Ga naar inhoud

[centraal] Bassie en Adriaan in TV-programma's


Aanbevolen berichten

Een of andere klojo heeft de originele banden van de prof te pakken gekregen en wil ze nu voor grof geld aan Aad verkopen. Die heeft er meteen een advocaat opgezet om zijn eigendom terug te vorderen.

Van de prof? Das merkwaardig. De echte banden waren ze dus toch kwijt, had ik toch gelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Van de prof? Das merkwaardig. De echte banden waren ze dus toch kwijt, had ik toch gelijk.

O} Snap even niet wat je bedoelt... het was toch bekend dat ze de banden van een paar afleveringen kwijt waren?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Adriaan zal om 20.00 te zien zijn op Nederland 2 waar hij openhartig verteld over de periode gedurende zijn ziekte.

Het programma heet 'vinger aan de pols', een kennis heeft een voorstukje gezien.

maar dat gaat niet door, ivm memoriam van Joop Doderer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

maar dat gaat niet door, ivm memoriam van Joop Dodderer..

Doderer. (Geen 2 d's.) Maar die klucht was ook leuk.

Weet iemand wanner dan de aflevering van Vinger aan de pols met Aad uitgezonden wordt?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Eu... Ik dacht net ff aan vinger aan de pols.. Helemaal vergeten |:( Heeft iemand het gister gezien, en misschien weet of Aad erin zat?

Niet gezien. Ben net ff naar het archief van Vinger aan de pols gegaan, maar daar is ook niets over Aad te vinden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
In het programma Heartbeat (quiz) moest Gijs Staverman een vraag over B&A beantwoorden. Uit 10 namen moest hij 5 B&A-karakters kiezen. Hij wist er schijnbaar niks vanaf want hij riep meteen een hulplijn in en die moest ook alles opzoeken :P.

He, dan kijk ik het de hele tijd, en is er niks bijzonders, en dan ga ik Rex om half 9 kijken, komt er iets leuks. Had ik willen zien :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Bassie was net in RTL Boulevard. TMF heeft een soort flyer gemaakt ofzo, waar Bassie op staat als een pooier, maar nu weer in een bontjas... Vaag verhaal, heb het niet helemaal goed kunnen volgen. RTL ging bellen met Bas, en ging hem wat vraagjes stellen. Sorry voor dit vage verhaal, maar heb het niet helemaal goed kunnen volgen. Vanavond komt er nog een herhaling van RTL Boulevard, dus als je het wil zien ;) 23:15 - 00:05 op RTL 5.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bassie was net in RTL Boulevard. TMF heeft een soort flyer gemaakt ofzo, waar Bassie op staat als een pooier, maar nu weer in een bontjas... Vaag verhaal, heb het niet helemaal goed kunnen volgen. RTL ging bellen met Bas, en ging hem wat vraagjes stellen. Sorry voor dit vage verhaal, maar heb het niet helemaal goed kunnen volgen. Vanavond komt er nog een herhaling van RTL Boulevard, dus als je het wil zien ;) 23:15 - 00:05 op RTL 5.

Hier de rest van het verhaal en de mogelijkheid om hier verder over te discussieren ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Nu is er op RTL 4 het programma "Jouw vrouw, mijn vrouw", waarin de moeders van twee gezinnen met elkaar ruilen. Eén van die moeders moest net in de bibliotheek gaan werken en de boeken op alfabet zetten. En wat hoorde je op de achtergrond tijdens dat stukje? Juist, het liedje "Het alfabet" van Bassie & Adriaan. Best wel grappig! :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nu is er op RTL 4 het programma "Jouw vrouw, mijn vrouw", waarin de moeders van twee gezinnen met elkaar ruilen. Eén van die moeders moest net in de bibliotheek gaan werken en de boeken op alfabet zetten. En wat hoorde je op de achtergrond tijdens dat stukje? Juist, het liedje "Het alfabet" van Bassie & Adriaan. Best wel grappig! :D

Leek me wel leuk om te horen. Kijk dat programma meestal wel, als ik weet dat het er is, maar heb het nu niet gezien :N

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bas van Toor was gister (en de herhaling vandaag) te zien op het rotterdamse nieuws netwerk (RNN7), waar hij met de presentator van Show Gallery (Marco Verhagen) herinneringen ophaalde over Charlie Chaplin. Volgens Bas van Toor de komiek der komieken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bas van Toor was gister (en de herhaling vandaag) te zien op het rotterdamse nieuws netwerk (RNN7), waar hij met de presentator van Show Gallery (Marco Verhagen) herinneringen ophaalde over Charlie Chaplin. Volgens Bas van Toor de komiek der komieken.

Jammer dat er hier in Friesland geen RNN7 is, hebben ze ook een stream of zo?

Link naar bericht
Delen op andere sites
schreef op Vrijdag 28 Oktober 2005, 16:48:00":1osrss5w][..]

Jammer dat er hier in Friesland geen RNN7 is, hebben ze ook een stream of zo?

Je kan de uitzending niet terugbekijken d.m.v. een video (zoals bij "Uitzending gemist" en bij Talpa), maar ik zag op de site dat er op zaterdag en zondag herhalingen van het programma zijn, die dan ook live te bekijken zijn via de stream op http://www.rnn7.nl ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Bassie krijgt nog geld van Circus Althoff.. We hadden het kunnen weten

Stond al in de Telegraaf he..

Maar ik heb het niet gezien, was denk ik net te laat, vanavond maar even vragen of iemand 't opneemd ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Stond al in de Telegraaf he..

Maar ik heb het niet gezien, was denk ik net te laat, vanavond maar even vragen of iemand 't opneemd ;)

Valt niet veel op te nemen. Het enige was: Bassie is genaaid door Circus Althoff, hij krijgt nog 35.000 euro van het circus. Hierna zette Albert Verlinden zn rode neus op en gingen ze verder met het volgende.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Valt niet veel op te nemen. Het enige was: Bassie is genaaid door Circus Althoff, hij krijgt nog 35.000 euro van het circus. Hierna zette Albert Verlinden zn rode neus op en gingen ze verder met het volgende.

Oh... Dan hoef ik het ook niet te zien... ;) En al helemaal niet opnemen. Meestal laten ze iets van een stukje film er bij zien, of ze bellen hem, maar dit keer dus niet...

Link naar bericht
Delen op andere sites

In Shownieuws kwam Bas wel opdraven, die Alberto Althoff beschuldigde van oplichting.

Alberto vertelde onder anderen dat Bas gedreigd had een collega-clown door zijn schoonzoon in elkaar te laten slaan, als ie niet van het terrein oprotte, en anders zou hij niet in zijn kerstcircus optreden. Hij beweerde ook dat Bas in elke plaats wel 250 vrijkaarten heeft weggegeven.

Bas ontkende dat niet, maar wierp tegen dat ze dat hadden moeten zeggen tijdens het uitdelen en niet achteraf. Hij eindigde, geheel volgens verwachting, met "alles is voor Bassie".

Althoff is inmiddels failliet en het circus heeft een nieuwe eigenaar die Bas "moet" betalen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
In Shownieuws kwam Bas wel opdraven, die Alberto Althoff beschuldigde van oplichting.

Alberto vertelde onder anderen dat Bas gedreigd had een collega-clown door zijn schoonzoon in elkaar te laten slaan, als ie niet van het terrein oprotte, en anders zou hij niet in zijn kerstcircus optreden. Hij beweerde ook dat Bas in elke plaats wel 250 vrijkaarten heeft weggegeven.

Bas ontkende dat niet, maar wierp tegen dat ze dat hadden moeten zeggen tijdens het uitdelen en niet achteraf. Hij eindigde, geheel volgens verwachting, met "alles is voor Bassie".

Althoff is inmiddels failliet en het circus heeft een nieuwe eigenaar die Bas "moet" betalen.

Ik heb het ook gezien, wilde 't op RTL Boulevard ook nog zien, maar dat duurde me te lang... ;) En van dat in elkaar slaan, waar slaat dat nou op... 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb het ook gezien, wilde 't op RTL Boulevard ook nog zien, maar dat duurde me te lang... ;) En van dat in elkaar slaan, waar slaat dat nou op... 8)7

Nou, het is niet de eerste keer dat Bas met geweld dreigt... beetje agressief mannetje, geloof ik. Dat zie je ook wel in de series, hij wil de boeven steeds "ram bam poef knal" doen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou, het is niet de eerste keer dat Bas met geweld dreigt... beetje agressief mannetje, geloof ik. Dat zie je ook wel in de series, hij wil de boeven steeds "ram bam poef knal" doen ;)

volgens mij was het RAM PATS BOEM :P

haha sorry

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou, het is niet de eerste keer dat Bas met geweld dreigt... beetje agressief mannetje, geloof ik. Dat zie je ook wel in de series, hij wil de boeven steeds "ram bam poef knal" doen ;)

Hij wil het niet zelf doen zegt ie, z'n schoonzoon.. ;) Maar ja.. Laat em lekker dreigen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hij wil het niet zelf doen zegt ie, z'n schoonzoon.. ;) Maar ja.. Laat em lekker dreigen ;)

ja hij zegt toch ook steeds dat als ie 10 jaar jonger was geweest hij bovenop bepaalde mensen was gaan zitten? Evert is nog wel iets jonger en ziet er ook behoorlijk gespierd uit, dus tja ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik weet niet of dit de juiste topic is hiervoor, maar ik zag in de serie "Het zonnetje in huis" seizoen 1 aflevering 5 zowel Hans Beijer (B100) als Dick Rienstra. Zie screens

pdvd0006td.th.jpg

pdvd0012ep.th.jpg

Hans Beijer weet ik zeker, maar Dick Rienstra niet, maar volgens mij is het hem wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet niet of dit de juiste topic is hiervoor, maar ik zag in de serie "Het zonnetje in huis" seizoen 1 aflevering 5 zowel Hans Beijer (B100) als Dick Rienstra. Zie screens

Hans Beijer weet ik zeker, maar Dick Rienstra niet, maar volgens mij is het hem wel.

Ja hoor, dat is hem ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
Vandaag een artikel in Shownieuws over Adriaan, hij verklaart volledig genezen te zijn van zijn ernstige ziekte en vertrekt morgen voor 4 maanden naar zijn huis in Spanje. *O*

Gaaf. Goed nieuws.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vandaag een artikel in Shownieuws over Adriaan, hij verklaart volledig genezen te zijn van zijn ernstige ziekte en vertrekt morgen voor 4 maanden naar zijn huis in Spanje. *O*

Nou volledig zeiden ze geloof ik niet helemaal. Dat zou nog 2 jaar duren voordat ie weer genezen zou zijn. Maar hij gaat/is vandaag inderdaad weer naar spanje toe! :)

Bas ging praten omdat Adriaan anders last had van zijn tong of keel... Dus of het echt volledig is genezen???

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou volledig zeiden ze geloof ik niet helemaal. Dat zou nog 2 jaar duren voordat ie weer genezen zou zijn. Maar hij gaat/is vandaag inderdaad weer naar spanje toe! :)

Bas ging praten omdat Adriaan anders last had van zijn tong of keel... Dus of het echt volledig is genezen???

Dat is wat ze zeiden bij Shownieuws, Ellemieke Vermolen zei dat letterlijk. Tevens kwam geen van beide heren aan het woord dus ik denk dat je in de war bent met een ander programma.

Link naar bericht
Delen op andere sites
hoezo bassie was toch gister aan het praten bij shownieuws,hij zij zelfs nog dat hij een week achter aad aan zou vliegen. ;)

Ik heb Bassie helemaal niet gezien, het was een kort blokje zonder interview met alleen nieuws over Adriaan.. ik denk dat we allebei wat anders hebben gezien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb Bassie helemaal niet gezien, het was een kort blokje zonder interview met alleen nieuws over Adriaan.. ik denk dat we allebei wat anders hebben gezien.

Huh? Welk artikel heb jij dan gezien? Ik hetzelfde als Barrie in ieder geval.

'S avonds woensdag 11 januari shownieuws rond 23:10 uur.

Maar ja... De hoofdzaak is: We varen! ;) dat Adriaan weer bijna helemaal genezen is! :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...