Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Wat dacht je van rond 14:00 uur. Dan zien we Maike rond 14:30 bij Orpheus (zie paar posts naar boven).

Half 3? Kom ik misschien dan al naar buiten om kennis te maken. ;)

Maar staan jullie anders gezellig in de foyer? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 198
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Wat dacht je van rond 14:00 uur. Dan zien we Maike rond 14:30 bij Orpheus (zie paar posts naar boven).

Angela gaat ook mee, maar niet naar de show zelf. Wat Lennert doet, weet ik ook niet precies... Ik ben vanaf 11:30 in Apeldoorn, shoppen, dus om 14:30 bij Orpheus lijkt me prima. Heeft iedereen mijn nummer? Anders even PB.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Angela gaat ook mee, maar niet naar de show zelf. Wat Lennert doet, weet ik ook niet precies... Ik ben vanaf 11:30 in Apeldoorn, shoppen, dus om 14:30 bij Orpheus lijkt me prima. Heeft iedereen mijn nummer? Anders even PB.

Lennert gaat vroegtijdig met mij mee, maar dan moet hij nog wel contact

opnemen voor 11 uur morgenochtend, want dan stap ik op de tram. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Angela gaat ook mee, maar niet naar de show zelf. Wat Lennert doet, weet ik ook niet precies... Ik ben vanaf 11:30 in Apeldoorn, shoppen, dus om 14:30 bij Orpheus lijkt me prima. Heeft iedereen mijn nummer? Anders even PB.

ja dan ga ik ook naar Orpheus, volgens mij komt de bus daar namelijk langs voordat ik op het station ben. Dus dan moet k weer n eind teruglopen :P Ik moet dat van de bus nog ff nakijken. Lennert en Maike hebben mijn nummer. Voor Maike: mn 0644 nr ;) Ik pm um nog wel ff naar Wer-al. Als ik op t station kom dan sms k Lennert wel. En anders zien jullie mij om 14.30 ook wel bij Orpheus :)

grmbl lama zitten, lennert gaat ook niet naar t station :P ik ga dan wel rechtstreeks naar orpheus, hoop dat wer al t kan vinden...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jullie zijn vast wel benieuwd naar onze ontmoeting met Sinterklaas.

Ik kwam na even te zoeken bij Orpheus aan. Maar er buiten was niemand.

Na even met Cold45 gebeld te hebben en een rondje, om de juiste ingang te vinden, gemaakt te hebben, kwamen er drie verdachte figuren aan. Het waren Wonderer, Angela en Cold45.

Toen wilden we naar binnen. Maar dat bleek lastiger te zijn dan we dachten. Uncle Ar en Lennert, die binnen waren, konden ons helaas niet naar binnen helpen. Want ze konden zelf niet naar buiten. Nadat we de artiesten ingang geprobeerd hadden, besloten we gewoon tot drie uur te wachten. Want toen mochten we er eindelijk in.

Toen we eenmaal binnen waren, zijn we op een geniale man afgestapt. Zijn naam is Paul van Gorcum. Hij kreeg een prachtig cadeau, namelijk een oscar.

Nadat Paul en Uncle Ar weg waren hebben we nog even wat gepraat. Angela, had nog andere dingen te doen, dus die is weggegaan voor de voorstelling.

De voorstelling was best wel leuk. Vooral Sinterklaas en Kees waren in topvorm. En het optreden van Treble mocht er ook best zijn.

Maar goed. Na de voorstelling nam Sinterklaas nog afscheid van alle kinderen. En na het afscheid nemen, vroeg hij of we mee gingen. Terwijl we bang waren dat we met de sint naar Spanje moesten, kwam Uncle Ar ons redden. En gingen we gezamenlijk naar de artiestenruimte.

Daar aangekomen moesten we even wachten. En terwijl Uncle Ar zich in zijn kleedkamer van Kees naar zichzelf transformeerde, kwam Paul bij ons. We hebben nog even gesproken, wat foto's gemaakt en er in nog gesigneerd.

Nadat Paul weg was, zijn we (inclusief Uncle Ar) richting de uitgang gegaan. Onderweg zijn er nog wat groepsfoto's gemaakt en nadat we de uitgang in het doolhof van Orpheus hadden gevonden, gingen we nog even wat eten. Of eigenlijk wat drinken. Want ze hadden niet veel lekkers op de kaart staan en ze waren ook nog vrij duur.

Maar goed, dan maar naar de Mac. Daar hebben we nog even zitten eten en napraten. Het was er ook erg gezellig. Maar aan alle het goede komt een einde en daarom gingen we richting het station, waar we vervolgens afscheid van elkaar namen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou ik ben dus al weer n tijdje terug, eerst ff Dit was het Nieuws en Kopspijkers (had mn moeder opgenomen) gekeken :) Achja de hele avond een paar B&A fans die kopspijkers immiteren aanhoren was niet genoeg :P

DROMMELS EN NU HET VERSLAG!

Hoho baas, niet zo euh jagie :P

Het was zon beetje twee uur. Ik stap uit de bus. Piep piep, smsje van Albert: ik kom net uit de trein. Naja ik kom dus nooit in Apeldoorn... Dus ik ff vragen waar de hoofdstraat was (als k die zou volgen kwam k vanzelf bij Orpheus uit). Terwijl die man me dat vertelt voel ik wat in mn broekzak trillen... Nee dat was mn telefoon. Die was net afgelopen toen k wou opnemen, dus moest k op mn eigen kosten Wonderer bellen :P waarbij ik op de achtergrond gelach van een of andere Angela hoorde :P Maike had namelijk een geniaal idee, ontsproten uit haar Geniale brein. Of ik ff naar de Orangerie wou komen, maar natuurlijk.

Dus ik loop door een mega drukke winkelstraat (pokke sinterklaasfeest) en zie opeens twee malloten op een bank staan... Met de gedachte "die ken ik niet" loop ik erop af. Samen met die twee personen ben ik toen de Orangerie ingelopen, alwaar wij een zeer geniale _OSCAR_ voor Paul hebben gekocht, voor al zijn acteerwerk in de B&A series.

Toen we daar weer wegliepen, bedacht ik dat ik eigenlijk nog n B&A dvd moest kopen (ja ik weet het, ik ben slecht, ik heb ze nog niet allemaal)... Maarja "Er is zeker geen Free Record Shop in Apeldoorn?" "Je staat ervoor muts"

Daar heb ik dus B&A en de Sleutel gekocht. Ze bleken er ook Leren & Lachen 3 te hebben voor 5 eypo, terwijl Maike hem elders had gekocht voor 10 hahaha :P

Omdat Albert het nodig vond om mij populair te laten zijn, moest Maike mn dvd betalen :)

Omdat we Albert niet in de kou konden laten wachten, zijn we toen als een baron die achterna wordt gezeten door een clown en acrobaat naar Orpheus gerend.

Nadat we terecht "gooi geen afval op de grond" en "kijk links kijk rechts en nog een keer" hadden gezongen, zagen we Albert (ja ook ik waag me niet meer aan zn nickname :P) staan voor Orpheus. We moesten nog wel wachten voor het verkeerslicht dat maar niet groen wilde worden. Maar na het bevel van Hektor (dat is de wandelstok van de Baron, maar dan van Maike) ging het licht toch op groen en konden we naar Wer-al Zwowe toe (he doe k het toch!).

Na een grondige inspectie, leek het ons toch verstandiger om niet voor de Japie manier te kiezen en gewoon de deur te gebruiken. Maarja welke? Bij de eerste die we probeerden zagen we metteen een voor mij bekende en onbekende persoon, wat later twee hele bekende personen bleken te zijn. Namelijk Bassie en Adriaan. Grapje :P Lennert en Uncle Ar (alias Arjen, alias Kees).

Helaas zat de deur dicht. "Daar wordt op de deur geklopt, hard geklopt, zacht geklopt, maar hij ging niet open". Naja omdat de deuren van glas waren, hebben we elkaar door het glas maar een hand gegeven en zijn we om het gebouw gelopen waar nog een ingang zat.

Tot onze ergernis bleek deze ook niet geopend te zijn. We hebben toen onze conversatie door glazen deuren maar hervat. Achter de glazen deuren bevonden zich ook nog de leden van de band Treble. Dus als je niet weet wat je aan Sinterklaas moet vragen, vraag Treble in je schoen.

Terwijl Maike dr cam stond te showen en chocola stond uit te delen, liep er achter de glazen deuren nog iemand, die voor ons ook niet onbekend was...... DE BARON! Arjen en Lennert gebaarden dat we naar de andere kant van het gebouw moesten lopen, waar Paul ook heen liep.

Dus wij om het gebouw heen. Komen we bij een ingang. Staan we daar voor, doet een of andere gast de deur open "ja dit is de artiesten ingang" "Dat komt goed uit, wij zijn namelijk euh geen artiesten". Maarja Angela die moest er vandoor (afspraak met de jongleur van Bassie....), dus die wilde daarvoor de Baron nog wel ff spreken. "We hebben een afspraak met Paul van Gorcum" "Wie is dat?" "Die speelt Sinterkaas" "Ow en jullie zijn?" "Euh wij zijn van een Bassie en Adriaan fanclub 8-) ) "Ik zal even voor jullie kijken". Komt ie terug, niets gevonden. "Ow we kijken zelf wel even" "NEE" "t was maar n grapje". Toen was het volgens onze horloges 3 uur, maar volgens die van de beveiliging 5 voor. Maarja. En om drie uur zouden de deuren openen. Dus we gingen maar weer terug.

Blijkt Paul nog gewoon aan die kant van het gebouw te zijn. Hij was ff aan een tafeltje gaan zitten.

Na een tijdje gingen eindelijk de deuren open (door dezelfde beveiliging die eerst bij de artiesteningang stond). Na Lennert en Arjen een hand te hebben gegeven zonder glazen belemmering, konden we Paul gaan meeten :9~ (<- Wonderer).

Nadat hij had verteld hoe hij door een militair met zijn auto in het water was gejaagd bij Steenwijk, overhandigde Maike hem ons cadeau. Nadat hij het had uitgepakt werd hij even stil. Daarna bedankte hij ons allemaal en zei dat het een speciaal plaatsje in zijn werkkamer zou krijgen en dat hij het heeel, heeel erg leuk vond.

Wat overigens wel grappig was. Wij vertelden dus dat we van een internet forum waren, van een fanclub van Bassie & Adriaan. Zegt Paul: "Ja er is ook nog een andere fanclub.. Eentje in Veenendaal en omgeving" Euh Maike.. ;) Bleek dus dat Maike hem zo vaak gemaild had dat hij zich alleen haar kon herrinneren. :P Nee hoor, hij herrinnerde zich ook nog de verjaardagskaart! Die nu in zijn plakboek zit. Hij krijgt veel kaarten, maar dit was een hele speciale (A4 formaat).

Na nog wat gekletst te hebben, nam hij afscheid omdat hij zich nog even moest vermommen. Even later moest ook Arjen zich naar de kleedkamers begeven. Dus toen gingen wij onze kaartjes maar ophalen. 15,50 , dus niet de allerbeste plekken. Ach geeft niet. Dachten we toen :P

Daarna zijn we even ergens gaan zitten, waar we wat Pepernotenfun hadden en speelden met de meegebrachte atributen (hektor en de tropenhelm van Lennert), wat nog een aantal leuke fotos opleverde. Hierna moest Angela ons helaas verlaten.

Het was tien voor vier ofzo, dus we gingen maar eens naar de zaal toe. We hadden kaartjes voor rij 6, stoel 14 t/m 20, op het balkon. Dus wij lopen het balkon op, naar rij 6. Komen we daar, zijn daar maar iets van 10 stoelen in rij 6. Kijken we nog eens op de kaartjes "2e balkon". FRIKANDELLEN! nou toen maar naar het tweede balkon gelopen. Voor de mensen die nog steeds denken dat Wonderer nergens bang voor is: ze heeft hoogtevrees >:). Maar aangezien ze niet zo heel snel bang is, krijg je wel een beetje een indruk hoe hoog we zaten :P Op zulke momenten is het best leuk als je je zakken vol hebt zitten met pepernoten en Lennert naast je zit :D Wat voor de mensen helemaal beneden wat minder aangenaam was ;) Wij waren daar dus NIET uit naam van dit forum en hebben hier niets mee te maken O-)

Naast Lennert zitten tijdens een sinterklaasvoorstelling overleef je echt niet :P Maar goed... Mn haar zat voor de rest van de dag kut euh minder prettig. En als hij te enthousiast werd, kreeg IK een klap van Maike "Als jullie nou je kop niet houden gooi k jullie naar beneden". Wat de man voor ons volgens mij ook 2x zei maar goed :P Hehe laat k maar verder gaan over de voorstelling :P

Die hebben jullie allemaal wel op TV gezien. Koop anders de dvd:P

Kort samenvattend: Ron Brandsteder en een of andere balletgroep met redelijk ok ogende meisjes (welke nou het best was vraag je maar aan Lennert) presenteerden het zooitje. Er werd met de zaal een lied ingestudeerd dat werd gezongen en gedanst naja dansen.. armen omhoog, wave enzo. Het was de bedoeling dat we dat deden zodra Sinterklaas binnen zou komen. Aangezien Lennert de show al kende, besloten wij de eerste drie keer niet mee te doen en alleen mee te doen als de echte Sinterklaas binnen kwam :D

Die kwam dus niet zo snel. Hij had namelijk zijn Grote Boek afgeschaft en daarvoor in de plaats een pepernotebook aangeschaft, maar dat ding wilde niet aan. Achteraan op het bovenste balkon zaten een aantal computernerds die het ding wel wilden fixen, maar daar werd niet op in gegaan.

Verder werden er nog een aantal sinterklaasliedjes gezongen, waarbij Zwarte Piet met een pepernoot in zn achterband het populairst was, want die kwam drie keer voorbij.

Ook stond er op het podium een heeel groot cadeu waar "Geheim" op stond. Ron had met Sinterklaas afgesproken dat daar niemand aan zou komen. Dus de hele zaal begon te gillen toen een of andere vage gast van de Kameleon Crew dat ding probeerde open te maken :P Wat hem uiteraard niet lukte. Bengel.

Sinterklaas zou opgehaald worden door Dirk Schele, maar omdat hij en de Piet die hem assisteerde autopech hadden, besloten ze dat Dirk zich zou verkleden als Sinterklaas en zo het feest zou redden. Gelukkig verraden die kleuters hem en kon Ron boven op hem gaan liggen. Ahum.

Later kwam de echte Sinterklaas, die toch wel wat weg had van de Baron :D

Verder was er een optreden van Dirk en wat gasten. DE KAMELEON! En natuurlijk Treble! :D:P

In het grote cadeau bleek vervolgens nog Sita te zitten, waardoor ik mooi op haar nummer kon gaan head-bangen.

-ALS er al iemand is die het tot nu toe nog allemaal heeft gelezen, dan baalt die omdat het zo veel tekst is. Voor diegene: Ik ben het nu ook al zat om het allemaal te typen, dus please lees door-

De kinderen die beneden in de zaal zaten hadden zich allemaal op het podium verzameld. Daar mochten zij een aantal vragen aan Sinterklaas stellen. "Sinterklaas" "ja" "mag ik wat vragen" "vraag maar" "ik vind u zo lief" kwam ook nog voor. Maar er was nog een vraag die mij altijd zal bij blijven, evenals Pauls reactie: "Ik heb gisteren mijn schoen gezet, maar er zat niets in" "Ja dat klopt" -iedereen heel verbaasd- "Ik was het grote boek immers kwijt" -de Baron was dus nog steeds geniaal!- "Maar nu heb ik um weer, dus vanavond kom ik heeele grote cadeaus brengen" :D arme ouders ;)

Op een gegeven moment begon Wonderer weer te slaan, waarop ik Lennert een knal verkocht en hij er mij een terug gaf en ik Maike weer kon meppen. Dit werd snel bestraft door Ron die zei "He niet slaan!". En nogmaals, toeval bestaat niet ;)

Sinterklaas zei dat hij voor de kinderen die op het balkon zaten zo nog in de hal zou komen. Dus daar gingen wij ook maar heen :D

In die hal vermomde ik mij als Arrafat (hoe schrijf je dat? he dat rijmt, Sinterklaasstijl. Hmmz eigenlijk had k dit hele verhaal in dichtvorm moeten doen. Whatever).

In die zaal werden we ook steeds aan de kant gedrukt door een menigte kinderen en moeders en opa's die hun (klein)kinderen met Sinterklaas op de foto wilden zetten.

Wij mochten ook nog even op de foto met Sinterklaas :D En toen ging hij zich even omkleden. Op het moment dat Sinterklaas ons verliet, kwam onze vriend op klompen naar ons toe, die ons mee nam backstage. Waar we aan tafel zaten met wat eerder genoemde personen :P Waar later Paul ook nog bij kwam en waar we nog een en ander hebben besproken.

Ook zijn we om de beurd even met Paul op de foto gegaan. Hij heeft even op een bepaald voorwerp zijn handtekening gezet en we kregen allemaal drie kusjes van hem :@ Dus dat wordt lekker dromen voor Wonderer.

Maarja Paul ging dus weg, maar Kees was bezig zichzelf terug te transformeren naar Arjen. En hij wilde ook nog wel met Paul op de foto. Dus Lennert en ik zijn maar even naar boven gerend, waar we steeds dezelfde chicks tegen kwamen (Sita fans geloof k). Op de een of andere manier was er sprake van een miscommunicatie en kregen we Arjen niet op tijd mee. Wel kregen Lennert en ik het voormekaar om Paul nog drie maal Drommels te zeggen :D Heerlijk :D

Na nog een keer die Sita fans tegen te zijn gekomen, kwam Arjen toch nog mee. We hebben nog wat bijgepraat, foto's gemaakt en besloten wat te gaan eten. Jij altijd met je eten!

Wonderer wist nog waar we 15 mei gedinneerd hadden... Dacht ze... Toen we daar aankwamen bestelden we maar een cola (Lennert niet). We kregen de kaart en wat daarop stond :? Naja het had allemaal namen die ik niet kan uitspreken en t was onbetaalbaar. Dus geloof het of niet, we zijn zonder te betalen weggegaan. Geloof dat eigenlijk maar niet want dat is onzin. We hebben netjes onze cola afgerekend en zijn naar de Mac Donalds gegaan. Onderweg werden nog een zooi B&A grappen en Kopspijkers en Hans Teeuwen immitaties uitgevoerd. Wat in de Mac werd voortgezet. Waar ik voor 6 euro een zooi had, in tegenstelling tot dat restaurant waar we eerst waren, waar het goedkoopste gerecht 15,50 was...

Na de vette hap zijn we door gegaan naar het station, waar Lennert, Arjen en Maike in de verkeerde (?) trein zijn gestapt, Albert in de andere trein en ik op de bus. Daar scheidden onze wegen. Het was een heeele leuke dag. Paul bedankt! Albert, Lennert, Maike, Arjen, Angela ook HEEL erg bedankt voor deze mooie dag!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kleine aanvulling en wat foto's.

We hebben dus bij Expo zo'n Oscar beeldje gekocht, "oeuvreprijs". Angela vond het niet zo'n goed idee, die wilde liever de marsepeinen telefoon... but I was persistant! Naar later bleek een geniaal idee (hadden jullie iets anders verwacht?), Paul was helemaal ontroerd en wist even niks te zeggen (dat gaf ie ook zelf toe, hij staat niet vaak met een mond vol tanden, maar toen dus even wel). Liev O+

Yadda yadda, de rest van Colds verhaal is redelijk uitgebreid...

Dan, na de voorstelling, beetje praten enzo, met mijn nieuwe camera, die ik dus nog niet goed onder de knie heb, sorry daarvoor :'(, foto's gemaakt, en we hadden nog een luxe chocoladeletter B (van Baron). Vond ie veel te veel, maar we kregen wel lekker drie zoenen :9~

We hadden de goede trein, maar we zaten naast een stel ontzettend vervelende pubers die naar Thunderdome gingen (dan weet je het wel), dat was echt onaangenaam. Kwam ze later op Utrecht nog weer tegen, klerelijers :r

Foto's:

http://info.bassieenadriaan.nl/apeldoorn/groepsfoto.jpg

http://info.bassieenadriaan.nl/apeldoor ... _oscar.jpg

http://info.bassieenadriaan.nl/apeldoor ... albert.jpg

http://info.bassieenadriaan.nl/apeldoor ... ennert.jpg

http://info.bassieenadriaan.nl/apeldoor ... n_cold.jpg

http://info.bassieenadriaan.nl/apeldoor ... _maike.jpg

http://info.bassieenadriaan.nl/apeldoor ... n_fans.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

die hardcorestakkers waar wonderer het over heeft draaiden ook nog ff een raampje open en gingen naar mij en Albert lopen zwaaien omdat ze ons blijkbaar debiel vonden doen omdat we nogal uitgebreid afscheid namen :P

http://treble.startkabel.nl voor de liefhebbers :P

http://84.119.189.151/pics/paul_oscar.jpg een iets helderdere versie van de Paul met Oscar foto van Maike, met leuke achtergrond. Maike vindt de kwaliteit wat minder, wie het daarmee eens is, kan het met de orginele foto doen ;)

Leuk liedje in mn hoofd: "Je bent je sleutels kwijt en alle deuren zijn op slot" =D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat is toch niet te geloven dat ik die gozer ben misgelopen! :'(

Ben er nog steeds niet overheen, hoor. :P

Ik regel verdorie een ontmoeting en dit is mijn beloning, geschonken door het leven! :'(

Maar ja, zoals ik al zei: ik heb wèl met hem gegeten en

ontzettend veel gebabbeld in die 3 heerlijke weken! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dus, moet ik voor jou ook een afspraakje regelen? :P

--geintje, ze heeft al een vriend, hoor ;) --

Hehe, als het effe kon... ;)

Het is trouwens alweer een tijdje uit met haar vriend hoor. Maareh, jullie hebben toevallig niet ook een fotootje van Sita gemaakt? :)

Geweldig verslag trouwens ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hehe, als het effe kon... ;)

Het is trouwens alweer een tijdje uit met haar vriend hoor. Maareh, jullie hebben toevallig niet ook een fotootje van Sita gemaakt? :)

Nee, wel bijna dr kleedkamer in gelopen;P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Leuk verslag.

Hans Teeuwen imitaties en McDonald's behoren dan wel tot mijn minst favoriete dingen, maar toch... :)

Ik was er ook niet heel blij mee. Maar tegen die tijd kon NIKS mijn humeur meer verpesten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als het aan Uncl Ar had gelegen dan haden we die dag wel 10x Magnetic field gehoord. Was zeker wel leuk geweest, wij achter Paul van Gorum aan, met Magnetic Fields op de achtergrond.

geweldige dag die ik niet snel zal vergeten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 10 months later...

zow en nu gaan we het weer eens over Sinterklaas hebben, we zijn bijna aan het einde van oktober alweer.. over 26 nachtjes slapen komt de goedheiligman weer in Nederland aan met de vertrouwde pakjesboot in de friese plaats Sneek.

Op zaterdag 12 november 2005 omstreeks 12.00 uur wordt er weer live verslag gedaan vanuit sneek. Dit is allemaal te volgen op Nederland 3 bij de NPS

Verder kan je hier weer verder discussieren over Sinterklaas

Link naar bericht
Delen op andere sites

Laatste jaar voor Bram?

Waarschijnlijk ook dit jaar niet te zien bij Jetix in de Club van Sinterklaas... wordt naar een nieuwe sint gezocht.

ook over sinterklaasjournaal werd nog vaag gedaan...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laatste jaar voor Bram?

Waarschijnlijk ook dit jaar niet te zien bij Jetix in de Club van Sinterklaas... wordt naar een nieuwe sint gezocht.

ook over sinterklaasjournaal werd nog vaag gedaan...

Paul ging het misschien worden... Dat gerucht ging vorig jaar al....

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laatste jaar voor Bram?

Waarschijnlijk ook dit jaar niet te zien bij Jetix in de Club van Sinterklaas... wordt naar een nieuwe sint gezocht.

ook over sinterklaasjournaal werd nog vaag gedaan...

ik heb nog niets van de programma;s vernomen, van de club al zo hiezo niet. normaal zenden ze al uit rond deze tijd in oktober op weg naar nederland. maar ik heb nog niets voorbij zien komen bij jetix

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik heb nog niets van de programma;s vernomen, van de club al zo hiezo niet. normaal zenden ze al uit rond deze tijd in oktober op weg naar nederland. maar ik heb nog niets voorbij zien komen bij jetix

Wel van die reclame's dat Ernst en Bobbie het gaan presenteren ofzo... Het feest van sinterklaas was dat, geloof ik ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

En doen jullie dit jaar nog aan Sinterklaas? Zo ja... Wat? De klassieke pakjesavond of met surprise's?

Wij doen eigenlijk altijd al pakjesavond. Maar sinds een jaar of 3 doen we er ook surprise's bij. Ook al ben ik 16 (en mijn zussen 19 en 22), we maken er toch altijd weer een gezellige avond van! Weliswaar minder cadeautje's in de zak dan vroeger, want 't gaat nu meer om 't idee. Vroeger als klein kind vroeg je altijd groot, duur speelgoed, maar die tijd is geweest... :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
En doen jullie dit jaar nog aan Sinterklaas? Zo ja... Wat? De klassieke pakjesavond of met surprise's?

Wij doen eigenlijk altijd al pakjesavond. Maar sinds een jaar of 3 doen we er ook surprise's bij. Ook al ben ik 16 (en mijn zussen 19 en 22), we maken er toch altijd weer een gezellige avond van! Weliswaar minder cadeautje's in de zak dan vroeger, want 't gaat nu meer om 't idee. Vroeger als klein kind vroeg je altijd groot, duur speelgoed, maar die tijd is geweest... :)

wij thuis doen helemaal niet meer aan sinterklaas. vind het wel leuk om altijd van die strooigoed op te kanen maar goed dat is een ander verhaal.

maar wij doen meestal wel wat met de kerst, krijgen we gewoon wat extra geld, enzo en gaan we is ff lekker zitten eten met t gezin.

maar goed daar is een ander topic voor.

Link naar bericht
Delen op andere sites
En doen jullie dit jaar nog aan Sinterklaas? Zo ja... Wat? De klassieke pakjesavond of met surprise's?

Wij doen eigenlijk altijd al pakjesavond. Maar sinds een jaar of 3 doen we er ook surprise's bij. Ook al ben ik 16 (en mijn zussen 19 en 22), we maken er toch altijd weer een gezellige avond van! Weliswaar minder cadeautje's in de zak dan vroeger, want 't gaat nu meer om 't idee. Vroeger als klein kind vroeg je altijd groot, duur speelgoed, maar die tijd is geweest... :)

Ik hoorde van mijn moeder dat we dit jaar weer sinterklaas gaan vieren in plaats van kerst. Ben dus benieuwd hoe dat uit gaat pakken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

het feest opzich is niet verkeerd, maar ik vind ernst en bobbie 3x niets om te presenteren..

voor de kinderen doen ze het verder leuk, maar voor ons is dat dus niets meer waard, en er kijken ook een hoop mensen naar de uitzending.. en gaan zelfs naar Ahoy' toe.

Maar ieder zijn mening he!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wij doen dit jaar niets met Sinterklaas :P

Maar ik kijk wel altijd de Club van Sinterklaas, blijft lachen :P

Ik kan het me alleen niet voorstellen zonder Bram van der Vlugt ;(

Jetix/Palm Plus waren druk bezig met het zoeken naar een vervangende sint. Waarschijnlijk wordt het de sint uit de film 'Sinterklaas en het geheim van de robijn (http://www.sinterklaaspromotie.nl/film.php). Alhoewel ik deze sint prefereer : http://www.deechtesint.nl/

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Laatste jaar voor Bram?

Waarschijnlijk ook dit jaar niet te zien bij Jetix in de Club van Sinterklaas... wordt naar een nieuwe sint gezocht.

Vandaag was de eerste aflevering van het nieuwe seizoen en tot mijn grote vreugde is Bram weer gewoon present *O*

Man, wat een opluchting. ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Club van Sinterklaas vind ik ook best lachen! Zit soms ook best doordachte humor in, net zoals in B&A. Van die humor die je als kleuter niet had gesnapt. Maar ik kijk 't wel een keer als al de afleveringen op 1 dag worden uitgezonden. Op een zondagmiddag ofzo. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vandaag was de eerste aflevering van het nieuwe seizoen en tot mijn grote vreugde is Bram weer gewoon present *O*

Man, wat een opluchting. ^O^

Hoorde dit weekend inderdaad dat ze Bram hadden kunnen regelen, maar wel weer minder scene's. dat is echt jammer :(

Link naar bericht
Delen op andere sites

De streken van tante toets _O_

Fifi met die schattige ogen O+

En lied nummer 14... uh 16 :P

Dacht eerst dat ze De brieven van jacob zouden herhalen

gelukkig niet zeg :P

Heb ook maar de DVD's gekocht van de nieuwe club van sinterklaas en de verdwijning van wagen 27

leuk om weer eens te zien :)

EDIT: heb de DVD's gekocht bij de DA drogist voor 5,99

Link naar bericht
Delen op andere sites
maar een ding snap ik niet, ik kijk in het blokker boekje, staat de dvd: de club van sinterklaas deel 4: het mysterie van de verdwenen pepernoten ( :? nooit op tv geweest), maar dan kijk ik in het bart smit boekje, staat er een dvd: de club van sinterklaas deel 4: de brieven van jacob! ik snap er niks meer van, jullie?

Dat zag ik ook, erg vreemd ja. Het moet in ieder geval De Brieven van Jacob zijn. Wat die andere is? Geen idee.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
[..]

Inderdaad, tegen alle verwachtingen in. Maar de laatste aflevering was echt heel mooi. En de terugkeer van Chefpiet was geniaal _O_

ja, idd, geniaal, en in dat gesprek met sint en wegwijs, heeft wegwijs het over een paella restaurant, om verwarring te voorkomen, leg ik het wel even uit: in de ALLEREERSTE serie (nooit op dvd verschenen, heb ik op video _O_ , hoofdpiet zit er ook in), nog voor de serie waarin 3 pieten weg waren, werkten wegwijs en chefpiet in een paella restaurant, waarin ook een vrouw werkte waar wegwijs op verliefd was, rosita, en in serie 2 blikt hij daar nog op terug.

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...