Ga naar inhoud

Nieuwe browser


Aanbevolen berichten

Ik loop al maanden te zeuren dat iedereen Mozilla moet nemen, maar luisteren, ho maar (FireFox is Mozilla's opvolger).

Give it a try, mensen, na een tijdje wil je niet meer terug naar IE, gegarandeerd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er is een nieuwe gratis browser op de markt gekomen, genaamd Firefox.

Werkt veel en veel sneller dan IE, loopt ook minder vast. Het is een eenvoudige browser zonder al te veel poespas.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, link:

http://www.getfirefox.com

Firefox is al een tijdje op de markt ;) Maar het is een prima browser ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mozilla draaien ze bij ons op de universiteit naast IE. Het zal allemaal wel veiliger en sneller zijn, maar toen ik het ging testen merkte je echt geen verschil op snelle computers met een snelle verbinding (iets dat toch wel standaard is tegenwoordig). Bovendien werden mijn Java applets verkeerd afgebeeld in Mozilla. :N Ik ben geen M$ fan, maar Mozilla is ook niet alles.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is Firefox nieuw? Maar die bestaat toch al een tijdje. Eerst onder de naam Phoenix, daarna Firebird en nu dus Firefox. Een voordeel van deze browser is dat zich beter aan de standaarden houdt dan bijvoorbeeld Internet Explorer. Alleen zijn er nog sitemakers, die zich niet aan de standaarden houden omdat Internet Explorer toch alles slikt. :(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Valt indd niet nieuw te noemen, maar goed dat het is ontdekt. Zelf gebruik ik nog steeds om de een of andere reden IE. Maar ben wel in het bezit van FireBird (geen zin om FireFox te downen ;) ). Alleen het grote nadeel is zoals Wer Al Zwowe al aangaf dat een heleboel (ook grote) webbuilding bedrijven alles IE only bouwen. Dit omdat scripten voor IE veel makkelijker is, omdat die alles toch wel snapt... Alleen daardoor doet ie soms juist ook wat ie niet moet doen... heel irri...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...