Ga naar inhoud

B&A weer terug in de late avond! (of niet?)


Aanbevolen berichten

Misschien een vergissing na die contractverlenging ofzo? In ieder geval raar dat het niet komt. Had het trouwens al een beetje verwacht, want een maand eenzelfde programmering is een beetje kort.

Ik denk eerder dat iemand per ongeluk een oude programmering door heeft gegeven aan de omroepgidsen. Maar dit is zeker weten een grote tegenvaller.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

ik had me net mentaal voorbereid, hopen dan op morgen...

teletekst van Nick zei overigens dat B&A niet kwam, maar teletekst van nick is zelden goed...

Edit: teleurgesteld zijn is prima, maar dit soort krachttermen kunnen achterwege blijven!

Ok, dat is goed, sorry

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien een vergissing na die contractverlenging ofzo? In ieder geval raar dat het niet komt. Had het trouwens al een beetje verwacht, want een maand eenzelfde programmering is een beetje kort.

Tja, maar ik dacht dat dat best zou kunnen. Omdat vast wel veel boze e-mails naar Nickelodeon gestuurd zijn, denk ik. Maar ja... ze vinden deze troep waarschijnlijk toch beter.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tja, maar ik dacht dat dat best zou kunnen. Omdat vast wel veel boze e-mails naar Nickelodeon gestuurd zijn, denk ik. Maar ja... ze vinden deze troep waarschijnlijk toch beter.

Ja maar het staat toch in de gids :?

Ik snap er echt niets meer van hor...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ik niet helemaal begrijp... is het nou werkelijk zo'n ontzettende ramp dat B&A niet meer om 23.30 komen? Wat ik wil zeggen is... het is inderdaad een geweldig programma, maar als je redelijk bent; voor een doorgaanse scholier zijn het geen tijden om te bekijken als je 's ochtends om 6 a 7 uur je bed uit moet. Je hebt ze toch allemaal al tig keer gezien, dus waarom zou je er uberhaubt voor opblijven 8)7 en als je het echt zo graag wilt zien kan je het altijd opnemen of een dvd/video bekijken. O}

Ik wil niet negatief overkomen ofzo, maar sommigen komen echt over alsof hun wereld instort...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat ik niet helemaal begrijp... is het nou werkelijk zo'n ontzettende ramp dat B&A niet meer om 23.30 komen? Wat ik wil zeggen is... het is inderdaad een geweldig programma, maar als je redelijk bent; voor een doorgaanse scholier zijn het geen tijden om te bekijken als je 's ochtends om 6 a 7 uur je bed uit moet. Je hebt ze toch allemaal al tig keer gezien, dus waarom zou je er uberhaubt voor opblijven 8)7 en als je het echt zo graag wilt zien kan je het altijd opnemen of een dvd/video bekijken. O}

Ik wil niet negatief overkomen ofzo, maar sommigen komen echt over alsof hun wereld instort...

Het is heerlijk om voor het naar bed gaan nog even B & A te kijken. Dan ga je altijd in een goede bui naar bed.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja oke dat begrijp ik, maar welke scholier op dit forum (van bijv 12 jaar) mag van zn ouders elke dag tot 0.30 opblijven om voor de 86e keer naar hetzelfde B&A filmpje te kijken. En wie trekt het als je er om 6.30 weer uitmoet. (5 tot 6 uur slaap per dag is wel erg weinig...)Keken jullie ook allemaal toen het om 2 uur 's nachts kwam tijden terug?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja oke dat begrijp ik, maar welke scholier op dit forum (van bijv 12 jaar) mag van zn ouders elke dag tot 0.30 opblijven om voor de 86e keer naar hetzelfde B&A filmpje te kijken. En wie trekt het als je er om 6.30 weer uitmoet. (5 tot 6 uur slaap per dag is wel erg weinig...)Keken jullie ook allemaal toen het om 2 uur 's nachts kwam tijden terug?

Ja. En om 4 uur keek ik nog es ;) Van de zomer keek ik trouwens elke avond en ik moest elke dag weer om 7 uur op. Paar keer bijna in slaap gevallen tijdens een vergadering maar ik kon het gewoon niet laten... B&A moet terug! Vooral omdat ik nu nog maar twee dagen per week werk ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wil niet negatief overkomen ofzo, maar sommigen komen echt over alsof hun wereld instort...

Da's ook wel weer een drastische gedachte :) Maar het was altijd wel aardig, je dag afsluiten met twee B&A afleveringen. Ik keek dan wel niet elke avond, maar sommige series kan ik blijven zien.

Nouja we hopen maar dat het een keer terugkomt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat ik niet helemaal begrijp... is het nou werkelijk zo'n ontzettende ramp dat B&A niet meer om 23.30 komen? Wat ik wil zeggen is... het is inderdaad een geweldig programma, maar als je redelijk bent; voor een doorgaanse scholier zijn het geen tijden om te bekijken als je 's ochtends om 6 a 7 uur je bed uit moet. Je hebt ze toch allemaal al tig keer gezien, dus waarom zou je er uberhaubt voor opblijven 8)7 en als je het echt zo graag wilt zien kan je het altijd opnemen of een dvd/video bekijken. O}

Ik wil niet negatief overkomen ofzo, maar sommigen komen echt over alsof hun wereld instort...

Het gaat mij persoonlijk ook meer om het idee dat *bas* & *adriaan* steeds minder uitgezonden wordt.Nick heeft al haast alle oude Kindernet series uit de programmering gegooid.Bassie & Adriaan is haast de enige serie die nog over is.Maar ja, er is ook goed nieuws ze blijven tenminste nog drie jaar op de nederlandse televisie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er zijn ook mensen die niet alle series op DVD hebben, voor hun is dit wel de enige kans om B&A te zien...

ik zei ook... je kan het ook opnemen. (ik snap dat niet iedereen de dvd's heeft :Y ) Het doel van mijn bericht was ook mijn ''verontwaardiging'' over het feit dat zoveel mensen tot 0.30 opblijven voor *bas* *adriaan*.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik zei ook... je kan het ook opnemen. (ik snap dat niet iedereen de dvd's heeft :Y ) Het doel van mijn bericht was ook mijn ''verontwaardiging'' over het feit dat zoveel mensen tot 0.30 opblijven voor *bas* *adriaan*.

Tja, sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo rationeel als jij.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee, zo erg is het natuurljk niet, dat mijn wereld instort als *bas* en *adriaan* niet meer komen, maar het was altijd zo leuk vlak voor het slapen gaan. :)

Enne, ik ben toch een stuk ouder, woon door de week zonder ouders (op mezelf dus) en moet ook elke dag 7.30 uur op. Nou ja, 0.30 uur naar bed, 7 uur slapen is genoeg voor me dus ja... DVD's heb ik niet, want dat kost geld. Opnemen kan ook niet want ik heb geen videorecorder op mijn kamer. Keek het toen het trouwens nog kwam 's avonds laat altijd door de week, in het weekend nooit (soms alleen zondag) in verband met stappen op vrijdag en zaterdag.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tja, sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo rationeel als jij.

Waarschijnlijk niet nee :P Voor mij is de nacht echt bedoeld om te slapen ;) Maar ik wilde hiermee ook niet zeggen dat mensen gek zijn als ze wel kijken, dat moet iedereen zelf weten natuurlijk O-) Alleen als ik dat elke avond zou doen zou ik helemaal kapot zijn eind van de week :P het ligt maar net aan je ritme

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee het is weer niet geweest, tenzij het rond een uur of 1 pas kwam. Toen heb ik de tv uitgezet :N

trgggg ik wordt onderhand gek van dat wanbeleid... Hoe kan dat nou?

Nick 8)7*(*:r:X-0- *plaag*

Link naar bericht
Delen op andere sites
sorry hoor mensen maar sansemans begrijpt er niets meer van komt t nou nog of niet?

IK snap het wel!

Maar ik begrijp het niet helemaal...

Dat kunnen ze toch niet maken... Wél in de gids vermelden, en niet uitzenden...

*adriaan* Dat kan je toch niet doen!

*bas* Nou dat gaat heel gemakkelijk hoor!

*adriaan* Ja dat blijkt!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is inderdaad wel vreemd dat het steeds wordt aangekondigd terwijl de programmering nog steeds anders is. Het moet dus wel een fout zijn geweest. Misschien keren B&A pas eind van het jaar terug op de late avond (met de extra sleutel aflevering als compensatie voor het lange gemis op die tijdstippen).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is inderdaad wel vreemd dat het steeds wordt aangekondigd terwijl de programmering nog steeds anders is. Het moet dus wel een fout zijn geweest. Misschien keren B&A pas eind van het jaar terug op de late avond (met de extra sleutel aflevering als compensatie voor het lange gemis op die tijdstippen).

Haha, volgens mij weet Nick niet eens dat er 2 afleveringen zijn terug gevonden... }:| Nickelodeon interesseert zich helemaal niet voor B&A heb ik het idee...

Gisteren tijdens een schoolreisje (16jarigen meestal) werd gevraagd onderling wat favo kinderserie was. B&A was bij bijna iedereen het populairste. Ook zo'n forum als deze heeft denk ik bijna geen andere kinderserie en er is ook bijna niets dat op de late avond bij Nick nog zoveel kijkcijfers trekt...

Check dit eens, B&A in het Jimmy Neutron weekend de meeste kijkcijfers op de zaterdag!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Haha, volgens mij weet Nick niet eens dat er 2 afleveringen zijn terug gevonden... }:| Nickelodeon interesseert zich helemaal niet voor B&A heb ik het idee...

Zou kunnen, maar ze zenden van De Verzonken Stad en De Reis vol Verrassingen tegenwoordig opnieuw herziene versies uit, dus misschien krijgen ze binnenkort ook wel de opnieuw gemonteerde Sleutel serie, met aflevering 2 om uit te zenden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

Even een schop omhoog!

Inmiddels zijn we zo'n vijf maanden verder en nog steeds geen B&A op de late avond. Worden ze nog gemist op die tijdstippen?

Ik hoop nog steeds dat ze terugkomen op die uren, want het keek wel lekker snel zo, elke werkdag een dubbele aflevering. Natuurlijk zijn er de dvd's, maar de serie op tv kijken blijft gewoon bijzonder. Wat mij betreft staan ze dus zo snel mogelijk weer in het late uitzendschema van Nick (nu het nog kan!)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja, ik ben nu wel gewend dat ze niet meer 's avonds laat komen. Maar leuk vind ik het niet nee. Was altijd zo leuk, vlak voor het slapen gaan. En zeker aangezien ik in het weekend altijd vergeet te kijken omdat ik op die momenten altijd andere dingen aan het doen ben en omdat ik geen DVD's / video's van B&A heb, hoop ik nog altijd stiekempjes dat ze ooit weer terugkomen op de late avond. :@

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het blijft natuurlijk jammer dat B&A niet meer dagelijks zijn te zien op Nickelodeon.

Maar toch ben ik best tevreden met 4 afleveringen in de week.

Heb je wat om naar uit te kijken in het weekend.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het tijdstip waarop het nu in het weekend uitgezonden wordt erg onhandig gekozen want ik zit op dat moment meestal of aan tafel of ik ben weg. Wat mij betreft mogen die afleveringen op de late avond weer terugkomen want hoewel ik de series ook op DVD heb mis ik daar wel bepaalde stukken bij die je alleen in de tv-afleveringen ziet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het tijdstip waarop het nu in het weekend uitgezonden wordt erg onhandig gekozen want ik zit op dat moment meestal of aan tafel of ik ben weg. Wat mij betreft mogen die afleveringen op de late avond weer terugkomen want hoewel ik de series ook op DVD heb mis ik daar wel bepaalde stukken bij die je alleen in de tv-afleveringen ziet.

Mee eens, ze zouden het beter een uur later kunnen uitzenden, dus van 19:00 tot ongeveer 20:00.

ik zit ook vaak te eten tijdens B&A en B&A moet concureren met het sesamstraat, klokhuis en het jeugdjournaal (3 zeer goed bekeken progamma's)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het tijdstip waarop het nu in het weekend uitgezonden wordt erg onhandig gekozen want ik zit op dat moment meestal of aan tafel of ik ben weg. Wat mij betreft mogen die afleveringen op de late avond weer terugkomen want hoewel ik de series ook op DVD heb mis ik daar wel bepaalde stukken bij die je alleen in de tv-afleveringen ziet.

Je hebt gelijk dat het niet op een gunstig tijdstip wordt uitgezonden.

Maar als ik op dat tijdstip zit te eten,neem ik het op. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is natuurlijk geen slimme zet van Nick, B&A stonden garant voor goede kijkcijfers op de late avond, en naar die voetbalserie kijkt volgens mij helemaal niemand, dus als ze slim zijn zetten ze de planning weer terug zoals hij was met een dubbele aflevering B&A om 23.20.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik neem het echt nooit meer op. Ook al zit ik te eten jammer dan... het wordt allemaal redelijk vaak herhaald en ik heb ze toch al allemaal gezien. En ik heb zelf natuurlijk ook de DVD's ;) . RM en ik nemen ze alleen nog op voor de titel-screencaps (voor Wonderer's info-site), maar niet om ze vanaf Nick te kunnen bekijken... :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het tijdstip waarop het nu in het weekend uitgezonden wordt erg onhandig gekozen want ik zit op dat moment meestal of aan tafel of ik ben weg. Wat mij betreft mogen die afleveringen op de late avond weer terugkomen want hoewel ik de series ook op DVD heb mis ik daar wel bepaalde stukken bij die je alleen in de tv-afleveringen ziet.

dat vind ik nou ook ik zit vaak op dat tijd stip te eten. en als ik niet zit eten dan ben ik met andere dingen bezig ze kunnen het beter op een ander tijd stip uitzenden vind ik *(*:?*(*:?

*b2* *b2oud* wat zeg ie

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kijk de laatste weken erg vaak naar die voetbalserie, Renford Rejects, mede omdat ik een grote voetbalfreak ben. Maar van mij mogen de programma's ervoor (die om 23.20 en eerder) gerust vervangen worden door B&A. Word weer ns tijd :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kijk de laatste weken erg vaak naar die voetbalserie, Renford Rejects, mede omdat ik een grote voetbalfreak ben. Maar van mij mogen de programma's ervoor (die om 23.20 en eerder) gerust vervangen worden door B&A. Word weer ns tijd :)

ja helemaal mee eens, minstens een uur b&a draaien, maar dan op andere zender dan nickolodeon, nederland 2 ofzo, ik kan geen nickolodeon op de kabel ontvangen :'(

een appart radiostation waar alleen b&a gedraaid wordt (24uur en 7dgn in de week) is natuurlijk de allerbeste optie ;):P

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...