Sharky Posted November 4, 2004 Share Posted November 4, 2004 Hallo, weet iemand of de videoband "Feest met Bassie & Adriaan" ook op DVD uit gaat komen? Ik heb zelf de videoband...maar ik het is vreselijke kwaliteit geworden en niet meer te kijken. Link to post Share on other sites
Hinse Posted November 4, 2004 Share Posted November 4, 2004 Welkom op het forum! Om antwoord op je vraag te geven: de plannen zijn er volgens mij niet om een DVD uit te brengen van die titel. Link to post Share on other sites
JB Posted November 7, 2004 Share Posted November 7, 2004 Wat staat er eigenlijk op "Feest met B en A" Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted November 7, 2004 Share Posted November 7, 2004 Droomwerelden en fragmenten. 25 jaar feest is wel op DVD, maar die is heel anders (25 liedjes) Link to post Share on other sites
Sharky Posted November 7, 2004 Author Share Posted November 7, 2004 Ja, en er staat een "kijkje achter de schermen" op. Dan laten *bas* en *adriaan* zien hoe ze hun films hebben gemaakt. En dat deel van mijn band is totaal slechte kwaliteit geworden. Link to post Share on other sites
Malabar Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 Ja, en er staat een "kijkje achter de schermen" op. Dan laten *bas* en *adriaan* zien hoe ze hun films hebben gemaakt. Dat is de shortie over hoe ze een film maken. Link to post Share on other sites
RM Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 Goh Sharky, Leuk dat je dezelfde avator hebt als ik. Erg origineel hoor. Link to post Share on other sites
Sharky Posted November 8, 2004 Author Share Posted November 8, 2004 Ja, ik vond het een goed plaatje. Misschien verander ik 'm nog wel ns. Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 Ja, ik vond het een goed plaatje. Misschien verander ik 'm nog wel ns. Deze week nog, anders haal ik hem weg. Dank je Link to post Share on other sites
badboy15 Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 Weet iemand ook of *bas* 10 jaar Bassie & Adriaan *adriaan* op DVD Verschijnt.Het zal wel leuk zijn. Link to post Share on other sites
randy_roes Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 Weet iemand ook of *bas* 10 jaar Bassie & Adriaan *adriaan* op DVD Verschijnt.Het zal wel leuk zijn. Neen, zowel Op Bezoek bij, Feest met, Op Stap met of 10 Jaar B&A verschijnen niet op DVD, alle hierop staande shorties staan op de Leren en Lachen DVDs en de Droomwerelden zijn te vinden op de DVDs van de series. Link to post Share on other sites
badboy15 Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 Misschien komt hij wel op de nieuwe DVD van de trosster te staan(waar *adriaan* Adriaan *adriaan* aan bezig is)je weet maar nooit Link to post Share on other sites
randy_roes Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 Misschien komt hij wel op de nieuwe DVD van de trosster te staan(waar *adriaan* Adriaan *adriaan* aan bezig is)je weet maar nooit Ik denk het niet : er gaat nieuw materiaal op staan, niet gerecycleerd materaal van andere dvd's Link to post Share on other sites
badboy15 Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 Op 10 jaar *bas* Bassie & Adriaan *adriaan* staan toch geen Schorties. Link to post Share on other sites
randy_roes Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 Op 10 jaar *bas* Bassie & Adriaan *adriaan* staan toch geen Schorties. Maar wel droomwerelden, deze staan al op de dvds van de series. Link to post Share on other sites
warboel Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 Toch staan er wél shorties op 10 jaar B&A: "Bassie schiet een bok", "Viva Espagne" en "Bassie gaat kamperen". Ik laat het maar even weten Link to post Share on other sites
badboy15 Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 Maar ja de meeste tijd van de band zitten ze in de *caravan* caravan *caravan* te praten en dat staat niet op een DVD. ,en veel B&A *bas* Fans *adriaan* hebben dat misschien nog niet gezien Link to post Share on other sites
badboy15 Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 Ohja en ik had gehoord over de oude versie op stap met *bas* Bassie en Adriaan *adriaan* .is die het zlefde als de latere Link to post Share on other sites
Goffe de Boer Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Maar deze videoband kun je nog wel bestellen via http://www.bassie-adriaan.nl bij Bassie's Postorders. Maar dan bestel je een heel pakket. Als het alleen om de video gaat moet je op de rommelmarkt kijken. Link to post Share on other sites
Robin04 Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 ...Als het alleen om de video gaat moet je op de rommelmarkt kijken. Ja, ben ik gister ook nog wezen speuren... Altijd leuk, je gaat voor B&A, maar je weet nooit wat voor B&A materiaal je mee thuis komt.... Gister ook geweest, resultaat:3 video's De dromen van... (Arcade), Op Reis door Europa (deel 5 en 6; Bridge) en een Puzzel van B&A bij 't circus voor... * Ik ging erg ver off-topic, nu weer 0n-topic... Link to post Share on other sites
Recommended Posts