Ga naar inhoud

Wat is jouw favoriete radiozender ?


Wat is jouw favoriete radiozender ?  

37 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jouw favoriete radiozender ?

    • Radio 1
      0
    • Radio 2
      0
    • 3 FM
      1
    • RTL FM
      3
    • Yorin FM
      7
    • Radio 538
      5
    • Noordzee FM
      0
    • Skyradio
      6
    • Andere zender
      15


Aanbevolen berichten

Ik heb op RTL FM gestemd.Daar draaien ze veel

nederlandstalige muziek daar hou ik wel van.

En verder is er niet te veel geklets en reclame.

Verder luister ik ook naar Radio Noord(regionale zender provincie

Groningen)Hier word ook veel nederlandstalig gedraaid,en voor

het regionale nieuws.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Radio Rijnmond vind ik een goeie zender. Niet dat commerciele gedoe zoals bij Skyradio enzo waar ze steeds dezelfde nummers draaien.

Op radio Rijnmond ben ik wel is geweest in de uitzending.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik luister al n flinke tijd vrijwel alleen City FM (Randstad). Niet al te veel gelul (een beetje maar ;) ) en veel goede rockclassics van de jaren 60 70 en 80. Soms luister ik radio 2, vrijwel alleen naar Jan Versteegt (ik kom zelf ook nog wel ns langs in zn praatjes :) )

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eerst vond ik Yorin FM veruit de beste zender, maar tegenwoordig draaien ze naar mijn mening alleen maar bagger muziek. Jammer dat ze hun imago wat veranderd hebben naar de toch wat muzieksoorten die op andere radiozenders al zeer uitgebreid aan bod komen. Vooral de muziekkeuzes van Robert Jensen op de middag tijdens de werkdagen spreekt mij totaal niet aan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik luister al n flinke tijd vrijwel alleen City FM (Randstad). Niet al te veel gelul (een beetje maar ;) ) en veel goede rockclassics van de jaren 60 70 en 80. Soms luister ik radio 2, vrijwel alleen naar Jan Versteegt (ik kom zelf ook nog wel ns langs in zn praatjes :) )

Iemand die mijn mening deelt ;) lekkere muziek zonder al te veel gekwek tussendoor :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Overigens hoor ik tijdens mn werk (thuiszorg ja echt) echt compleet verschillende zenders, er zijn echt maar weinig oudjes die naar Classic FM luisteren ;) Overigens voor mij betere muziek om op te werken dan 538, ik sta versteld hoeveel van die deuntjes ik ken. Verder kom ik ook Noordzee FM, Arrow FM, Radio 1, Radio 2, Country FM, WDR 4 (Duits) etc tegen..best grappig om dat allemaal eens in de zoveel tijd te horen :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Luistercijfers: Radio 2 nog steeds grootste radiozender

Door het uitzenden van de Top 2000 tussen kerst en oud & nieuw is Radio 2 net als vorige maand marktleider onder de radiostations. De zender haalde een marktaandeel van 13,0 procent. Dat blijkt uit de luistercijfers over de periode december - januari 2005 die het bureau Intomart GFK vanochtend bekend heeft gemaakt.

Vorig jaar rond deze tijd haalde Radio 2 ongeveer hetzelfde marktaandeel met 13,1 procent. Opvallend is dat Radio 538 wederom Sky Radio voor blijft. Traditioneel is kerst een goede periode voor de non-stop muziekzender. Radio 1 en Yorin FM zijn de grootste dalers, beide zenders leveren een half procent in.

De cijfers(tussen haakjes de vorige periode):

01. Radio 2 - 13,0% (12.5)

02. Radio 538 - 11,1% (10.8)

03. Sky Radio - 10,4% (10.6)

04. Radio 1 - 7,8% (8.3)

05. Radio 3 FM - 6,4% (6.3)

06. Radio 10 Gold - 4,9% (4.7)

07. Radio Veronica - 4,6% (4.5)

08. Noordzee FM - 4,1% (4.1)

09. RTL FM - 2,8% (2.8)

10. Yorin FM - 2,8% (3.3)

11. Classic FM - 2,5% (2.5)

12. Radio 4 - 2,0% (1.9)

13. Arrow Rock Radio - 1,9% (1.8)

14. 747 AM - 0,9% (0.8)

15. ID&T Radio - 0,6% (0.5)

16. Arrow 90.7 FM - 0,6% (0.6)

17. BNR Nieuwsradio - 0,3% (0.3)

--. ORN - 14,2% (14.1)

--. CRN - 2,5% (2.6)

--. Overige zenders - 6,8% (6.8)

bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/51357

---------------------------------------------

Radio 2 is dus de grootste radiozender, zou je niet zeggen als je hier zo naar de poll kijkt (0 stemmen ;)).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luistercijfers: Radio 2 nog steeds grootste radiozender

Ik vind het anders :r

Alleen maar slap gelul en die Jan Versteegt ... :N

Ik luister behalve radio B&A nooit radio *). Ik bepaal zelf wel welke nummers ik moet aanhoren *).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, natuurlijk niet, maar ik kon niet kiezen uit radio b&a (zie openingspost) ;)

Maar je opmerking daarna valt wel onder alle radiozenders.

Ik luister niet naar een radiozender, vind het verschrikkelijk!

Snap je? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Over het algemeen vind ik de Nederlandse radiozenders maar onder de maat. Kijk maar naar Skyradio dat is gewoon commerciele shit als ik het zo even mag uitdrukken waar ze denken veel luisteraars aan te kunnen trekken met die eentonige liedjes. :( Ik heb het eigenlijk al eens gezegd, maar goed.

Buitenlandse zenders (Stubru, Donna etc.) en regionale zenders in Nederland (zoals Rijnmond) zijn wat gevarieerder. Vooral de eerste genoemde zender bied vaak muziek met een vast ritme dat leuk in de oren klinkt, als je bijvoorbeeld lang in de auto moet zitten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...