Ga naar inhoud

B&A 'Wat is dit?' Deel V


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hm... ik zie het plaatje ook als een bloem... is het iets met bloemen??

Neen, het heeft helaas niks met bloemen te maken, je moet het anders zoeken.

Als er morgenochtend nog geen antwoord goed is of in de buurt komt wordt het tijd voor een groter plaatje of een tip.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je komt al iets dichter dan met bloemen ofzo maar het is niet juist.

ik vind het verdacht veel lijken op die grafitie tekeningen die op dat muurtje staan in de plaaggeest als bassie en adriaan vertellen over die bal in die steen en als zn jassie dig genaaid is

in dat fragment vind ik het verdacht veel lijken

edit 500e post inmiddels gepasseerd

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Neen, dat is het niet. Qua serie zit je niet juist.

Tip: zoek in de oudere series.

de jurk van het meisje uit de droomwereld 'geheime agenten'?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een stukje indianenveer van één van die indianen in de indianendroom van Bassie?

(zo: gebruik ik zomaar even drie keer het woord "indianen" in één zin!)

Je zoekt in de juiste serie maar helaas is je antwoord fout.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je zoekt in de juiste serie maar helaas is je antwoord fout.

De kleding van de Nederlandse mevrouw achter de balie in hetSpaanse hotel waar B&A logeren?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hijs verrekte lastig, volgens mij kan je een nog groter plaatje geven want dit schiet ook niet echt op he

Als ik een nog groter plaatje post dan is het waarschijnlijk direct duidelijk wat het is. Maar ZO moeilijk is het niet, het plaatje komt uit Het geheim van de Sleutel en het is iets op de voorgrond :)Wie vindt het?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een griezel in t spookhuis, volgens Adriaan de broer van B1 :P

En DAT is het juiste antwoord! De griezel waar Adriaan naast ( *adriaan* je lijkt precies op je broer!) staat tijdens het gesprek met B1 waarbij hij de sleutel moet overhandigen aan B1 en zo Bassie terug krijgt.

Hier het volledige plaatje:

http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=213

Cold45, aan jou de eer voor het volgende plaatje!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En DAT is het juiste antwoord! De griezel waar Adriaan naast ( *adriaan* je lijkt precies op je broer!) staat tijdens het gesprek met B1 waarbij hij de sleutel moet overhandigen aan B1 en zo Bassie terug krijgt.

Hier het volledige plaatje:

http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=213

Cold45, aan jou de eer voor het volgende plaatje!

hij was wel verdomd moeilijk
Link naar bericht
Delen op andere sites

het rare is... ik dacht eerst dat het iets uit het spookhuis was, dus ik kijk dat hele spookhuisstuk, ook deze gezien, maar dacht, kan um niet zijn. Omdat ik niets beters kon vinden en na die hint, wilde ik gewoon "een griezel" neerzetten, omdat ik niets anders kon bedenken dat van zulk materiaal was... Komt net dat hoofd in beeld ;)

Maar ik heb een leuke :)

getthepicture.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
het rare is... ik dacht eerst dat het iets uit het spookhuis was, dus ik kijk dat hele spookhuisstuk, ook deze gezien, maar dacht, kan um niet zijn. Omdat ik niets beters kon vinden en na die hint, wilde ik gewoon "een griezel" neerzetten, omdat ik niets anders kon bedenken dat van zulk materiaal was... Komt net dat hoofd in beeld ;)

Maar ik heb een leuke :)

getthepicture.jpg

Is het dat vrouwtje op het reisboekje van Bassie die hij aan het bekijken is als Bassie & Adriaan op Sint Maarten zijn?

*bas* Zo, maar ik heb jou hier nog niet gezien. Hihi!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Is het dat vrouwtje op het reisboekje van Bassie die hij aan het bekijken is als Bassie & Adriaan op Sint Maarten zijn?

*bas* Zo, maar ik heb jou hier nog niet gezien. Hihi!

hehe dan had ik wel een ander stukje uitgeknipt :P Die blijft trouwens wel geniaal die uitspraak :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
het rare is... ik dacht eerst dat het iets uit het spookhuis was, dus ik kijk dat hele spookhuisstuk, ook deze gezien, maar dacht, kan um niet zijn. Omdat ik niets beters kon vinden en na die hint, wilde ik gewoon "een griezel" neerzetten, omdat ik niets anders kon bedenken dat van zulk materiaal was... Komt net dat hoofd in beeld ;)

Maar ik heb een leuke :)

getthepicture.jpg

Ik denk dat het een van die meisjes is die de boeven betrapten toen ze inbraken in de Amerika serie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik denk dat het een van die meisjes is die de boeven betrapten toen ze inbraken in de Amerika serie.

Neuh, die ene ziet er zo uit en van die andere heb ik nog geen foto en in de serie is die blond :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Is het dat vrouwtje op het reisboekje van Bassie die hij aan het bekijken is als Bassie & Adriaan op Sint Maarten zijn?

*bas* Zo, maar ik heb jou hier nog niet gezien. Hihi!

Ja is zeker een leuke, maar volgens mij zegt hij zoiets als

alleen die dame heb ik nog niet zien lopen,

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...