Ga naar inhoud

Volkszanger André Hazes overleden


Aanbevolen berichten

Volkszanger André Hazes overleden

Volkszanger André Hazes is overleden. Hazes is 53 jaar geworden. De zanger stierf in het ziekenhuis in Woerden. Dat heeft zijn management bevestigd.

Bron: RTL nieuws

Nog een link

Vanmorgen hoorde ik nog in het nieuws dat hij in het ziekenhuis lag, maar ik wist niet dat het zo erg was :'(

Het kwam door een combinatie van twee hartaanvallen en een ernstige vorm van suikerziekte. Echt zonde :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik hoorde het anderhalf uur geleden in m'n les Nederlands van m'n leraar... Ik wist niet eens dat hij opgenomen was in het ziekenhuis, ik was geen fan van 'm maar vond het altijd een kleurrijk persoon! Maar Helaas... Hierbij gelijk ff m'n medeleven aan zijn familie en nabestaanden... Tot ziens André! Rust zacht... *(*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb zijn muziek nooit gewaardeerd en ook de wanvertoningen op tv als ie weer onder invloed van alcohol was vond ik altijd stijlloos. Maar dat zo'n man plotseling heengegaan is shockeert me toch enigzins. Mijn negatieve gedachten over hem waren toch al wat milder geworden.

Uiteraard vind ik het sneu voor zijn familie en fans, voor hen heeft hij toch een speciaal plekje in het hart. Gecondoleerd. :{

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toen ik vanmiddag op school zat (in woerden), hoorde ik dat hij hier in Woerden, 's ochtends om half 10 was overleden. Ook ik vond dit erg om te horen, vooral vanwege zijn leeftijd, 53. Maarja de reden is helaas bekend :{ .

Ook namens mij gecondoleerd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik ben er kapot van...

Godnondeklere... sorry hoor... maar ik zit er echt stuk van...

Heb 1x de eer gehad om een concert van hem te zien, mijn pc stond vol met zijn nummers (laatst een paar verwijdert maar toch), altijd een fantastische vent om te zien

nu vanaf 23.00 uur op Ned 3 herhaling van een eerdere documentaire

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik hoorde het in de McDonalds per toeval,

ik heb Hazes altijd een interessant persoon gevonden, ben niet fan van zijn muziek maar draai op elk feest wel een of twee nummers van hem.

Helaas is een held, een volksheld, die altijd recht voor zijn raap was, een groot zanger, een groot man, maar ook een ongleooflijke eigenwijs heengegaan.

Al mijn respect en medeleven gaat uit naar de familie.

Helaas heeft hij het voor een groot deel aan zichzelf te danken, hij is vaak genoeg gewaarschuwd voor zijn drankgebruik en rookgewoontes.

Ik heb pas de documantaire nog gezien, mooie docu, de eerste Nederlandse realitysoap eigenlijk...

André; ik hoop dat je de rust vind die je absoluut gegund is!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]Inderdaad 53 jaar, dat is altijd veel te jong!!!

Met een dergelijke leeftijd van Andre Hazes viel het te verwachten dat hij niet zo heel erg oud zou worden. Wij moeten blij zijn dat hem een lange lijdensweg gespaard gebleven is. Desalniettemin is 53 veel te jong om te sterven!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Met een dergelijke leeftijd van Andre Hazes viel het te verwachten dat hij niet zo heel erg oud zou worden.

Ik neem aan dat je leefstijl bedoelde? Want zijn leeftijd was nog niet dusdanig dat je zegt dat hij snel zou komen te overlijden.

Helaas, het is dus toch gebeurd. De Volkszanger van Nederland is niet meer, maar gelukkig is zijn muziek er nog. Hopelijk krijgt hij een prachtig afscheid, André heeft het verdiend!

André bedankt voor al het moois dat je ons hebt gegeven!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een ramp vind ik het niet, ook al is het natuurlijk altijd naar als er iemand dood gaat, zeker op zo'n jonge leeftijd en met zulke jonge kinderen.

Maar een groot verlies voor Nederland kan ik het niet noemen, en verder betreft het ook maar één sterfgeval, zoals er dagelijks honderden zijn.

Eén dode is een tragedie, een miljoen doden is een statistiek.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bijna iedereen kent zijn liedjes, je kan geen cafe inlopen of je hoort zn muziek..

Ja, maar ik vind zijn muziek van zo'n laag niveau, dat ik toch niet kan zeggen dat hij imo veel bereikt heeft. Voor mij heeft een onbekende muzikant die geniale nummers maakt meer bereikt.

Maar ja het is jouw mening he.

Hoe raad je het :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...