Ga naar inhoud

Willem Oltmans overleden !


Aanbevolen berichten

[..]

Heb je nog nooit van hem gehoord ?

Ik ken hem ook niet echt goed, maar ik weet wel ongeveer wie hij is/was.

Ik heb hem wel es gezien in Dit was het nieuws, maar om nou te zeggen "ja, nu ken ik hem" nee. Beetje raar figuur.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb hem wel es gezien in Dit was het nieuws, maar om nou te zeggen "ja, nu ken ik hem" nee. Beetje raar figuur.

vind ik ook wel, het werd ook weleens na gedaan bij kopspijkers, hijs een soort nep-amerikaan

maar met alle respect spijtig voor de gene die van hem houden.

oltm1.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
(ik vul kan-ker in maar het veranderde vanzelf in een vreselijke ziekte :?)

Ik kende Oltmans eveneens alleen maar van zijn persiflage uit ''Kopspijkers''

Voor de rest nooit echt wat met die man gehad. Ja, vaak om zijn imitatie (Erik van Muiswinkel) gelachen. :+

En The Master, dat uit jouw quote heeft dj ingesteld, dan weet je dat ook weer. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heel erg zonde, was een toffe vent en een goeie journalist. Volgens mij heeft John nog wel eens met 'm gesproken/gewerkt of zoiets? Ik ken z'n werk wel behoorlijk, en hij had een leuk gevoel voor humor. Zonde dat zo'n man dood is.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat was, evenals Bram Vermeulen en Andre Hazes, een hele markante man, wel alle drie totaal verschillend. Jammer dat het zo snel gaat allemaal. Hoewel Oltmans natuurlijk wel oud was, Andre Hazes ook oud is geworden voor zijn doen en Bram Vermeulen zichzelf waarschijnlijk heeft opgebrandt.

Ik mocht hem toch wel, aangezien hij jarenlang tegen de staat vocht en mensen die dat doen (met hersens!) vind ik altijd interessant.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...