Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Wil je serieus weten wat iedereen van hem vind? Ik denk niet dat je veel positieve reacties zal krijgen. Van mij dus ook niet, ik vind het meer een slechte grap dan een goede artiest. Dat hij zich laat lenen voor die brillenreclame is ook niet zn slimste zet geweest en dat ze hem met bier bekogelden tijdens een optreden verbaast me helemaal niets. Zn stem vind ik trouwens ook niet geweldig :X

Link naar bericht
Delen op andere sites
wat vinden jullie van jamai

ik vind hem top

ik word zelf ook vaak nageroepen van he' jamai omdat ik ook zoon soort bril heb

vertel hier wat je van hem vind

Vorig jaar in de "Idols-Tijd" vond ik Jamaï helemaal geweldig... Alleen hoor je tegenwoordig niet zoveel meer van hem. Trouwens ook niet van Jim!

Link naar bericht
Delen op andere sites
wat vinden jullie van jamai

ik vind hem top

ik word zelf ook vaak nageroepen van he' jamai omdat ik ook zoon soort bril heb

vertel hier wat je van hem vind

Ik vind Jamai echt bagger, sorry...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind Jamai echt bagger, sorry...

ik snap een ding niet van jou quote. want je hebt het begin van het topic bericht gequote. en dit snap ik niet. want in het orginele bericht staat er: wat vinden jullie van jamai

ik vind hem top

ik word zelf ook vaak nageroepen van he' jamai omdat ik ook zoon soort bril heb

vertel hier wat je van hem vind. dit schreef sweety. maar in jou quote staat er dit: wat vinden jullie van jamai

ik vind hem top en ik ben homo

ik word zelf ook vaak nageroepen van he' jamai omdat ik ook zoon soort bril heb en homo ben

vertel hier wat je van hem vind. dit staat in de quote. dat snap ik niet. (sorry dat ik weer offtopic ga wonderer, maar ik vind het gewoon raar.)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dan hoef je toch niet de Quote veranderen dat zij homo is? :?}:|

Waar staat dat dan? En die "zij" is toch echt een "hij"! Je hoeft toch niet meteen zijn/haar geslacht te veranderen? :?}:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik vind jamai ook nix, trouwens die jim ook niet en boris is ook een h*m*

sorry maar dat is mijn mening :@

Kijk, als je dat nou over Jamai zegt, ok, want die is homo. Maar Boris heeft een zoontje en een vriendin, ergo, je gebruikt "homo" als scheldwoord, en dat wil ik verdomme niet hebben hier! Gesnopen :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik snap een ding niet van jou quote. want je hebt het begin van het topic bericht gequote. en dit snap ik niet. want in het orginele bericht staat er: wat vinden jullie van jamai

ik vind hem top

ik word zelf ook vaak nageroepen van he' jamai omdat ik ook zoon soort bril heb

vertel hier wat je van hem vind. dit schreef sweety. maar in jou quote staat er dit: wat vinden jullie van jamai

ik vind hem top en ik ben homo

ik word zelf ook vaak nageroepen van he' jamai omdat ik ook zoon soort bril heb en homo ben

vertel hier wat je van hem vind. dit staat in de quote. dat snap ik niet. (sorry dat ik weer offtopic ga wonderer, maar ik vind het gewoon raar.)

Robin heeft het weer veranderd, dus ik kan het niet controleren.

@Robin, geen leuk grapje }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
So give me some names...

Nou flik je het weer met die quote! Ik zei 10, geen 100. :P

En ik ga niemand verraden hier. O-) Er waren gewoon getuigen, klaar. ;)

En het is alweer goed, zand erover, grapje is gewoon verkeerd gevallen.

-ontopic- Ik heb zelf geen persoonlijke mening over Jamai. Hij zingt in

ieder geval beter dan Jim en ''Step Right Up'' vind ik geen slecht

nummer. Maar voor de rest interesseer het mij niks.

Link naar bericht
Delen op andere sites

EDIT: GROF TAALGEBRUIK NIET TOEGESTAAN.

LEES DE FAQ, JE BENT VEEL TE VER GEGAAN! :(

Hinse

Moderator

Edit: na intern overleg een weekban gegeven t/m 11 oktober, wegens ZEER grof taalgebruik en DIEPE ongegronde beledigingen. Dit is een waarschuwing voor gebruikers die zonder reden op andere mensen gaan schelden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

toen idols 1 op de tv was was ik er gek van en ik vond dat Jim niet kon zingen en was voor Jamai maar na Step right up ben ik eigenlijk opeens anti-fan geworden, ik weet eigenlijk niet waarom O}

P.S. toen Dewi en Hind nog meededen was ik voor hun

Link naar bericht
Delen op andere sites
toen idols 1 op de tv was was ik er gek van en ik vond dat Jim niet kon zingen en was voor Jamai maar na Step right up ben ik eigenlijk opeens anti-fan geworden, ik weet eigenlijk niet waarom O}

P.S. toen Dewi en Hind nog meededen was ik voor hun

Waarschijnlijk omdat het gewoon een vreselijk slecht nummer was. Een slecht afgerond up-tempo nummer, met weinig variatie. Plus dat er natuurlijk een landelijke anti-jamai hetze begon.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waarschijnlijk omdat het gewoon een vreselijk slecht nummer was. Een slecht afgerond up-tempo nummer, met weinig variatie. Plus dat er natuurlijk een landelijke anti-jamai hetze begon.

En teregt!

Elk gemiddeld B&A nummers is 3x beter

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind hem wel grappig, eigenlijk. Hij komt in interviews altijd grappig en spontaan over, en ik vind dat ie ondanks die hele Idols Hype wel zichzelf is gebleven. Of in ieder geval niet irritant is geworden.

Het enige nummer dat ik van hem ken is Step right up, wat niet mijn favo muziek is, maar hij doet nu musicals met onder andere Jos Brink en die pikt er heus geen jochies uit die niet kunnen zingen. Brink is een prof.

Ik vind jullie reacties een beetje kort door de bocht.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Brink is een prof.

Mag ik nog verder gaan door te zeggen: Brink is een held!! :)

Enne Jamai, ach ik vond m tijdens Idols best een leuke act hebben en eerlijk gezegd ben ik ook wel blij dat hij Idols wist te winnen i.p.v. Jim, het idool van de 14-jarige sms-generatie. Hij begint nu ook z'n sporen op het toneel te verdienen. Dit voorjaar enkele voorstellingen Doornroosje en straks de musical met Jos en Willeke!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mag ik nog verder gaan door te zeggen: Brink is een held!! :)

Jaaaa ;)

De laatste voorstelling die ik met hem gezien heb, was Sonneveld. Echt geweldig. Maar goed, erg offtopic ook.

Link naar bericht
Delen op andere sites
De laatste voorstelling die ik met hem gezien heb, was Sonneveld. Echt geweldig. Maar goed, erg offtopic ook.

Die heb ik weer niet gezien, wel Zzinderella, Sassefras en Het Hemelbed.

Maargoed laten we inderdaad niet gaan afdwalen. Tsja het is moeilijk te voorkomen als één van je idolen ter sprake komt :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind hem wel grappig, eigenlijk. Hij komt in interviews altijd grappig en spontaan over, en ik vind dat ie ondanks die hele Idols Hype wel zichzelf is gebleven. Of in ieder geval niet irritant is geworden.

Het enige nummer dat ik van hem ken is Step right up, wat niet mijn favo muziek is, maar hij doet nu musicals met onder andere Jos Brink en die pikt er heus geen jochies uit die niet kunnen zingen. Brink is een prof.

Ik vind jullie reacties een beetje kort door de bocht.

Jamai kan wel zingen, maar ik vind een 16jarig pappig kereltje die continue met zijn stem loopt te knijpen, geen echt popidool...

ik denk dat de finale grotendeelt komt doordat alle 12-, 13-, 14-, 15-, 16-jarige pubermeisjes het nodig vonden om te smsen, zij zijn immers "kei lekker"

:{

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jamai kan wel zingen, maar ik vind een 16jarig pappig kereltje die continue met zijn stem loopt te knijpen, geen echt popidool...

ik denk dat de finale grotendeelt komt doordat alle 12-, 13-, 14-, 15-, 16-jarige pubermeisjes het nodig vonden om te smsen, zij zijn immers "kei lekker"

:{

Maar dat hij gewonnen heeft, betekent toch dat DAT is wat het grote publiek wil? Ik heb ook liever iemand die kan zingen en mooie muziek maakt, maar als dit is wat de massa wil, kun je moeilijk ontkennen dat hij geen idool is. Meeste stemmen gelden. Maakt niet uit dat de meeste stemmen gestoord zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar dat hij gewonnen heeft, betekent toch dat DAT is wat het grote publiek wil? Ik heb ook liever iemand die kan zingen en mooie muziek maakt, maar als dit is wat de massa wil, kun je moeilijk ontkennen dat hij geen idool is. Meeste stemmen gelden. Maakt niet uit dat de meeste stemmen gestoord zijn.

Het publiek van de 12-16 jarige meisjes ja ;). Ik zie hem nou niet over 25 jaar als een ''klassieker'' ofzo :P. Muzikaal kan het ook een stuk beter dan die simpele dingen van tegenwoordig...

Maar ja, het is mijn mening he wonderer. Echter denk ik wel dat het grootste stempubliek 12 tot 16 jaar is. Het was tot een paar weken wel lachen, maar ik denk dat het programma Idols succesvoller is als Jamai. Je moet constant met wat doorslaggevends komen denk ik, vooral in de muziek.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het publiek van de 12-16 jarige meisjes ja ;). Ik zie hem nou niet over 25 jaar als een ''klassieker'' ofzo :P. Muzikaal kan het ook een stuk beter dan die simpele dingen van tegenwoordig...

Maar ja, het is mijn mening he wonderer.

Niet zo bescheiden. Het is hoogstwaarschijnlijk een feit dat niemand of 25 naar Jamai zal kijken zoals wij nu naar The Beatles en The Rolling Stones kijken. Echte klassiekers worden nauwelijks meer gemaakt.

Daarom wens ik deze uitspraak

Je moet constant met wat doorslaggevends komen denk ik, vooral in de muziek.

ook te bevechten, om succes te hebben is het absoluut niet nodig creatief, origineel of doorslaggevend te zijn.

Om echt goed te zijn en klassiekers te maken vaak wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het publiek van de 12-16 jarige meisjes ja ;). Ik zie hem nou niet over 25 jaar als een ''klassieker'' ofzo :P. Muzikaal kan het ook een stuk beter dan die simpele dingen van tegenwoordig...

Maar ja, het is mijn mening he wonderer. Echter denk ik wel dat het grootste stempubliek 12 tot 16 jaar is. Het was tot een paar weken wel lachen, maar ik denk dat het programma Idols succesvoller is als Jamai. Je moet constant met wat doorslaggevends komen denk ik, vooral in de muziek.

Lukas.

Precies. Dat publiek had de meerderheid van de stemmen, dus daarom won hij. Iets anders is het niet. Het is een groot media spektakel. Een goed voorbeeld is die Roger. Die heeft Idols verlaten, maar is op dit moment een groter idool dan Jamai. Omdat ie iets in huis heeft. Ik denk dat Idols niet geschikt is om echt een idool te vinden, maar het is wel belangrijk geweest voor de media-geschiedenis.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Precies. Dat publiek had de meerderheid van de stemmen, dus daarom won hij. Iets anders is het niet. Het is een groot media spektakel. Een goed voorbeeld is die Roger. Die heeft Idols verlaten, maar is op dit moment een groter idool dan Jamai. Omdat ie iets in huis heeft. Ik denk dat Idols niet geschikt is om echt een idool te vinden, maar het is wel belangrijk geweest voor de media-geschiedenis.

Zo is die man met die klompen nou niet bepaald ver gekomen, maar het was wel geinig :+.

En het draait natuurlijk niet enkel om de muziek, maar ook om de uitstraling die iemand heeft.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Precies. Dat publiek had de meerderheid van de stemmen, dus daarom won hij. Iets anders is het niet. Het is een groot media spektakel. Een goed voorbeeld is die Roger. Die heeft Idols verlaten, maar is op dit moment een groter idool dan Jamai. Omdat ie iets in huis heeft. Ik denk dat Idols niet geschikt is om echt een idool te vinden, maar het is wel belangrijk geweest voor de media-geschiedenis.

Je hebt helemaal gelijk in alles, maar er zit één MAAR aan...

Als je de meeste stemmen hebt wil toch niet zeggen dat je een idool bent?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je hebt helemaal gelijk in alles, maar er zit één MAAR aan...

Als je de meeste stemmen hebt wil toch niet zeggen dat je een idool bent?

Tuurlijk wel. Waarom wordt iemand beroemd? omdat veel mensen de muziek kopen, hem/haar in bladen willen zien, op tv etc. Het draait allemaal om marktaandeel.

Een uitgever moet bepalen van wie er een poster in zijn blad komt. Kiest hij de jongen die er niet uitziet maar geweldig kan zingen, en waar drie mensen fan van zijn, of de jongen die geen gevoel voor muziek heeft maar een lekker koppie heeft een honderd meisjes slapeloze nachten bezorgt? De meeste stemmen gelden. Zo werkt het.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tuurlijk wel. Waarom wordt iemand beroemd? omdat veel mensen de muziek kopen, hem/haar in bladen willen zien, op tv etc. Het draait allemaal om marktaandeel.

Een uitgever moet bepalen van wie er een poster in zijn blad komt. Kiest hij de jongen die er niet uitziet maar geweldig kan zingen, en waar drie mensen fan van zijn, of de jongen die geen gevoel voor muziek heeft maar een lekker koppie heeft een honderd meisjes slapeloze nachten bezorgt? De meeste stemmen gelden. Zo werkt het.

Ook dat klopt, maar ik vind dat Jamaï het als idool niet heeft kunnen bewerkstellen...

Het leek mij ook een idool (in de finale hoopte ik ook dat hij zou winnen) maar ik vind dat hij wél uitstraling heeft, maar een beetje op een kinderachtige manier, en DAT trekt die meisjes...

Maar ook zij raken erop uitgekeken, dus denk ik dat dit zijn ondergang heeft betekent.

Jim daarentegen wordt steeds populairder, doet aan TV spotjes, doet meer aan programma's, doet rare dingen, laat zich aan iedereen zien, dat vind ik méér een idool in de loop van deze anderhalf jaar...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ook dat klopt, maar ik vind dat Jamaï het als idool niet heeft kunnen bewerkstellen...

Het leek mij ook een idool (in de finale hoopte ik ook dat hij zou winnen) maar ik vind dat hij wél uitstraling heeft, maar een beetje op een kinderachtige manier, en DAT trekt die meisjes...

Maar ook zij raken erop uitgekeken, dus denk ik dat dit zijn ondergang heeft betekent.

Jim daarentegen wordt steeds populairder, doet aan TV spotjes, doet meer aan programma's, doet rare dingen, laat zich aan iedereen zien, dat vind ik méér een idool in de loop van deze anderhalf jaar...

Mee eens. Dat ie uit de kast kwam zal ook wel invloed hebben gehad. Ik vind Jims stem afschuwelijk, maar zijn rol in Baantjer was veelbelovend. Ook Jamai doet nog heel wat dingen, maar op een ander gebied (musical en zo). Ze zijn allebei amper 16, ze moeten zich nog ontplooien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mee eens. Dat ie uit de kast kwam zal ook wel invloed hebben gehad. Ik vind Jims stem afschuwelijk, maar zijn rol in Baantjer was veelbelovend. Ook Jamai doet nog heel wat dingen, maar op een ander gebied (musical en zo). Ze zijn allebei amper 16, ze moeten zich nog ontplooien.

Klopt... Jim is trouwens 17 en Jamai 18 volgens mij... maar dat doet er even niet toe ;)

Ik vind Jim qua zang ook echt geen zanger, maar hij trekt wél de volle zalen, en Jamaï vooral nadat hij bekend heeft gemaakt dat hij homo is (was al langer duidelijk, trouwens vind ik het raar dat hij daardoor wordt afgerekend) minder populair is...

Maarja, ik denk dat Jamaï inderdaad meer een acteur is, zoals hij bij Idols ook altijd aan het entertainen was... (ik heb hem nog nooit zien acteren in een musical of zo)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Laten we het over 1 ding eens zijn: een idool is nog geen muzikaal talent!

Ach, entertainen, een rol in het theater is wat minder in de picture als artiest zijn, maar als hij dat leuk brengt en zelf leuk vind, dan kan hij er gerust mee doorgaan. (Jamai dus he ;))

En Jim, hij kan wellicht nog blijvende mascotte worden bij Mars, ik denk dat je dan vooral aan de 12-16 jarige meisjes veel meer verkoopt :P.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laten we het over 1 ding eens zijn: een idool is nog geen muzikaal talent!

Ach, entertainen, een rol in het theater is wat minder in de picture als artiest zijn, maar als hij dat leuk brengt en zelf leuk vind, dan kan hij er gerust mee doorgaan. (Jamai dus he ;))

En Jim, hij kan wellicht nog blijvende mascotte worden bij Mars, ik denk dat je dan vooral aan de 12-16 jarige meisjes veel meer verkoopt :P.

Lukas.

Mars zou het goed doen als Jim op de voorkant van die reep komt te staan ja ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...