Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan en de Verdwenen Kroon - Deel 3


Aanbevolen berichten

Nog niet nee, maar het was overduidelijk dat die man een inbraak aan het beramen was. Vervolgens ging hij er vandoor (dat kan geen zuivere koffie zijn!). In het museum stonden ook de beeldjes van Bassie en Adriaan, misschien dacht Bassie dat hij die beeldjes ook wilde stelen!

Bassie wil waarschijnlijk eigen rechter spelen ofzo, een heethoofd is het in ieder geval wel!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik denk het al heel lang, maar vergeet het steeds te posten...

Wanneer B&A de vermomde vlugge Japie achtervolgen en niet weten wie het is, zegt Robin: "DIe man heeft een blauw oog," waarop Bassie zegt: "Ja en als we hem te pakken krijgen krijgt ie van mij een blauw oog erbij."

Dat snap ik dus niet, waarom is Bassie zo kwaad? Die man heeft helemaal niks gedaan. O}

Misschien omdat die figuur zich verdacht gedraagt en vlucht als hij B&A ziet. Maar is inderdaad wel vreemd ja.

Dat neem ik mee in de samenvatting ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als kijker weet je al dat het Japie is, terwijl B&A dat in het verhaal zelf nog niet wisten.

Dus toen ik dat zag kon ik wel begrijpen dat Bassie Japie een blauw oog wilde slaan, en ik dacht er nooit over na dat Japie eigenlijk nog niets strafbaars had gedaan toen. Maar als je er nu over nadenkt is het inderdaad wel raar, omdat hij níet wist dat het Japie was en hem tóch een blauw oog wilde slaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk het al heel lang, maar vergeet het steeds te posten...

Wanneer B&A de vermomde vlugge Japie achtervolgen en niet weten wie het is, zegt Robin: "DIe man heeft een blauw oog," waarop Bassie zegt: "Ja en als we hem te pakken krijgen krijgt ie van mij een blauw oog erbij."

Dat snap ik dus niet, waarom is Bassie zo kwaad? Die man heeft helemaal niks gedaan. O}

Bassie is gewoon een agressief ventje. Hij wil wel vaker die boeven helemaal in elkaar slaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bassie is gewoon een agressief ventje. Hij wil wel vaker die boeven helemaal in elkaar slaan.

Maar dan is het ook altijd wel terecht he :Y) Die gemene schurken! :+

Maar op die manier zijn er wel meer dingen vreemd.. bijvoorbeeld dat Adriaan bij Op Reis Door Europa voor 3 man niet bang is.... en hij bij de Diamant heel zachtjes de toren van het kasteel op sluipt om de 3 boeven te bespioneren, die de diamant via de radiozender verkopen....... dan had Adriaant toch ook naar binnen kunnen komen en ze een pak rammel kunnen geven :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar dan is het ook altijd wel terecht he :Y) Die gemene schurken! :+

Maar op die manier zijn er wel meer dingen vreemd.. bijvoorbeeld dat Adriaan bij Op Reis Door Europa voor 3 man niet bang is.... en hij bij de Diamant heel zachtjes de toren van het kasteel op sluipt om de 3 boeven te bespioneren, die de diamant via de radiozender verkopen....... dan had Adriaant toch ook naar binnen kunnen komen en ze een pak rammel kunnen geven :P

Alsof de adjudant zijn onschuld zou geloven als ie drie mishandelde boeven zou afleveren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar dan is het ook altijd wel terecht he :Y) Die gemene schurken! :+

Maar op die manier zijn er wel meer dingen vreemd.. bijvoorbeeld dat Adriaan bij Op Reis Door Europa voor 3 man niet bang is.... en hij bij de Diamant heel zachtjes de toren van het kasteel op sluipt om de 3 boeven te bespioneren, die de diamant via de radiozender verkopen....... dan had Adriaant toch ook naar binnen kunnen komen en ze een pak rammel kunnen geven :P

Ja dit is inderdaad wel waar, maar het was toen natuurlijk wel zo dat hij in de diamant nog lang niet zoveel ervaring met boeven had als in de reis door Europa. Misschien dat hij het dus in de diamant nog niet helemaal aandurfde maar in Europa wel door de vele ervaringen met boeven in de tussenliggende series.

Trouwens ook heel erg leuk dat er nu weer 2 B&A topics lopen! :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Alsof de adjudant zijn onschuld zou geloven als ie drie mishandelde boeven zou afleveren.

Hehe.. ja maar dan blijft het vaag dat die agenten aan het eind alleen b&a willen arresteren, terwijl die boeven evengoed zijn ontsnapt :+ . Als het bekend is dat die boeven zijn ontsnapt moet het ook niet moeilijk zijn om te geloven dat drie afgetuigde boeven die diamant hebben gepikt :P

Ik ben trouwens ook altijd een ster om in een serietopic over een andere serie te gaan lullen 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hehe.. ja maar dan blijft het vaag dat die agenten aan het eind alleen b&a willen arresteren, terwijl die boeven evengoed zijn ontsnapt :+ . Als het bekend is dat die boeven zijn ontsnapt moet het ook niet moeilijk zijn om te geloven dat drie afgetuigde boeven die diamant hebben gepikt :P

Ik ben trouwens ook altijd een ster om in een serietopic over een andere serie te gaan lullen 8)7

Ach, je weet toch waarom de adjudant er met zijn hoofd niet helemaal bij was? >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ach, je weet toch waarom de adjudant er met zijn hoofd niet helemaal bij was? >:)

Ehhh nee? Heb ik weer iets gemist? :+ Of heb ik nou weer het gevoel dat ik dat ook beter niet wíl weten :P

Tja en dan is het bij de huilende professor weer vreemd dat Bassie en Adriaan steeds wegrennen als ze achtervolgd worden door een partij van die groene mannetjes... ze kunnen ook wachten tot ze genaderd zijn en zeggen: ''nieuwe opdracht: geef joris en de professor een pak rammel :+ ''.. maar zo slim zijn ze alleen als ze opgesloten zitten :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ehhh nee? Heb ik weer iets gemist? :+ Of heb ik nou weer het gevoel dat ik dat ook beter niet wíl weten :P

Tja en dan is het bij de huilende professor weer vreemd dat Bassie en Adriaan steeds wegrennen als ze achtervolgd worden door een partij van die groene mannetjes... ze kunnen ook wachten tot ze genaderd zijn en zeggen: ''nieuwe opdracht: geef joris en de professor een pak rammel :+ ''.. maar zo slim zijn ze alleen als ze opgesloten zitten :P

Ja, maar als ze op je af komen stormen is toch wat anders dan als ze stilstaan en rustig. Stel dat de helft van het leger hen maar kan horen, worden ze alsnog aangevallen door de andere helft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, maar als ze op je af komen stormen is toch wat anders dan als ze stilstaan en rustig. Stel dat de helft van het leger hen maar kan horen, worden ze alsnog aangevallen door de andere helft.

Dan had de kapitein ze opdracht kunnen geven om Joris te grijpen toch? Die was toch al de hele tijd ''een vriend''. Dat blijft een beetje raar... de kapitein had al kansen zat om Chagrijn en Joris te stoppen, maar zit steeds een beetje Adriaan te tippen zodat ''hij'''het op kan lossen :P

Ja ok... dan kan je natuurlijk weer zeggen dat ze achteraf niet zouden geloven dat hij er niet bij hoorde, maar dat heeft net als bij de diamant weer met verkeerde goedgelovigheid te maken toch ;) .... ze doen gewoon heel vaak te moeilijk....

@Sjammie: dat Adriaan wat minder ervaringen met boeven had zou kunnen... maar neem bijvoorbeeld de verzonken stad: ze zien japie en b2... ondernemen niks, omdat ze niet weten waar de baron zit. Vervolgens weten ze waar de baron zit en wat doen ze? Daar als nep-poppen staan en de boeven ''achtervolgen''....... waarom grijpt hij ze dan niet, net als dat hij dat bij Europa van plan is? ;) Zowel de boeven als b&a rennen de hele tijd voor elkaar weg... en op andere momenten rennen ze juist weer achter elkaar aan :Y) dat is toch best vreemd :Y)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tja en dan is het bij de huilende professor weer vreemd dat Bassie en Adriaan steeds wegrennen als ze achtervolgd worden door een partij van die groene mannetjes... ze kunnen ook wachten tot ze genaderd zijn en zeggen: ''nieuwe opdracht: geef joris en de professor een pak rammel :+ ''.. maar zo slim zijn ze alleen als ze opgesloten zitten :P

Zeer waarschijnlijk beseften ze op dat moment niet eens dat die groene mannetjes onder hypnose waren. Het is natuurlijk ook erg dreigend als je midden in dat gebied ineens allemaal van die vreemde figuren op je af ziet stormen en misschien hoorden ze Joris ook wel brullen, op zo'n moment zit er nog maar één ding op: hard wegrennen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zeer waarschijnlijk beseften ze op dat moment niet eens dat die groene mannetjes onder hypnose waren. Het is natuurlijk ook erg dreigend als je midden in dat gebied ineens allemaal van die vreemde figuren op je af ziet stormen en misschien hoorden ze Joris ook wel brullen, op zo'n moment zit er nog maar één ding op: hard wegrennen!

Dan snap ik niet hoe Adriaan dat later wel kan weten, wanneer de inspecteur "groen ziet." "Ja, die is gehypnotiseerd." O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dan had de kapitein ze opdracht kunnen geven om Joris te grijpen toch? Die was toch al de hele tijd ''een vriend''. Dat blijft een beetje raar... de kapitein had al kansen zat om Chagrijn en Joris te stoppen, maar zit steeds een beetje Adriaan te tippen zodat ''hij'''het op kan lossen :P

Ja ok... dan kan je natuurlijk weer zeggen dat ze achteraf niet zouden geloven dat hij er niet bij hoorde, maar dat heeft net als bij de diamant weer met verkeerde goedgelovigheid te maken toch ;) .... ze doen gewoon heel vaak te moeilijk....

@Sjammie: dat Adriaan wat minder ervaringen met boeven had zou kunnen... maar neem bijvoorbeeld de verzonken stad: ze zien japie en b2... ondernemen niks, omdat ze niet weten waar de baron zit. Vervolgens weten ze waar de baron zit en wat doen ze? Daar als nep-poppen staan en de boeven ''achtervolgen''....... waarom grijpt hij ze dan niet, net als dat hij dat bij Europa van plan is? ;) Zowel de boeven als b&a rennen de hele tijd voor elkaar weg... en op andere momenten rennen ze juist weer achter elkaar aan :Y) dat is toch best vreemd :Y)

Ja, dat is waar. Die kapitein is maar een luie inspecteur. Of hij deed het niet omdat dan zijn dekmantel meteen ook voor Joris verdween. Dan had Joris het aan de prof. kunnen vertellen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dan snap ik niet hoe Adriaan dat later wel kan weten, wanneer de inspecteur "groen ziet." "Ja, die is gehypnotiseerd." O}

Dat is een constatering die hij doet he. Hij pobeert contact te krijgen met die inspecteur (zijn ogen zijn namelijk gewoon open), maar hij komt erachter dat de inspecteur nergens op reageert en maar 1 zin zegt (in het Spaans en volgens mij was het zoiets van "heb de opdracht...")

Dan zou ik ook die conclusie trekken :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, dat is waar. Die kapitein is maar een luie inspecteur. Of hij deed het niet omdat dan zijn dekmantel meteen ook voor Joris verdween. Dan had Joris het aan de prof. kunnen vertellen.

Maar de kapitein had ook het hele leger groene mannetjes opdrachten kunnen geven in het voordeel van B&A, vóórdat Joris aan de professor de kapitein zou kunnen verraden. Dan had ie er ook de kans niet voor gekregen en ze stonden sterker met zijn allen.

Met andere woorden: de kapitein had veel meer kunnen doen dan hij gedaan heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar de kapitein had ook het hele leger groene mannetjes opdrachten kunnen geven in het voordeel van B&A, vóórdat Joris aan de professor de kapitein zou kunnen verraden. Dan had ie er ook de kans niet voor gekregen en ze stonden sterker met zijn allen.

Met andere woorden: de kapitein had veel meer kunnen doen dan hij gedaan heeft.

Dat had gekund inderdaad, maar dat had zijn positie verraden. Bovendien zou de serie dan natuurlijk nog saaier zijn :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat had gekund inderdaad, maar dat had zijn positie verraden. Bovendien zou de serie dan natuurlijk nog saaier zijn :P

Dat wel. Veel sneller afgelopen en minder spannend.

Maareh... we dwalen af...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat had gekund inderdaad, maar dat had zijn positie verraden. Bovendien zou de serie dan natuurlijk nog saaier zijn :P

Dat zijn positie verraden zou zijn had dan niks meer uitgemaakt... dan was Joris verslagen en hoefde ze alleen nog maar de professor even te overmeesteren.... maar in plaats daarvan stuurt hij ze wel bewust achter b&a aan en doet hij moeilijk met ''briefjes onder de ruit'' enzo... beetje dom :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dan snap ik niet hoe Adriaan dat later wel kan weten, wanneer de inspecteur "groen ziet." "Ja, die is gehypnotiseerd." O}

Misschien hadden ze het bij Kaletie beter in de gaten, omdat die steeds bleef zeggen dat hij niks mocht zeggen. Maar ok het blijft wel een beetje vaag allemaal, het zal inderdaad wel zo zijn dat als Adriaan het groene leger onder controle had kunnen krijgen, de serie minder spannend was geweest.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is een constatering die hij doet he. Hij pobeert contact te krijgen met die inspecteur (zijn ogen zijn namelijk gewoon open), maar hij komt erachter dat de inspecteur nergens op reageert en maar 1 zin zegt (in het Spaans en volgens mij was het zoiets van "heb de opdracht...")

Dan zou ik ook die conclusie trekken :P

Ja, maar daar maakt hij het niet uit op, hij concludeert dat ie gehypnotiseerd is omdat z'n gezicht groen is.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Robin concludeert dat toch?

Hij zij tegen Adriaan dat Kaletie gehypnotiseerd was en Adriaan weet gelijk dat Joris dat heeft gedaan omdat Bassie bijna door hun Renaultje 5 werd aangereden. En Bassie wist zeker dat ze uit het politiebureau kwamen.

Daarmee snapt Adriaan dan gelijk dat die mannen die hun gevangen wouden nemen dus ook gehypnotiseerd waren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bassie & Adriaan en de Verdwenen Kroon - Deel 3
:Y):W

Wat ik ff zeggen wilde... Ik liet laatst mijn moeder een stukje (van een hele slechte) videoband van de Kroon zien, om te illustreren waar ik nou opeens heen moest in de kerstvakantie.

K vertelde ook dat wij ons afvroegen of de scene waar het losgeld overhandigd wordt in zon bunker is opgenomen. Volgens mijn moeder zou dat best kunnen. Het is ooit wel eens op tv geweest hoe die dingen er van binnen uit zien. Leek er volgens mijn moeder wel op.

Dus ik heb zo'n gevoel dat het weer een tochtje Naarden wordt om dit keer ook even het museum te bezichtigen en te kijken of het daar een beetje op lijkt ;) (of neem een koevoet mee en forceer die deur :P )

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bassie & Adriaan en de Verdwenen Kroon - Deel 3
:Y):W

Wat ik ff zeggen wilde... Ik liet laatst mijn moeder een stukje (van een hele slechte) videoband van de Kroon zien, om te illustreren waar ik nou opeens heen moest in de kerstvakantie.

K vertelde ook dat wij ons afvroegen of de scene waar het losgeld overhandigd wordt in zon bunker is opgenomen. Volgens mijn moeder zou dat best kunnen. Het is ooit wel eens op tv geweest hoe die dingen er van binnen uit zien. Leek er volgens mijn moeder wel op.

Dus ik heb zo'n gevoel dat het weer een tochtje Naarden wordt om dit keer ook even het museum te bezichtigen en te kijken of het daar een beetje op lijkt ;) (of neem een koevoet mee en forceer die deur :P )

Dan ga ik zeker weer mee!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bassie & Adriaan en de Verdwenen Kroon - Deel 3
:Y):W

Wat ik ff zeggen wilde... Ik liet laatst mijn moeder een stukje (van een hele slechte) videoband van de Kroon zien, om te illustreren waar ik nou opeens heen moest in de kerstvakantie.

K vertelde ook dat wij ons afvroegen of de scene waar het losgeld overhandigd wordt in zon bunker is opgenomen. Volgens mijn moeder zou dat best kunnen. Het is ooit wel eens op tv geweest hoe die dingen er van binnen uit zien. Leek er volgens mijn moeder wel op.

Dus ik heb zo'n gevoel dat het weer een tochtje Naarden wordt om dit keer ook even het museum te bezichtigen en te kijken of het daar een beetje op lijkt ;) (of neem een koevoet mee en forceer die deur :P )

Ik weet wel zeker dat het daar ergens in het museum is opgnomen, aangezien de opnames met het kanon uit de diamant ook daarbinnen zijn gemaakt, is dat zeer goed mogelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik weet wel zeker dat het daar ergens in het museum is opgnomen, aangezien de opnames met het kanon uit de diamant ook daarbinnen zijn gemaakt, is dat zeer goed mogelijk.

Welk museum? Binnen bij de groene poort langs de ventweg? Of... ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Welk museum? Binnen bij de groene poort langs de ventweg? Of... ?

Nee, er zit vooraan in de vesting Naarden een klein museum met informatie over de vesting. Daar zijn wij niet naar binnen geweest verder, maar daar kunnen wel heel goed de opnamen gemaakt zijn. Die deuren in de kroon bij de ventweg zitten er wel vlakbij. Die zitten ook redelijk vooraan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, er zit vooraan in de vesting Naarden een klein museum met informatie over de vesting. Daar zijn wij niet naar binnen geweest verder, maar daar kunnen wel heel goed de opnamen gemaakt zijn. Die deuren in de kroon bij de ventweg zitten er wel vlakbij. Die zitten ook redelijk vooraan.

Het heet daar trouwens toch niet ''de ventweg'' of iets dergelijks. Die ene vrouw wees namelijk de hééééle andere kant op, waar volgens haar een ventweg zou zitten :P . Gelukkig dat Uncle Ar's voetjes zo'n pijn deden en z'n handen bevroren waren, anders waren we nog bijna voor niks die kant opgegaan *wonderer*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het heet daar trouwens toch niet ''de ventweg'' of iets dergelijks. Die ene vrouw wees namelijk de hééééle andere kant op, waar volgens haar een ventweg zou zitten :P . Gelukkig dat Uncle Ar's voetjes zo'n pijn deden en z'n handen bevroren waren, anders waren we nog bijna voor niks die kant opgegaan *wonderer*

Klopt :P Er loopt amper een pad bij die groene deuren. Opvallend vond ik trouwens ook dat vlak voor die deuren een grote heuvel lag en dat die in de serie niet is te zien. In de serie komt het heel ruim over en dat geldt min of meer ook voor de binnenplaats van de ruïne, terwijl het in werkelijkheid heel klein is!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, er zit vooraan in de vesting Naarden een klein museum met informatie over de vesting. Daar zijn wij niet naar binnen geweest verder, maar daar kunnen wel heel goed de opnamen gemaakt zijn. Die deuren in de kroon bij de ventweg zitten er wel vlakbij. Die zitten ook redelijk vooraan.

We zijn er echt wel binnen geweest, alleen niet verder dan de kassa :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

We zijn er echt wel binnen geweest, alleen niet verder dan de kassa :P

Hehe... toen stonden we daar nog heel hard te keten in dat halletje... die vrouw gelijk ''doe 'ns wat zachter! ik kan haar toch zo niet verstaan!'' _O-

Maar lijkt me sterk dat ze daarbinnen hebben opgenomen. Kostte het geld om daar naar binnen te mogen of iets dergelijks?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hehe... toen stonden we daar nog heel hard te keten in dat halletje... die vrouw gelijk ''doe 'ns wat zachter! ik kan haar toch zo niet verstaan!'' _O-

We?! JULLIE! Ik stond samen met Wonderer die mevrouw uit te horen...

Maar lijkt me sterk dat ze daarbinnen hebben opgenomen. Kostte het geld om daar naar binnen te mogen of iets dergelijks?

nee duh... niet in dat museum, maar misschien wel in een van die bunkers achter die deuren. Maar die deuren doen ze niet open als je zegt "Hey ik ben MarsM en ik ben fan van de Bassie & Adriaan series en volgens mij is een van de briljanste scenes hier binnen opgenomen, mag ik even een kijkje nemen?". Maar het museum kan je wel in. Als daar ook van die bogen en andere herkenbaarheden zijn, dan weet je dat het in zon bunker is opgenomen. Lijkt mij tenminste logisch dat die dingen op eenzelfde manier gebouwd zijn ;) (van de buitenkant zien ze er al allemaal hetzelfde uit :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

nee duh... niet in dat museum, maar misschien wel in een van die bunkers achter die deuren. Maar die deuren doen ze niet open als je zegt "Hey ik ben MarsM en ik ben fan van de Bassie & Adriaan series en volgens mij is een van de briljanste scenes hier binnen opgenomen, mag ik even een kijkje nemen?". Maar het museum kan je wel in. Als daar ook van die bogen en andere herkenbaarheden zijn, dan weet je dat het in zon bunker is opgenomen. Lijkt mij tenminste logisch dat die dingen op eenzelfde manier gebouwd zijn ;) (van de buitenkant zien ze er al allemaal hetzelfde uit :P)

Ik stond met Arjen te kletsen en te geinen, dus ik heb daar weinig van meegekregen :P Maar is dat echt gratis...ik betwijfel het hoor!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die deuren heb je zo open...gebroken ;) Vooral met al dat rottend hout.

Er komt daar bij die Kroon-bunker sowieso bijna geen levende ziel langs... alleen die vrouw die d'r hond daar aan het uitlaten was (ja, voor iedereen die nog naar Naarden gaat... kijk uit voor hondenstront! :Y) )... die was nog bang dat we d'r lastig zouden vallen ofzo toch? Zoiets ving ik op.

Wat ik me trouwens afvroeg... bij de Diamant heb je aan het eind een stuk dat je de boevenbaas ziet ''MOET IK NOU ALLES ZELF DOEN!'', waarna B1 en B2 de hoek om komen en die heuvel oprennen... zou dat ook niet het einde van dat pad kunnen zijn wat naar die Kroon-bunker toe loopt? Er zit daar namelijk ook zo'n grote heuvel waar b1 en b2 de hoek om komen én ze moeten een stuk omhoogreunen een heuvel op, wat ook kan kloppen omdat die Kroon-bunker een beetje in een kuil ligt... O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik stond met Arjen te kletsen en te geinen, dus ik heb daar weinig van meegekregen :P Maar is dat echt gratis...ik betwijfel het hoor!

tuurlijk is t niet gratis en ik veracht ook niet dat je OV korting geeft... Als het gratis was waren we wel naar binnen gegaan :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

tuurlijk is t niet gratis en ik veracht ook niet dat je OV korting geeft... Als het gratis was waren we wel naar binnen gegaan :P

Als zelfs die krakkemikkige ruïne al geld kost... :P ... en dan wordt het ook nog niet eens ''onderhouden'' voor wat het nog waard is. Je kan daar bijna zwemmen in de vogelschijt 8)7 . Hehehe, maar het mooiste was nog wel dat die vrouw na 5 minuten pas aankwam met d'r fietsje en al die kaartjes ging afscheuren enzo _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als zelfs die krakkemikkige ruïne al geld kost... :P ... en dan wordt het ook nog niet eens ''onderhouden'' voor wat het nog waard is. Je kan daar bijna zwemmen in de vogelschijt 8)7 . Hehehe, maar het mooiste was nog wel dat die vrouw na 5 minuten pas aankwam met d'r fietsje en al die kaartjes ging afscheuren enzo _O-

hehe ja helemaal naar binnen, dat raampje open etc _O- ik lag krom _O- volgende keer gaan we in de zomer, zwemmen we er wel heen >:) Of k laat mn kaartje zien (ze heeft ze niet afgescheurd _O- ) Maar het is zeker de moeite waard om ervoor te dokken hoor ;) Het was echt gaaf om daar rond te rennen/lopen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hehe ja helemaal naar binnen, dat raampje open etc _O- ik lag krom _O- volgende keer gaan we in de zomer, zwemmen we er wel heen >:) Of k laat mn kaartje zien (ze heeft ze niet afgescheurd _O- ) Maar het is zeker de moeite waard om ervoor te dokken hoor ;) Het was echt gaaf om daar rond te rennen/lopen :P

Liever niet zwemmen... jij hebt daar in het water lopen pissen :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
En anders gebruiken we toch gewoon een speedboat :P

heheh ja, kan je rondjes varen :+

oh nee... zelfs dat niet meer vanwege dat hek... stel je voor dat iemand onbetaald het kasteel in gaat 8)7

Wel stom overigens ook dat ze zo'n glazen ding hebben neergezet in de ruine. Dat bederft de sfeer :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als we trouwens nog een keer naar Naarden willen om het vestingmuseum te bezoeken kost dat 5 euro zie ik nu net:

http://www.vestingmuseum.nl/default.html

Lijkt me trouwens wel gaaf om eens naartoe te gaan en te kijken of er in die bunkers daar nog iets te zien is mits er bij het museum bunkers zijn waar je in kan. :)

Volgens mij is het vestingmuseum gebouwd in een bunker.. Tenminste dat lijkt mij logisch ook met wat ik ervan gezien heb...

Oh en benafan, dan heeft jaap die wel van de buren gejat waarschijnlijk.. Anders heeft ie er daar vrij weinig aan... Waar heeft jaap um verstopt? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...