Ga naar inhoud

Voetbal op Nickelodeon: Programmering bekend


Ga jij kijken naar de voetbalwedstrijden op Nickelodeon?  

27 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga jij kijken naar de voetbalwedstrijden op Nickelodeon?

    • Jazeker
      15
    • Nee, echt niet
      9
    • 'k Zie nog wel
      3


Aanbevolen berichten

Zoals jullie misschien al weten wordt er binnenkort live voetbal uitgezonden op Nickelodeon van de uitwedstrijden van Oranje. De programmering ziet er als volgt uit:

Zaterdag 9 oktober 2004

19:00 ZOOP (1)

19:35 ZOOP (2)

20:00 Voorbeschouwing Macedonië - Nederland

20:30 Eerste helft Macedonië - Nederland live

21:22 Rustprogramma Macedonië - Nederland

21:31 Tweede helft Macedonië - Nederland live

22:25 Nabeschouwing Macedonië - Nederland

23:00 Samenvattingen overige wedstrijden Poule A

23:48 Making of My dad the Rockstar (herh.)

00:15 My dad the Rockstar (afl. 1; herh.)

Woensdag 17 november 2004

19:00 ZOOP (1)

19:17 ZOOP (2)

19:35 My dad the Rockstar

20:00 Voorbeschouwing Andorra - Nederland

20:30 Eerste helft Andorra - Nederland live

21:22 Rustprogramma Andorra - Nederland

21:31 Tweede helft Andorra - Nederland live

22:25 Nabeschouwing Andorra - Nederland

23:00 Samenvattingen overige wedstrijden Poule A

23:48 Kuifje

bron: http://www.tipnl.nl

Stem ook of je gaat kijken naar het voetbal.

(Programmering voor de volgende twee wedstrijden vermeld ik, zodra deze bekend wordt gemaakt)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zoals jullie misschien al weten wordt er binnenkort live voetbal uitgezonden op Nickelodeon van de uitwedstrijden van Oranje. De programmering ziet er als volgt uit:

Zaterdag 9 oktober 2004

19:00 ZOOP (1)

19:35 ZOOP (2)

20:00 Voorbeschouwing Macedonië - Nederland

20:30 Eerste helft Macedonië - Nederland live

21:22 Rustprogramma Macedonië - Nederland

21:31 Tweede helft Macedonië - Nederland live

22:25 Nabeschouwing Macedonië - Nederland

23:00 Samenvattingen overige wedstrijden Poule A

23:48 Making of My dad the Rockstar (herh.)

00:15 My dad the Rockstar (afl. 1; herh.)

Woensdag 17 november 2004

19:00 ZOOP (1)

19:17 ZOOP (2)

19:35 My dad the Rockstar

20:00 Voorbeschouwing Andorra - Nederland

20:30 Eerste helft Andorra - Nederland live

21:22 Rustprogramma Andorra - Nederland

21:31 Tweede helft Andorra - Nederland live

22:25 Nabeschouwing Andorra - Nederland

23:00 Samenvattingen overige wedstrijden Poule A

23:48 Nog niet bekend (B&A misschien leuk idee? :P )

bron: http://www.tipnl.nl

Stem ook of je gaat kijken naar het voetbal.

Ik kijk altijd naar het Nederlands elftal, maar wat een campingwedstrijden weer :{

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, ik zit me al sinds de loting onwijs te verheugen op Andorra-Nederland dus ik ga natuurlijk kijken.

Andorra...leuk elftal:

"Buurman, speelt U morgen?"

"Nee, ik was vorige maand al, tegen de Macedoniërs!"

"Nou, ik mag tegen Nederland!"

"Leuk hoor!"

"Ja, eigenlijk zou de slager gegaan zijn, maar die wilde klaverjassen niet afzeggen, en dus speel ik."

"Welke positie?"

"Geen idee, daar gaan we het straks nog over hebben. Maakt me niet zoveel uit eigenlijk.."

"Nou, veel plezier in ieder geval! Misschien kom ik nog even langs om te kijken.."

"Dat zou fijn zijn! Dank je! Het wordt vast erg gezellig.."

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zie wel. Ik kijk graag naar B&A, maar ook graag naar voetbal. Maja ALWEER een zender erbij die voetbal / sport uitzendt, na Nederland 2, 3, RTL 5, SBS6 en Veronica, hoeft eigenlijk niet voor mij.

Overigens moet ik zeggen dat ik veel interlandwedstrijden niet kijk, dus deze wedstrijden op Nickolodeon zal ik misschien niet kijken, maar ik ben wel zeker een voetbalfan! :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
En dat 'My dad is a rockstar" is een nieuw Nick programma?

Ja, dat is een tekenfilm over Rock Zilla. Hij is een wereldberoemde rockster maar zijn zoon Billy Zilla is hier niet zo blij mee.

My dad the Rockstar is vanaf 1 oktober elke woensdag en vrijdag te zien om 19:35 uur met de Nederlandse stemmen van Barry Hay, Jamaï, Karin Bloemen, Tatum Dagelet, Beau van Erven Dorens, Brainpower, etc.

Aflevering 1 wordt dus herhaald na het voetbal.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat is Zoop?

Ik kan Nickelodeon niet eens ontvangen...het zit hier niet in het kabelpakket, dus ik baal verschrikkelijk! Ik kan het Nederlands elftal nu niet zien. Bereik van 97%? Hier in ieder geval niet...!!! :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat is Zoop?

Ik kan Nickelodeon niet eens ontvangen...het zit hier niet in het kabelpakket, dus ik baal verschrikkelijk! Ik kan het Nederlands elftal nu niet zien. Bereik van 97%? Hier in ieder geval niet...!!! :(

Woon je in Zeeland ofzo? Want verschillende kleine plaatsjes in zeeland kunnen Nick ook niet ontvangen! :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Woon je in Zeeland ofzo? Want verschillende kleine plaatsjes in zeeland kunnen Nick ook niet ontvangen! :N

Dick Rienstra kan het ook niet ontvangen en die woont in Vianen ;) Ligt er denk ik ook aan wat voor soort kabelpakket je hebt.

Maar Robin, behalve B&A mis je weinig hoor :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dick Rienstra kan het ook niet ontvangen en die woont in Vianen ;) Ligt er denk ik ook aan wat voor soort kabelpakket je hebt.

Maar Robin, behalve B&A mis je weinig hoor :P

Gelukkig maar...want dat zou ik erg jammer vinden! Ik woon overigens in Tiel, maar mijn vakantieresidentie bevindt zich in het Lickebaertbos :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Not me, I'm not. Ik ga Nick boycotten tot ze weer B&A gaan uitzenden.

Nick stond bij mij op 1 en nederland één had ik op 13 gezet...

Dat heb ik even snel rechtgezet, want elke keer als ik nu de tv aanzet springt hij op 1... :N

Dus voortaan Nick op 13...

Ik ga Nick ook boycotten, buiten het voetbal... Dat wil ik zien...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er keken afgelopen zaterdag maar liefst 2,5 miljoen mensen naar de 2-2 tegen Macedonie op nickelodeon dan vraag ik mij af zouden ze vooraf ook allemaal hebben gekeken naar Bassie en Adriaan, ik ben echt benieuwd naar het kijkcijfer van BenA van zaterdag, wat is eigenlijk het bena kijkcijferrecord of dateerd dat nog uit de tijd van de TROS

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er keken afgelopen zaterdag maar liefst 2,5 miljoen mensen naar de 2-2 tegen Macedonie op nickelodeon dan vraag ik mij af zouden ze vooraf ook allemaal hebben gekeken naar Bassie en Adriaan, ik ben echt benieuwd naar het kijkcijfer van BenA van zaterdag, wat is eigenlijk het bena kijkcijferrecord of dateerd dat nog uit de tijd van de TROS

B&A werd zaterdag niet uitgezonden...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wat? Shit. Gemist, dacht dat er de hele avond voetbal was :(

Neuhh, ze waren bezig met de Plaaggeest :) Allemaal vervelende streken van....Nederlands Elftal deed n prima imitatie trouwens, ik werd er helemaal krankjorum van!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een puinhoop hè, die uitzending van voetbal. Er was 4 minuten geen geluid. Er stond steeds maar heel even een logootje in beeld. Er was ook geen aankondiging voor reclame ofzo. Je zag de leader en HUP!, meteen reclame.

Pas vanaf de nabeschouwing had ik echt het idee dat ik naar een professionele uitzending zat te kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 8 months later...

Mods,

Wat mij betreft mag dit topic dicht. De 4 vier wedstrijden op Nickelodeon zijn geweest, en bovendien kunnen we verder over voetbal praten in het voetbaltopic. Dus bij deze vraag ik een slotje aan. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mods,

Wat mij betreft mag dit topic dicht. De 4 vier wedstrijden op Nickelodeon zijn geweest, en bovendien kunnen we verder over voetbal praten in het voetbaltopic. Dus bij deze vraag ik een slotje aan. ;)

Waarom moet er nu ineens zo plotseling een slotje... je had het topic dan ook niet omhoog hoeven kicken lijkt me (lag al een paar maanden stil) ...... Op die manier zijn er nog wel ik weet niet hoeveel topics te bedenken die allang op slot kunnen. :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mods,

Wat mij betreft mag dit topic dicht. De 4 vier wedstrijden op Nickelodeon zijn geweest, en bovendien kunnen we verder over voetbal praten in het voetbaltopic. Dus bij deze vraag ik een slotje aan. ;)

Als je hem niet had geschopt had niemand er meer last van gehad, er zijn wel meer open topics nutteloos...

Deze valt mee qua nutteloosheid, je kunt het hier best hebben over voetbal op nick...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar er komt geen voetbal meer op Nick. ;)

Dat doet er toch verder niet toe. Dit topic lag al vanaf oktober 2004 stil, dus is het nutteloos om het een paar maanden later omhoog te kicken om een slotje aan te vragen :? kan je het net zo goed als ''vergeten topic'' laten staan.

Verder nu niet meer over doorzemelen... the master beslist, die is hier mod ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Verder nu niet meer over doorzemelen... the master beslist, die is hier mod ;)

Slotje dan maar, acrobaatje heeft het topic tenslotte geopend. Discussies over voetbal op TV voortaan maar in het centrale topic of in het Sport op TV-topic ;).

En niet meer onnodig kicken zoals MarsM ook al zei ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...