Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan Awarduitreiking


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Zometeen begint de awarduitreiking/show op Nickelodeon van 2004. Zoals al eerder bekend was presenteren Bassie en Adriaan (jawel Adriaan in acrobatenpak!!), ze zullen de award uitreiken voor de beste tekenfilm. Deze show word zeker de moeite waard!

Groeten van Lorenzo

-- NIET DOEN! ZIE FAQ! --

Link naar bericht
Delen op andere sites

ZO! Dat was boffen, ik tunede in en het begon. *)

Kort maar krachtig optreden van het duo. Samen met de winnaar Spongebob Squarepants. :D

(jawel Adriaan in acrobatenpak!!)

Dit geloofde ik bij voorbaat al niet, en het was dus ook niet zo. Aad gewoon in smoking, Bas idemdito met verder schmink, pruik, neus en de rood-wit gestreepte sokken + shirt. Maar toch altijd geinig die twee weer eens bij mekaar te zien. 8-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
ZO! Dat was boffen, ik tunede in en het begon. *)

Kort maar krachtig optreden van het duo. Samen met de winnaar Spongebob Squarepants. :D

[..]

Dit geloofde ik bij voorbaat al niet, en het was dus ook niet zo. Aad gewoon in smoking, Bas idemdito met verder schmink, pruik, neus en de rood-wit gestreepte sokken + shirt. Maar toch altijd geinig die twee weer eens bij mekaar te zien. 8-)

Ja, het was een héél leuk optreden van Bassie & Adriaan. Maar ik dacht alleen omdat er op de Adriaan-Homepage stond dat Bassie en Adriaan de award van beste cartoon in 2004 gingen uitreiken, dat Adriaan in acrobatenpak kwam. Maar da's nu niet zo erg hé ;) Allebei in smoking is ook perfect!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, het was een héél leuk optreden van Bassie & Adriaan. Maar ik dacht alleen omdat er op de Adriaan-Homepage stond dat Bassie en Adriaan de award van beste cartoon in 2004 gingen uitreiken, dat Adriaan in acrobatenpak kwam. Maar da's nu niet zo erg hé ;) Allebei in smoking is ook perfect!

Als je had opgelet had je geweten dat Adriaan Adriaan is en altijd Adriaan zal blijven. Dat heeft hij meerdere malen gezegd. Ook heeft hij 1 juli gezegd (staat ook op de dvd) dat hij nieuwe kleren heeft gekocht en dus niet meer in zn acrobatenpak loopt...

Ik heb het zelf helaas gemist, ik hoop dat het nog ns herhaald wordt, maar dat zal wel niet. Maarja, dan zit ik me ook niet te ergeren aan Spongebob ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Klein triomfje voor mij ook, Paul van Loon won het beste boek! O+

Twee helden in een tv-programma... ben erg blij dat ik het heb opgenomen :D

ja, maar dat van Paul is valsgespeeld... Ik weet toevallig van een of ander eng griezel forum waar mensen gewoon iedere dag op die paul gingen stemmen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja, maar dat van Paul is valsgespeeld... Ik weet toevallig van een of ander eng griezel forum waar mensen gewoon iedere dag op die paul gingen stemmen ;)

Oh, come on! Hij verdient het :P Paul rules, Carry sucks, Francine is een bitch en JK heeft al veel te veel gewonnen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hey da's wel leuk nieuws! PvL proficiat *O*

Geen idee of ie dit leest trouwens :)

Hij heeft wel Adriaans brieven gelezen... maar hij zal het wel te druk hebben om dit ook nog te lezen ;) Ik zal hem straks mailen en je felicitaties doorgeven ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb het zelf helaas gemist, ik hoop dat het nog ns herhaald wordt, maar dat zal wel niet.

Ik heb goed nieuws voor je: Volgend weekend wordt de hele reutemeteut weer herhaald.

09:35 Pre-show

10:05 Orange carpet

11:10 Hoofdshow (MET Bassie & Adriaan!)

edit: Laatst had ik de tijden verkeerd vermeld. Is nu gewijzigd!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet om het een of ander, maar Spongebob Squarepants is naar mijn mening een leuk programma }:|

In het begin keek ik er heel vaak naar, alleen na een tijdje als een tekenfilmpje populair begint te worden heeft men altijd de neiging om de boel uit zijn verband te rukken. Dan komen er spongebob stickers, vla toetjes, en weet ik het allemaal om het weer allemaal kinderachtig te maken en de kleine kinderen gek te maken. Maar voordat Spongebob zo ''kinds'' populair werd keken super veel mensen uit mijn klas er naar, maar omdat het nu weer zo ''verkindst'' moet worden kijkt bijna niemand meer of hoor je niemand er meer over, omdat het nu plotseling kinderachtig is geworden. Net als bij *bas* *adriaan* dus... iedereen vindt het leuk, maar iedereen vindt het ook niet-leuk, omdat het kinderachtig is... :r:r:r

Link naar bericht
Delen op andere sites
Niet om het een of ander, maar Spongebob Squarepants is naar mijn mening een leuk programma }:|

In het begin keek ik er heel vaak naar, alleen na een tijdje als een tekenfilmpje populair begint te worden heeft men altijd de neiging om de boel uit zijn verband te rukken. Dan komen er spongebob stickers, vla toetjes, en weet ik het allemaal om het weer allemaal kinderachtig te maken en de kleine kinderen gek te maken. Maar voordat Spongebob zo ''kinds'' populair werd keken super veel mensen uit mijn klas er naar, maar omdat het nu weer zo ''verkindst'' moet worden kijkt bijna niemand meer of hoor je niemand er meer over, omdat het nu plotseling kinderachtig is geworden. Net als bij *bas* *adriaan* dus... iedereen vindt het leuk, maar iedereen vindt het ook niet-leuk, omdat het kinderachtig is... :r:r:r

Ik hou gewoon niet van die Spongebob idolisatie. Zo geweldig is het nou ook weer niet, in tegenstelling tot Bassie en Adriaan.

In the end blijft het een Ren & Stimpy rip off met een paar leuke grappen en een hoop recycle materiaal.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het was een leuke uitreiking, alleen vond ik die presentator vrij lomp, ze gingen hun "Hoi" stukje doen, en hij er maar tussen

"En nu de volgende categorie"

Maar het was wel leuk om onze helden nog eens samen te zien -0-

Je moet hier niet de presentator de schuld ervan te geven.Hij krijgt gewoon de opdracht dat hij het moet afkappen, hoe jammer dat ook is !! Verder vond ik dat Do en hij het best goed deden !!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je moet hier niet de presentator de schuld ervan te geven.Hij krijgt gewoon de opdracht dat hij het moet afkappen, hoe jammer dat ook is !! Verder vond ik dat Do en hij het best goed deden !!

Ik heb het idee dat het absoluut NIET van te voren gerepeteerd was, dus die presentator wist niet wat er ging gebeuren. Erg slecht geregeld.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Paul vandaag gesproken. Hij blijkt voor de prijsuitreiking een tijd met Aad aan tafel gezeten te hebben en hij vond mijn held erg aardig, en hij kon goed over vroeger vertellen, volgens Paul. Nou ja, dat wist ik dus al, maar leuk dat mijn oude vriend er zelf ook nog even achter komt ;)

Het schijnt dus dat de organisatie van die hele show vrij goed in elkaar zat, alleen vlak voor er gerepeteerd kon worden, ontplofte de agregaat. Dus dat zat er niet meer in.

Als het goed is, krijg ik binnenkort een foto van B&A op het podium van zijn dochter, daar zal ik nog even achteraangaan.

Zo'n award ziet er best gaar uit van dichtbij trouwens :? En Paul verklaarde lachend dat hij op B&A na de oudste daar aanwezig was. Paultje rules ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Paul vandaag gesproken. Hij blijkt voor de prijsuitreiking een tijd met Aad aan tafel gezeten te hebben en hij vond mijn held erg aardig, en hij kon goed over vroeger vertellen, volgens Paul. Nou ja, dat wist ik dus al, maar leuk dat mijn oude vriend er zelf ook nog even achter komt ;)

Het schijnt dus dat de organisatie van die hele show vrij goed in elkaar zat, alleen vlak voor er gerepeteerd kon worden, ontplofte de agregaat. Dus dat zat er niet meer in.

Als het goed is, krijg ik binnenkort een foto van B&A op het podium van zijn dochter, daar zal ik nog even achteraangaan.

Zo'n award ziet er best gaar uit van dichtbij trouwens :? En Paul verklaarde lachend dat hij op B&A na de oudste daar aanwezig was. Paultje rules ;)

Hij komt hier uit de buurt geloof ik, Geleen he ?

Ik heb het gemist, omdat ik op vakantie was, maar gelukkig wordt het herhaald (zoals ongeveer alles op Nick), want ik ben vergeten het op te nemen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hij komt hier uit de buurt geloof ik, Geleen he ?

Ik heb het gemist, omdat ik op vakantie was, maar gelukkig wordt het herhaald (zoals ongeveer alles op Nick), want ik ben vergeten het op te nemen.

Hij is in Geleen geboren, maar naar Waalwijk verhuisd toen ie zes was. Zijn vrouw komt uit Zuid-Limburg. Hij heeft nog wel een vaag Limburgs accent, liev O+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb goed nieuws voor je: Volgend weekend wordt de hele reutemeteut weer herhaald.

09:35 Pre-show

10:05 Orange carpet

11:10 Hoofdshow (MET Bassie & Adriaan!)

edit: Laatst had ik de tijden verkeerd vermeld. Is nu gewijzigd!

dank je, hierdoor heb ik het dus gemist...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja sorry, hoor. Ik had het verkeerd begrepen. Het wordt morgen toch herhaald...!?

jup ik zie... 5 uur... dan slaap ik nog of ga ik net slapen... dus ff kijken of er iets met n videorecorder valt te regelen in dit huis... :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb het gister ook nog gezien.

Bassie die het kaartje weer eens op z'n kop leest. _O_

Ja,

Eigenlijk kon je al door het papier heen zien dat er "SpongeBob Squarepants" stond en toen Bassie het papiertje pas omdraaide stond ie het op zijn kop te lezen. |:(

Maar ja, het was natuurlijk wel leuk!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja,

Eigenlijk kon je al door het papier heen zien dat er "SpongeBob Squarepants" stond en toen Bassie het papiertje pas omdraaide stond ie het op zijn kop te lezen. |:(

Maar ja, het was natuurlijk wel leuk!

k vond die opening wel goed dan gaan ze gewoon meezingen enzo von k wel weer typisch BASSIE EN ADRIAAN

en de uitreiking

dreun de vleude kreu de vleute

adriaan draait em om

SPONGEBOB SQUAREPANTS

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Het is al weer een tijdje geleden dat Bassie en Adriaan op Nickelodeon de hoofdprijs aan Spongebob Squarepants mochten geven, maar ik weet nog goed toen ik gewoon even aan het zappen was en ik dat ineens zag : Ontzettend leuk om te zien !

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...

*schopperdeschop*

Voor de mensen die het nog stééds niet gezien hebben: De hele Nederlandse Kids Choice Awards 2004 (met B&A dus) wordt zondag 22 mei vanaf 16:25 uur weer op Nickelodeon herhaald.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...