Ga naar inhoud

De films op vhs/dvd


Aanbevolen berichten

Alle avonturen zijn op dvd verschenen. Dus plaageest, sleutel ... europa, amerika.

Alleen het avontuur van de verdwenen trosster is NOG niet op dvd verschenen. En gewone uitzendingen zoals de circusprogrammas en 'Brieven aan de koningin' zijn niet op dvd verschenen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ok want ik ben bezig ze allemaal te verzamelen maar 'k heb geen zin om een video te kopen want die slijten en als je met dvd goed omgaat zijn die voor altijd.

Daar heb je gelijk in... Maar "de echte verzamelaar" verzamelt ook alle versies van de video's! Maar ja, dat moet ieder voor zich weten. Ik zelf probeer ook de video's te sparen, inc. de ouwe banden... *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
[..]

Daar heb je gelijk in... Maar "de echte verzamelaar" verzamelt ook alle versies van de video's! Maar ja, dat moet ieder voor zich weten. Ik zelf probeer ook de video's te sparen, inc. de ouwe banden... *)

Ik spaar alle Bridge videobanden en dvd's.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...
Is er een verschil tussen de Arcade en de Bridge uitgave van "De Diamant" op dubbelbox?
volgens mij maakt dat niets uit maar weet het niet zker

Is het niet zo dat de Bridge uitgave van "De Diamant" net als op de DVD van deze serie ook nog extra toegevoegde muziek van Smorenburg erin heeft zitten naast de bestaande muziek?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Is het niet zo dat de Bridge uitgave van "De Diamant" net als op de DVD van deze serie ook nog extra toegevoegde muziek van Smorenburg erin heeft zitten naast de bestaande muziek?

Nee, maar wel van Klaris.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Video dubbelbox Arcade 1998 heeft Klaris muziek.

Video dubbelbox Bridge 2001 heeft Klaris muziek. Dat is de zelfde versie als de arcade versie.

Enkelvideo: Bridge 2002 heeft Smorenburg muziek. Dat is de zelfde versie als de dvd.

DVD Bridge 2002 heeft Smorenburg muziek.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Video dubbelbox Arcade 1998 heeft Klaris muziek.

Video dubbelbox Bridge 2001 heeft Klaris muziek. Dat is de zelfde versie als de arcade versie.

Enkelvideo: Bridge 2002 heeft Smorenburg muziek. Dat is de zelfde versie als de dvd.

DVD Bridge 2002 heeft Smorenburg muziek.

Die enkele band is niet de zelfde versie als op de dvd, op de dvd is niet geknipt en op de vieoband wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Video dubbelbox Arcade 1998 heeft Klaris muziek.

Video dubbelbox Bridge 2001 heeft Klaris muziek. Dat is de zelfde versie als de arcade versie.

Enkelvideo: Bridge 2002 heeft Smorenburg muziek. Dat is de zelfde versie als de dvd.

DVD Bridge 2002 heeft Smorenburg muziek.

Ik heb de dubbelbox van Arcade uit 1998 maar volgens mij is hier wel wat, maar ook niet zo gek veel muziek van Klaris aan toegevoegd. Op een heleboel punten waar je op de DVD nu muziek van Smorenburg hoort, hoor je op die versie met Klarismuziek op die plekken (op slechts hele enkele na) gewoon stilte op de achtergrond.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Staat daar dan de zelfde versie als de dubbelbox op ?

Lijkt mij niet want de dubbelbox is op enkele stukjes die alleen op de DVD staan wel volledig en op die enkelvideo van Bridge van 2002 is er dus veel meer geknipt. Het zou me niets verbazen als dit dezelfde versie als de band van CNR is (1,5 uur) maar dan wel met Smorenburgmuziek erbij.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...