Ga naar inhoud

Baantjer


Aanbevolen berichten

Dat is niet raar ;) aangezien de moord op de middenstip 2 delen heeft en na 1 nieuwe aflevering gelijk domino day valt, hebben ze er gewoon voor gekozen om niet 2 weken tussen een dubbelaflevering te hebben zitten ;) Inderdaad wel sneu dat ze het ''einde van baantjer'' zo ongelooflijk aan het uitsmeren zijn |:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Dat is niet raar ;) aangezien de moord op de middenstip 2 delen heeft en na 1 nieuwe aflevering gelijk domino day valt, hebben ze er gewoon voor gekozen om niet 2 weken tussen een dubbelaflevering te hebben zitten ;) Inderdaad wel sneu dat ze het ''einde van baantjer'' zo ongelooflijk aan het uitsmeren zijn |:(

Ah ok, dat van Domino Day wist ik niet. Maar ze blijven inderdaad maar bezig met verplaatsen en uitstellen ;(.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 weeks later...

Gelukkig krijgt Baantjer Seizoen 11, die volgende week vrijdag van start gaat, toch meer dan 4 afleveringen *O* . Naast de reeds geplande afleveringen worden ook ''de cock en de man die weg wilde'' en ''de cock en de moord op de missionaris'' uitgezonden... toch nog een meevallertje :+

Wel irri dat nog steeds ''de afrekening deel 1 en 2 '' en ''de moord op het spoor'' niet gepland staan... :N

Edit: ''de moord op het spoor'' blijkt gelijk te zijn aan ''de man die weg wilde'' ..... beetje jammer van deze werktitel, want die is nu toch wel een stuk minder :{

Lekker vreemd dus dat alleen ''de afrekening'' niet wordt uitgezonden...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Gisteren was dus de eerste aflevering van het laatste seizoen. Ik vond hem niet geweldig. Het was redelijk duidelijk wie het ongeveer gedaan had en ik ergerde me aan het neppe Limburgs :r.

Wel een leuke cast deze keer met o.a Bracha van Doesburg (O+).

Volgende week herhaling van de Cock en de moord op het verleden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gisteren was dus de eerste aflevering van het laatste seizoen. Ik vond hem niet geweldig. Het was redelijk duidelijk wie het ongeveer gedaan had en ik ergerde me aan het neppe Limburgs :r.

Wel een leuke cast deze keer met o.a Bracha van Doesburg (O+).

Volgende week herhaling van de Cock en de moord op het verleden.

Nog niet gezien... ik moet elke vrijdag 's avonds werken en de hele zaterdag dus ik kan ze op z'n vroegst pas zondag bekijken :+ . Maar ik hoorde al van meer mensen dat hij ietwat ''voorspelbaar'' was... ben benieuwd :+

p.s. ... Iedereen die in ivm met Baantjer wat over de plots wil discussieeren: Gebruik ajb SPOILER TAGS... omdat ik dus nog niet altijd gelijk de afleveringen kan zien ;) Alvast bedankt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Over de laatste aflevering van Baantjer...

Zo voorspelbaar vond ik hem niet hoor. Je ZOU het kunnen weten als je goed kijkt naar de inleiding, maar dan nog vind ik het geen voorspelbare aflevering! Ik wist het pas vlak voor het einde van het tweede deel...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Over de laatste aflevering van Baantjer...

Zo voorspelbaar vond ik hem niet hoor. Je ZOU het kunnen weten als je goed kijkt naar de inleiding, maar dan nog vind ik het geen voorspelbare aflevering! Ik wist het pas vlak voor het einde van het tweede deel...

Ik vond hem eigenlijk wel voorspelbaar. Ik vond het nogal duidelijk dat zij het hadden gedaan. Wel raar dat de dader al bekend was voor het laatste reclameblok, dat doen ze normaal nooit :?. Jammer, dat neemt de spanning toch weg.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...