Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

HIJ IS ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HIJ IS ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HIJ IS ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HIJ IS ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel 2 kun je nu kopen bij Super de Boer. Je moet er wel naar vragen. Hij zit in de nieuwe dozen die de supermarkten binnen krijgen!!

Hij zit achterin!!!

Suc6 allemaal!! Ik heb het idee dat ik de 1e ben!

En dat vind ik heel tof.........................................

Link naar bericht
Delen op andere sites
HIJ IS ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HIJ IS ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HIJ IS ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HIJ IS ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel 2 kun je nu kopen bij Super de Boer. Je moet er wel naar vragen. Hij zit in de nieuwe dozen die de supermarkten binnen krijgen!!

Hij zit achterin!!!

Suc6 allemaal!! Ik heb het idee dat ik de 1e ben!

En dat vind ik heel tof.........................................

mis ik was eerder...

op mijn kassabon staat als tijd: 16.16

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, gelukkig is niet iedereen zo lui, haha :P

Maareh, de DVD ligt zo te lezen nu dus in de winkel, kan iemand misschien de voorkant scannen?? :)

geen scanner maar t is niets bijzonders of zo

Link naar bericht
Delen op andere sites
HIJ IS ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HIJ IS ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HIJ IS ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HIJ IS ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel 2 kun je nu kopen bij Super de Boer. Je moet er wel naar vragen. Hij zit in de nieuwe dozen die de supermarkten binnen krijgen!!

Hij zit achterin!!!

Suc6 allemaal!! Ik heb het idee dat ik de 1e ben!

En dat vind ik heel tof.........................................

Drommels, de winkels hier in de buurt (incl. Super de Boer) zijn al gesloten. Dus ik moet tot maandag wachten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
I think so

bij ons ligt het Super de Boer-krantje alweer in de bus met alle aanbiedingen...

Niet echt interessant, maarja... interessant genoeg ;)

Bij ons niet... of die is al bij het oud papier terecht gekomen.. wat is er volgende week in de aanbieding? Kan ik vast rekening houden met wat ik moet halen, vorige keer wist ik het echt niet (achteraf gezien had ik beter knakworsten kunnen halen, mijn broertje vreet een blik per dag).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kom gisteren bij s.d.b.

ik koop de artikelen waarbij je gratis een dvd krijgt,

ik loop naar de kassa, ik reken af, daarna kijk ik in de bak van dvd's geen frankrijk dvd te vinden O} naja ik loop naar het meisje achter de kassa, en vraag hebben jullie de dvd van BenA op reis door europa deel2 al binnen? waarop ze droog reageerd dan moeten ze er tussen zitten,

dus ik antwoord ze zitten helaas niet in de bak, naja zegt ze dan moeten ze volgende maandag in de bak liggen, ik zeg ja maar dan moet ik zeker weer die zelfde producten kopen, ja zegt ze, ik zeg kan je niet ff op de bon schrijven dat ik maandag de dvd kom halen? nee zegt ze daar beginnen ik niet aan, ik word dus kwaad en zeg ik zoek er wel een uit, naja ik neem een willekeurige dvd mee en morgen ga ik terug naar s.d.b. en dan ruil ik de dvd met die ik mee heb genomen, probleem opgelost! :P

Kijk dus eerst in de bak of ze de dvd hebben voordat je de artikelen koopt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bij ons niet... of die is al bij het oud papier terecht gekomen.. wat is er volgende week in de aanbieding? Kan ik vast rekening houden met wat ik moet halen, vorige keer wist ik het echt niet (achteraf gezien had ik beter knakworsten kunnen halen, mijn broertje vreet een blik per dag).

lmfd

aanbiedingen:

3 flessen lipton ice = 4,99

1 kilo shoarmavlees = 4,99

4x knorr mix voor soep = 4x 0,99

3x rookworst = 3x 1,49 / 1,99

3x verkade chocoladerepen = 4,99

3x robijn wasverzachter = 6,49

3x pickwick kruidenmelange = 3x 1,45 / 1,49

3x always maandverband = 4,99

aste *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

lmfd

aanbiedingen:

3 flessen lipton ice = 4,99

1 kilo shoarmavlees = 4,99

4x knorr mix voor soep = 4x 0,99

3x rookworst = 3x 1,49 / 1,99

3x verkade chocoladerepen = 4,99

3x robijn wasverzachter = 6,49

3x pickwick kruidenmelange = 3x 1,45 / 1,49

3x always maandverband = 4,99

aste *)

Keus genoeg :D Thanks!

Link naar bericht
Delen op andere sites
I think so

bij ons ligt het Super de Boer-krantje alweer in de bus met alle aanbiedingen...

Niet echt interessant, maarja... interessant genoeg ;)

Dan houdt de bezorger zich niet aan de regels, want ze mogen pas 's maandags bezorgd worden. (Ik heb namelijk een aantal jaartjes zelf die dingen rondgebracht).

Maar het is wel even opletten maandag. Want het kan zijn dat sommige winkels de nieuwe aanbiedingen (en dus ook de dvd's) pas in de loop van de dag in de winkel hebben. Dus ga niet te vroeg.

Link naar bericht
Delen op andere sites
de meeste sdb hebben de dvds al binnen. Je moet alleen ff vragen of ze een van de nieuwe dozen willen openmaken. dat staat op het label van de doos. Zo hebben ze voor mij ook gezocht.... en gevonden....

gr Michiel

Dat ging bij mij heel anders ;)

Maja ik ruil de dvd wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Blijkbaar hebben ze hem nog niet overal.. :'(

Bij mij hadden ze deze week nog de oude doos aangeleverd gekregen :P Hopelijk kan ik vrijdag terecht.

Wel bij C1000 voor 4 pakken Senseo een prachtig prentenboek van Paul van Loon gescoord ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

nee die zijn niet te koop, alleen de 'normale' dvd's zijn daar te koop.

Ik dacht dat je ze wel kon kopen, maar dat het erg onvoordelig was. (Je kon beter ze met boodschappen erbij nemen, dat is voordeliger)

Maar ik kan me vergissen, ik dacht hier zoiets gelezen te hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hallo allemaal,ik heb een vraagje kan je die DVD van *bas* Bassie & Adriaan *adriaan* bij Super de Boer ook kopen of krijg je ze alleen als je die producten koop.(Bijvoorbeeld 2 Flessen Champo)

lees aub eerst dit topic door het is al gezegd...

4 u nog een keer: 5,49 zijn ze los

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hallo allemaal,ik heb een vraagje kan je die DVD van *bas* Bassie & Adriaan *adriaan* bij Super de Boer ook kopen of krijg je ze alleen als je die producten koop.(Bijvoorbeeld 2 Flessen Champo)

Misschien kun je bij de kassa wachten, tot er iemand komt die de dvd's niet wil.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jammer,want nu moet ik Speciaal iets gaan kopen bij bij Super de Boer om ze in mijn bezit te krijgen,echt onzin maar ja ze moet meer klanten trekken he 8)7

Dan doe je het niet joh... een paar repen chocola maakt toch niet zo veel uit? De duurste aanbieding is iets van 5 euro, en je moeder kan vast wel soepgroenten of zo gebruiken...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb 'm gister ook gescoord! *O*

Er stonden er nog een hele zooi in die bak... Ik heb er maar 3 pakjes Paté bij gekocht, dat was het goedkoopst. :) Ik denk niet dat er meer van komen, want dan zal niemand die "gewone" dvd's meer kopen bij Super de Boer... Maar ja, ik heb iig de eerste 2 delen...:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Inderdaad Superstar, bij mij hadden ze ze ook nog niet. Er stond nog een oude display vol met B&A op zoek in Nederland }:|:{

Dan staan ze vast nog ergens achter. Als je er naar vraagt, zullen ze er echt wel naar kijken.
Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kom gisteren bij s.d.b.

ik koop de artikelen waarbij je gratis een dvd krijgt,

ik loop naar de kassa, ik reken af, daarna kijk ik in de bak van dvd's geen frankrijk dvd te vinden O} naja ik loop naar het meisje achter de kassa, en vraag hebben jullie de dvd van BenA op reis door europa deel2 al binnen? waarop ze droog reageerd dan moeten ze er tussen zitten,

dus ik antwoord ze zitten helaas niet in de bak, naja zegt ze dan moeten ze volgende maandag in de bak liggen, ik zeg ja maar dan moet ik zeker weer die zelfde producten kopen, ja zegt ze, ik zeg kan je niet ff op de bon schrijven dat ik maandag de dvd kom halen? nee zegt ze daar beginnen ik niet aan, ik word dus kwaad en zeg ik zoek er wel een uit, naja ik neem een willekeurige dvd mee en morgen ga ik terug naar s.d.b. en dan ruil ik de dvd met die ik mee heb genomen, probleem opgelost! :P

Kijk dus eerst in de bak of ze de dvd hebben voordat je de artikelen koopt.

Bij mij zette ze wel op de bon, dat we een andere keer terug konden komen...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoe groot is eigenlijk nu ongeveer de kans als je naar de Super de Boer gaat dat ze het 2e deel (in Frankrijk) hebben? Ik moet er namelijk een behoorlijk stuk voor reizen met het OV en hoewel het opzich wel snel gaat kost het me behoorlijk wat aan strippen op de strippenkaart dus ik moet er wel behoorlijk zeker van kunnen zijn dat ze hem hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoe groot is eigenlijk nu ongeveer de kans als je naar de Super de Boer gaat dat ze het 2e deel (in Frankrijk) hebben? Ik moet er namelijk een behoorlijk stuk voor reizen met het OV en hoewel het opzich wel snel gaat kost het me behoorlijk wat aan strippen op de strippenkaart dus ik moet er wel behoorlijk zeker van kunnen zijn dat ze hem hebben.

Anders bel je er eerst even over... Ik denk zelf dat ze hem wel hebben. Sinds Maandag hebben ongeveer alle filialen ze denk ik wel in de schappen gelegd... :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoe groot is eigenlijk nu ongeveer de kans als je naar de Super de Boer gaat dat ze het 2e deel (in Frankrijk) hebben? Ik moet er namelijk een behoorlijk stuk voor reizen met het OV en hoewel het opzich wel snel gaat kost het me behoorlijk wat aan strippen op de strippenkaart dus ik moet er wel behoorlijk zeker van kunnen zijn dat ze hem hebben.

Normaal gesproken moeten ze hem wel hebben,

maja ik kreeg op zaterdag de folder van s.d.b.

en toen ben ik er ook naar toe gegaan, en toen zijden ze volgende week.

je zou ook even kunnen bellen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoe groot is eigenlijk nu ongeveer de kans als je naar de Super de Boer gaat dat ze het 2e deel (in Frankrijk) hebben? Ik moet er namelijk een behoorlijk stuk voor reizen met het OV en hoewel het opzich wel snel gaat kost het me behoorlijk wat aan strippen op de strippenkaart dus ik moet er wel behoorlijk zeker van kunnen zijn dat ze hem hebben.

Als je even aangeeft naar welke Super de Boer je gaat, dan kan iemand die daar in de buurt woont, het je vast vertellen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als je even aangeeft naar welke Super de Boer je gaat, dan kan iemand die daar in de buurt woont, het je vast vertellen.

Ok bij deze, ik ga naar de Super de Boer in Nootdorp. Iemand hier die weet of ze hem daar al hebben?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is heel irritant dat je die DVD's bij 'mijn' Super de Boer pas bij de kassa krijgt, want zo kan ik niet vantevoren controleren of ze 'm nou wél of niet hebben :(

Want vandaag bleek dat ze 'm nog niet hadden, maar daar kwam ik pas achter toen ik al 3 Verkade repen had afgerekend. Heb toen maar een andere DVD genomen :{

Maar als ik het goed begrijp kan je die DVD's bij andere Super de Boers gewoon zelf pakken?

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...