Ga naar inhoud

B1 alias Wil Sibbelee


Aanbevolen berichten

Hey allemaal..

Als trouwe fan ben ik helemaal gek van alles wat met B&A te maken heeft en vooral van de wat oudere series. Ik kan over bijna elke acteur wel een biografie vinden, maar van Wil Sibbelee (alias B1 *b1*) kan ik weinig vinden.

Weten jullie misschien waar ik een biografie of zoiets van hem kan vinden, of kunnen jullie me wat over hem vertellen?

Ik hoorde namelijk het gerucht dat hij overleden was.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hey allemaal..

Als trouwe fan ben ik helemaal gek van alles wat met B&A te maken heeft en vooral van de wat oudere series. Ik kan over bijna elke acteur wel een biografie vinden, maar van Wil Sibbelee (alias B1 *b1*) kan ik weinig vinden.

Weten jullie misschien waar ik een biografie of zoiets van hem kan vinden, of kunnen jullie me wat over hem vertellen?

Ik hoorde namelijk het gerucht dat hij overleden was.

Dat is geen gerucht, hij is inderdaad overleden. Een bio? Adriaan was er mee bezig

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, dat is zeker wel weinig. Volgens mij is Aad nog bezig om een biografie van hem te maken. Hij is wel vroeg overleden.

Ja maar Aad zijn homepage is al een lange tijd niet bijgewerkt...

Inderdaad, als je overlijdt voor je 75e vind ik het altijd vroeg...

Link naar bericht
Delen op andere sites

om het "aad is ermee bezig" verhaal ff wat completer te maken:

Aad kent iemand, die redelijk dicht bij hem woont (in Spanje), die heel veel over Wil Sibbelee weet. Hij zou met de beste man gaan praten, maar is daar door omstandigheden steeds niet aan toe gekomen. Wederom geld dus weer, geduld ;) het komt er aan :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...