Ga naar inhoud

Wie zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten?


Met wie zou je graag een drankje willen drinken?  

62 leden hebben gestemd

  1. 1. Met wie zou je graag een drankje willen drinken?

    • Bassie
      6
    • Adriaan
      22
    • B2 jaren '70
      4
    • B2 jaren '80
      7
    • De Baron
      18
    • Handige Harry
      2
    • B100
      4
    • Adjudant v/d Steen
      2


Aanbevolen berichten

Ik heb ook op Adriaan gestemt. Ik woon in Vlaardingen, maar helaas heb ik Aad nooit gezien (of woont hij niet in Vlaardingen?)..

Nu niet, nu woont ie in Spanje. Maar Vlaardingen is toch best groot?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou... Bas en Aad heb ik wel eens ontmoet, Dick komt volgende week... yeah, Paul van Gorcum lijkt me wel tof ;) En Hans Beijer ook wel.

Ikke Joop Dikmans... Ik zou een hoop vragen op hem al willen vuren...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou ook eigenlijk gewoon iedereen die hier staat genoemd wel eens willen zien. Maar als ik moest kiezen zou ik Adriaan wel eens in het echt willen ontmoeten op de voet gevolgd door de Baron (Paul van Gorcum).

Overigens heb ik Hans Beijer (B100) wel eens in het echt gezien op een zomerkamp waarop een begeleider mee was die familie van hem was en hem had uitgenodigd om ons een middagje van alles te vertellen over de opnames van de series van B&A en ook wat meer over op wat voor manieren je met videocamera's kunt opnemen en wat daarbij komt kijken en ook zelf vragen stellen was mogelijk.

Mijn grootste favoriet uit de series van B&A is de laatste tijd trouwens (gezien mijn avatar) Lara dus als die er nog was geweest had ik die ook wel eens in het echt willen zien wellicht voor een partijtje voetbal.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ook op Paul van Gorkum gestemd. Dat lijkt me in het echt zo'n aardige man. Voor de verdere rest zou ik Bas & Aad van Toor, Joop Dikmans, Hans Beijer, Dick Rienstra, Jaap Stobbe en Hans Otjes ook wel in het echt willen zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wil Aad ook zeker ontmoeten, op voorwaarde dat hij zich ook even vermomt als *aadbaron* 8)7 Maar Joop Dikmans ontmoeten lijkt me ook geweldig.

Jaja, joop dikmans:

Joop, wat vond u van Bas en Aad?

Wa seggie?

Wat vond u van Bas en Aad?

Wa seggie nou?

Wat vond u van Bas en Aad?

Seg dat wel, dat is geen kattekwaad...

Ik zei: Wat vond u van Bas en Aad?

Wa seggie nou?

Ik zei: Wat vond u van Bas en Aad?

Ooow zeg dat dan

Dat zeg ik toch

Wa seggie?

TUUT TUUT TUUT {Ik hang de telefoon op} :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Tja..ik zou het liefst Adriaan wel eens willen ontmoeten..Bassie heb ik al eens gezien dus hmm ik ga toch voor de Baron die lijkt me wel een aardige vent *O*

huh? Je ontmoet het liefst adriaan maar je gaat toch voor de baron?? hmmmz

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmmm interessant. Behalve B2 jaren '80 staat Adriaan ook hoog op mijn verlanglijstje van 'ontmoeten'.

*adriaan*: He, ga je mee Wazeggie ontmoeten?

*b2* : Wazeggie?

*adriaan*: Ja, Wazeggie.

*b2* : Wazeggie nou?

*adriaan*: Ik zei ga je mee Wazeggie ontmoeten?

*b2* : Ooo zei je dat. Had ik het verkeerd verstaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou welles B&A Paul en Joop tegelijk willen ontmoeten, kijken hoe ze buiten de series met elkaar omgaan.

Het is alleen erg jammer dat ze zo oud zijn geworden.

Maar als ze niet tegelijk kunnen, zou ik wel bassie willen ontmoeten, is ook degene op wie ik gestemd heb.

Link naar bericht
Delen op andere sites
het valt me op dat er veel stemmen naar adriaan gaan (16) en naar bassie stukken minder(4)

zou iemand hier de reden voor weten

Adriaan is natuurlijk ook de regisseur... Daarbij vind ik persoonlijk Adriaan ook wat relaxer overkomen, naar alles wat ik hoor en lees...

Ik kan niet goed uitleggen waarom...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
De volgende op mijn 'verlanglijstje' is Paul van Gorcum.

Inmiddels heb ik hem ontmoet. (Al weer een paar weken geleden. En er staat meer info in een ander topic.)

Maar hij is een aardige man, die leuk kan vertellen.

Maar goed, dan is natuurlijk de vraag wie ik nog wil ontmoeten. Nou eigenlijk Dick "Adjudant van der Steen" Rienstra.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Inmiddels heb ik hem ontmoet. (Al weer een paar weken geleden. En er staat meer info in een ander topic.)

Maar hij is een aardige man, die leuk kan vertellen.

Maar goed, dan is natuurlijk de vraag wie ik nog wil ontmoeten. Nou eigenlijk Dick "Adjudant van der Steen" Rienstra.

Mijn }:|

;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik twijfel een beetje tussen De Baron, Adriaan en B2 uit de jaren '80, volgens mij alle drie wel leuk gezelschap ! :)

Maar ik denk dat ik uiteindelijk toch voor de Baron zou gaan ...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
ik zou wel met de baron naar het cafetaria willen gaan en daar ballengehakt, frikandellen, zakken patat, kroketten etc. te eten.

de gehele scheldcafetaria :P;)

Haha ik zie het al voor me!! De baron schelden in een cafetaria en jij zit er naast... Inderdaad lijkt me erg leuk om eens mee te maken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 11 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...