Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Wat die kou betreft heeft hij wel gelijk, hoeft voor mij ook niet. Ik heb echter een nog grotere hekel aan regen :P.

eens met jou, maar dan is twice toch alsnog een apart figuur dat hij graag regen heeft :P
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

eens met jou, maar dan is twice toch alsnog een apart figuur dat hij graag regen heeft :P

Was je bang dat ik het niet gelezen heb omdat je het nog een keer kwijt wilt..

Ik houd helemaal niet van regen, maar wordt liever nat dan dat ik zit te verkleunen van de kou. Liever een goede plensbui en dat ik dan daarna opdroog / me verkleed dan dat ik zit te verkleunen en weer eens verkouden wordt. Maarja, mijn mening...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Was je bang dat ik het niet gelezen heb omdat je het nog een keer kwijt wilt..

Ik houd helemaal niet van regen, maar wordt liever nat dan dat ik zit te verkleunen van de kou. Liever een goede plensbui en dat ik dan daarna opdroog / me verkleed dan dat ik zit te verkleunen en weer eens verkouden wordt. Maarja, mijn mening...

Mijn mening is eigenlijk tegenovergesteld. Ik bezorg liever post als het koud is dan dat het regent. Komt vooral doordat ik met post bezorgen langere tijd achter mekaar buiten ben en je van regen dan al snel helemaal doorweekt raakt. Dat is naar mijn mening nog veel kouder en vervelender.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Was je bang dat ik het niet gelezen heb omdat je het nog een keer kwijt wilt..

Ik houd helemaal niet van regen, maar wordt liever nat dan dat ik zit te verkleunen van de kou. Liever een goede plensbui en dat ik dan daarna opdroog / me verkleed dan dat ik zit te verkleunen en weer eens verkouden wordt. Maarja, mijn mening...

postte het nog een keer omdat ik niet meer helder kon denken toen. Nog steeds niet helemaal/niet meer (begon redelijk goed vandaag eigenlijk).. Maar ik begrijp je nu wel beter. Ben het niet met je eens. En een apart figuur ben je sowieso wel :P (niet negatief bedoelt)
Link naar bericht
Delen op andere sites
nou vooral niet op een brommer gaan rijden met dit weer donders ;(

maarjah je moet wat over hebben voor een dvd te halen bij de mediamarkt in ede :P

Ik rijd op dit moment alleen hoogst noodzakelijk op mijn scooter. Alleen naar school dus. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Vaanavond op het weerbericht hoorde ik dat het deze week gaat sneeuwen. Leuk... maar niet als je postbezorger zoals ik bent. :N

Ik hoop daarom ook dat het hier in Voorburg nog wel mee zal vallen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Da's wel fijn aan deze temperatuur ja, je kunt het bier (Grolsch) buiten zetten. Zeker fijn als je een feestje geeft.

Ik had een half flesje fris in de auto laten staan. Dag later.. volledig bevroren :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik had een half flesje fris in de auto laten staan. Dag later.. volledig bevroren :D

Dat had ik 2 jaar geleden , toen ik naar school ging, de avond van tevoren deed ik altijd een flesje Spa Blauw in de auto leggen, en dan nam ik het de volgende ochtend mee, wat bleek een keer de volgende ochtend; Bevroren! Ik mocht het flesje (dicht) op school onder de warme kraan houden, en toen had ik water met ijsklontjes :P
Link naar bericht
Delen op andere sites

in het westen des lands schijnt het te sneeuwen... Hier in Groningen was vanochtend wel de boel wit :D en leek het op een gegeven moment heel hard te sneeuwen, maar dat bleek hagel te zijn hehe. Nu is t weer normaal... K heb wel een Unox muts gekocht net, voor "hartje winter" :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hier in Zuid-Limburg is het ondertussen ook begonnen met sneeuwen. Hopelijk wordt het niet glad, want ik heb geen zin om morgen op m'n bek te gaan :P.

Als het morgen gesneeuwd heeft moet ik fietsen :( . Met de scooter door de sneeuw is vrijwel geen optie. :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als het morgen gesneeuwd heeft moet ik fietsen :( . Met de scooter door de sneeuw is vrijwel geen optie. :(

Da's goed voor je gezondheid :P

Ik pak denk ik de bus maar eens morgen, hoewel ik hem vandaag ook weer had gemist: snel naar huis en fietsen, dan ben ik er wel eerder maar is het wel koud :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hmmm, morgen schikt het hier aanvriezende regen te geven.

Ik denk dat ik maar eens...

thuis blijf wegens intersemestrieel verlof :P

ik heb echt een kwartier naar die eerste zin zitten staren...
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Da's goed voor je gezondheid :P

Ik pak denk ik de bus maar eens morgen, hoewel ik hem vandaag ook weer had gemist: snel naar huis en fietsen, dan ben ik er wel eerder maar is het wel koud :P

vergeet u niet, beste twice, dat bussen niet meer rijden zodra er een vlokje sneeuw is gevallen?
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

vergeet u niet, beste twice, dat bussen niet meer rijden zodra er een vlokje sneeuw is gevallen?

Oja da's waar, en dat staat dan nergens, en als je een klacht indient krijg je te horen: "Dat stond op teletekst van de LOG" (lokale omroep goirle)

Pffff

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Twee dagen geleden kreeg ik een telefoontje van Brad: "Doe de ramen open, 't is bijna twintig graden buiten!"

Op dit moment ligt er alweer vijf centimeter sneeuw.

't Kan vriezen, 't kan dooien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Twee dagen geleden kreeg ik een telefoontje van Brad: "Doe de ramen open, 't is bijna twintig graden buiten!"

Op dit moment ligt er alweer vijf centimeter sneeuw.

't Kan vriezen, 't kan dooien.

Zo extreem is het hier niet, maar het was afgelopen week een paar dagen zeer mooi weer. Volgende wordt het echter weer slecht als de voorspellingen uitkomen....

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zo extreem is het hier niet, maar het was afgelopen week een paar dagen zeer mooi weer. Volgende wordt het echter weer slecht als de voorspellingen uitkomen....

De score van vannacht is 20 centimeter :')

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik wilde vragen "wat dacht je anders" maar dat doe ik toch maar niet.

Aangezien er vorige week nog verteld was dat we geen "voorbeeldfuncite" meer hebben, mag en kan je die vraag natuurlijk gewoon stellen.... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Aangezien er vorige week nog verteld was dat we geen "voorbeeldfuncite" meer hebben, mag en kan je die vraag natuurlijk gewoon stellen.... ;)

Ik wil je antwoord gewoon niet weten, is dat nou zo moeilijk te begrijpen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...