Ga naar inhoud

Op welke zender of omroep passen of pasten B&A het best.


Op welke zender of omroep passen of pasten B & A het best.  

45 leden hebben gestemd

  1. 1. Op welke zender of omroep passen of pasten B & A het best.

    • TROS
      18
    • Kindernet
      20
    • Nickelodeon
      7


Aanbevolen berichten

Omdat er de laatste tijd verschillende discussies over Nickelodeon ontstaan op het Forum lijkt mij dit wel een leuke poll.

Kindernet...

op TROS heb ik nooit gezien maar omdat het een publieke omroep is vind ik dat vaak niet te vertrouwen (er komt weer iets tussen of zo :? )

op Nickelodeon zie ik liever helemaal niets, die zender kan de boom in!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kindernet...

op TROS heb ik nooit gezien maar omdat het een publieke omroep is vind ik dat vaak niet te vertrouwen (er komt weer iets tussen of zo :? )

op Nickelodeon zie ik liever helemaal niets, die zender kan de boom in!

Ik vind Nickelodeon ook niks meer, John de Mol wil nu vanaf 6 uur familie-programma's gaan uit zenden en ik denk niet dat hij B&A daarmee bedoeld.

Link naar bericht
Delen op andere sites
nog wel even een correctie; Nickelodeon is niet van John de Mol, hij koopt slechts zendtijd in.

Dat weet ik, maar hij wil nog meer zendtijd kopen om die "familie-programma's" uit te zenden.

Ik was het de vorige post vergeten: ik vind Kindernet het beste, ik ben opgegroeid met B&A op Kindernet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb op Nickelodeon gestemd. Ik volg B&A eigenlijk pas echt sinds het op deze zender is. Ik heb het ook nog heel even op kindernet gezien, maar ik ben het echt gewend op Nickelodeon. Wat nou zo jammer was aan de tros, is dat het altijd maar 1 keer per week kwam. dan moest je zo lang wachten :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik vind dat bij de tros daar zijn ze toch het eerst uitgezonden dus daar horen ze denk ik wel thuis. Maar toch heb ik gestemd op kindernet omdat ik met die zender ben opgegroeid. iedere ochtend om half 8 geloof ik:P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb gekozen voor TROS, toen ze B&A uitzonden kon ik er nog naar kijken, maar sinds ze verhuisd zijn, kan dit niet meer :'(

Gelukkig zijn er nog dvds en videos ;)

Hadden jullie dan ook nooit kindernet ofzo. Wij hebben wel ketnet toch

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 months later...

Ik heb ook op de Tros gestemt. Maar ik keek heel veel B&A op de Belg. Vroeger had je Belgie 1 en die zond B&A uit net voor zo ouderwetse film. Was alleen op zondag. Maar dat maakte je hele zondag weer goed.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb op Kindernet gestemd. Voor zover ik weet keek ik daar meestal naar B&A. Op Zondagmiddag keek ik wel eens naar de Belg om B&A te kijken. M'n moeder zei dan altijd wanneer 't begon, en dan ging ik in m'n ouders kamer B&A kijken..._O_ Maar ik was meer aan Kindernet verslaafd hoor! *)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Allereerst: waarom staat TV1/Ketnet er niet bij? Want met die eerste optie ben ik opgegroeid. Bassie en Adriaan en het Geheim van de Sleutel was elke zondagmiddag voor het 1u-Journaal op het toenmalige TV1, want nu noemt het Eén. En op Ketnet is rond 1998 ook nog Bassie en Adriaan uitgezongen, weliswaar de originele versie van De geheimzinnige Opdracht en De reis vol verrassingen. En natuurlijk in 2003 en 2004, maar dan de herbewerkte versies. Ik denk dat ik vroeger nooit Bassie en Adriaan op de TROS gezien, en Kindernet/Nickelodeon heeft hier nooit bestaan of op de kabel gezeten. Dus de enige optie is/was TV1(Eén) of Ketnet; want op Nickelodeon kan je hier niet rekenen, MTV is meermaals zelfs al gedaan om 17u00, maar als hij dan eens doorloopt was ongeveer 1 à 2 keer per jaar gebeurt zie je wel wat.

Kortom: De best passende zender vind ik Ketnet; want daar worden er buiten tekenfilms ook echte series uitgezonden, presentaties tussen de programma's door in een studio, wedstrijden op t.v. + een eigen nieuws "Karrewiet". Nickelodeon is hoofdzakelijk tekenfilms tonen zonder veel inhoud, laat staan dat er veel slecht geprogrammeerd wordt. Dus hopelijk wordt Bassie en Adriaan eens een vast programma op Ketnet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Allereerst: waarom staat TV1/Ketnet er niet bij? Want met die eerste optie ben ik opgegroeid. Bassie en Adriaan en het Geheim van de Sleutel was elke zondagmiddag voor het 1u-Journaal op het toenmalige TV1, want nu noemt het Eén. En op Ketnet is rond 1998 ook nog Bassie en Adriaan uitgezongen, weliswaar de originele versie van De geheimzinnige Opdracht en De reis vol verrassingen. En natuurlijk in 2003 en 2004, maar dan de herbewerkte versies. Ik denk dat ik vroeger nooit Bassie en Adriaan op de TROS gezien, en Kindernet/Nickelodeon heeft hier nooit bestaan of op de kabel gezeten. Dus de enige optie is/was TV1(Eén) of Ketnet; want op Nickelodeon kan je hier niet rekenen, MTV is meermaals zelfs al gedaan om 17u00, maar als hij dan eens doorloopt was ongeveer 1 à 2 keer per jaar gebeurt zie je wel wat.

Kortom: De best passende zender vind ik Ketnet; want daar worden er buiten tekenfilms ook echte series uitgezonden, presentaties tussen de programma's door in een studio, wedstrijden op t.v. + een eigen nieuws "Karrewiet". Nickelodeon is hoofdzakelijk tekenfilms tonen zonder veel inhoud, laat staan dat er veel slecht geprogrammeerd wordt. Dus hopelijk wordt Bassie en Adriaan eens een vast programma op Ketnet.

Ik wilde Nederlandse zenders/omroepen met elkaar vergelijken. ;) Ik heb overigens helemaal niks tegen Ketnet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had gekozen voor deze drie zenders/omroepen omdat zij elkaar eigenlijk altrijd opgevolgd hebben. Eerst de TROS, toen naar Kindernet en vervolgens werd Kindernet: Nickelodeon. Ketnet heeft hier altijd buiten gestaan en ik wilde graag weten over welke van deze drie zenders/omroepen nou het meest tevreden waren/zijn. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je zou dit een vrij nutteloos topic kunnen noemen, want de series passen natuurlijk het beste bij de Tros. Bepaalde series werden onder anderen in opdracht van de Tros gemaakt en de verwijzingen die er gemaakt worden (zie Bassie in Amerika als hij voor het Witte Huis een Tros-presentator nadoet) zorgen natuurlijk voor de grootste eenheid bij de Tros.

Dat veel members B&A via een andere omroep hebben leren kennen en daar hun B&A roots hebben, staat denk ik los van het feit of ze daar ook het beste passen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...