de rest een hele goede bestelsite met veel keuze. P.S. Je ontvangt het heel snel als je wat besteld!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Twee keer besteld, als je snel je geld overmaakt, heb je het snel in huis. Wel twee keer boven de 45 euro besteld zodat ik die vijf piek niet hoefde te betalen. Ik vind 5 wel veel, vooral als je alleen een sleutelhanger wil of zo.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat vinden jullie van Bassie's Postorders ?

Hebben zij een goede service ? Houden zij zich aan de levertijd ? enz.

Ik heb zelf nog niets besteld bij Bassie's Postorders, maar ik ben gewoon eens benieuwd naar jullie meningen ;).

-

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
ik koop mn dvds voornamelijk gewoon in RL winkels.(alleen jammer dat k de Kroon nergens kan vinden)

Is veel gaver namelijk :D "Is het een cadeautje?" "euh nee, hoezo?" :D

das waar, is echt leuk, die blikken van de mensen achter de kassa, maar ik ben een echte nederlander dus ik ga voor het gedkoopste.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

das waar, is echt leuk, die blikken van de mensen achter de kassa, maar ik ben een echte nederlander dus ik ga voor het gedkoopste.

mwa in de winkels waar ik kom zijn ze dus dezelfde prijs als bij Bassie's Postorders, maar betaal je geen verzendkosten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Soms is het zelfs nog goedkoper in de winkel dan bij Bassie's Postorders.

jup, maar daar is eigenlijk een ander topic voor :) Lijkt me handig als we het hier over Bassie's Postorders hebben en niet verder gaan uitwijden over prijzen, maar daarvoor het DVD prijzen topic gebruiken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 6 months later...

SCHOP

Dit heb ik allemaal gekocht bij Bassies postorders:

VHS Bassie & Adriaan Hallo vriendjes en vriendinnetjes Arcade 1998

CD Bassie & Adriaan 12 ambachten 13 liedjes CNR 1998

CD Reizen en zingen met Bassie & Adriaan Bridge 2001

CD Bassie & Adriaan de 12 mooiste ballades Bridge 2001

CD Radiostation B&A deel 1 CNR 1989

CD Radiostation B&A deel 2 CNR 1989

CD Leukste liedjes deel 2, CNR 1992

CD op reis met B&A door Europa CNR 1992

CD reis vol verrassingen CNR 1993

CD 16 zotte liedjes CNR 1994

CD Verzonken stad Libre 2001

Boek Verzonken stad Libre 2001

Mini puzzel

2 posters

2 buttons

1 pin

1 foto

Adriaan masker

Bassie masker

Ik vind de service redelijk goed, en de prijzen ook.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...