Ga naar inhoud

Het geheim van de Sleutel, Speciale Editie: 11 januari 2005


Aanbevolen berichten

Hij bedoelt waarschijnlijk in het dvd-overzicht. Daar staat hij inderdaad nog niet tussen, maar dat zal wel komen bij de volgende update. Maar probeer ook interpunctie tekens te gebruiken... dat leest wat makkelijker. ;)

Bij het DVD-overzicht staat hij waarschijnlijk niet, omdat hij eigenlijk nog niet uit is (11 jan. pas).

Maar hij zal inderdaad bij de volgende update wel bij komen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Dat hij nog niet uit is heeft er opzich niks mee te maken, want de kroon werd ook al 1 á 2 maanden vantevoren aangekondigd... maar het komt als het goed is vanzelf bij het overzicht te staan.

Ze zullen het wel gewoon erg druk hebben en nu met de feestdagen enz. zal ook wel niet veel aan die sites gedaan worden, logisch ook.

En wij weten het toch ;)...?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ach, wat maakt het allemaal uit of het er staat of niet, De nieuwe dvd is er, daar gaat het om, en ik hem al besteld, HA! ^O^

Fijn 2005 allemaal trouwens en veel bassie en adriaan kijkplezier! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heb hem ook maar besteld. Ben erg benieuwd naar die nieuwe afleveringen. Die kaft kun je nostalgisch noemen. Prachtig.

Ik denk dat in de loop van volgende week wel een berichtje van Adriaan zal komen over de nieuwe dvd.

De nieuwe aflevering. Ik maakte even een sprong van vreugde en dacht dat er 2 gevonden waren }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites

hoe is het eigenlijk met de rest van het verhaal? Adriaan heeft namelijk ook bepaalde scenes weg moeten laten, om het verhaal nog kloppend te krijgen. Dit is zeker alleen het geval bij die andere aflevering die nog steeds zoek is?

Link naar bericht
Delen op andere sites
hoe is het eigenlijk met de rest van het verhaal? Adriaan heeft namelijk ook bepaalde scenes weg moeten laten, om het verhaal nog kloppend te krijgen. Dit is zeker alleen het geval bij die andere aflevering die nog steeds zoek is?

Er zijn dingen bij gekomen en daardoor is niet 1 maar er zijn meerdere afleveringen aangepast is wat ik begreep

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De nieuwe aflevering. Ik maakte even een sprong van vreugde en dacht dat er 2 gevonden waren }:|

O ja, die wordt nog gezocht. Als het goed is moeten er dat nog 2 zijn omdat Adriaan zegt dat er in totaal 13 afleveringen waren.

Maar het kan inderdaad zo zijn dat meerdere afleveringen zijn aangepast dus dan zijn het toch wel min of meer nieuwe afleveringen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

O ja, die wordt nog gezocht. Als het goed is moeten er dat nog 2 zijn omdat Adriaan zegt dat er in totaal 13 afleveringen waren.

Maar het kan inderdaad zo zijn dat meerdere afleveringen zijn aangepast dus dan zijn het toch wel min of meer nieuwe afleveringen.

Er is in totaal een aflevering weggesneden om het verhaal weer te laten kloppen. Dat komt er dus (hopelijk) ook bij op de nieuwe.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Er is in totaal een aflevering weggesneden om het verhaal weer te laten kloppen. Dat komt er dus (hopelijk) ook bij op de nieuwe.

Dat hoop ik wel maar dat denk ik niet, aangezien er maar 17 minuten meer tijd wordt vermeld op de DVD en dat is dus precies die verloren aflevering!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat hoop ik wel maar dat denk ik niet, aangezien er maar 17 minuten meer tijd wordt vermeld op de DVD en dat is dus precies die verloren aflevering!

Die tijden kloppen wel vaker niet... ik mag lijen dat ze de rest ook bewerkt hebben, anders word ik gek. Dan klopt het verhaal heleMAAL niet meer }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites

nee ze hebben gewoon de aflevering er hop tussengepropt...

Er is zowieso wel wat veranderd aan de bestaande afleveringen, maar ik vraag me toch af of er veel geknipt moest worden om de serie, zonder het teruggevonden deel, nog goed te krijgen. Volgens mij viel dat wel mee en was het probleem groter bij het nog steeds zoek zijnde deel.

Ben benieuwd of ze verder nog dingen veranderd hebben, muziek ofzo..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Whehe, na een paar dagen pas gemerkt dat het forum weer online is. 8)7

Geweldig, die nieuwe uitgave! Ik vind de kaft ook erg mooi, is weer eens wat anders dan gewone tekeningen met B&A erbij. Ik ga misschien de dvd kopen, en anders hopen dat ie snel op televisie te bewonderen is! 8-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat zal nog wel een tijdje duren door die slechte programmering van Nickelodeon.

ja inderdaad het enige tijdstip wanneer je B&A krijgt is in et weekend (maar hoe laat)

maar das dus wel verrot ja

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil bij deze even gebruik maken om iedereen een Gelukkig Nieuwjaar toe te wensen...! *O*

Ik kwam er vandaag pas achter dat het forum weer 0n-line was... |:(

Idd een erg mooie hoes zeg! Ik koop hem gewoon in de winkel waarschijnlijk, ik heb het nooit zo op bestellen enz. (eigen keus) Maar ik vind het zelf ook een beetje vreemd dat Adriaan op zijn site geen datum bekend heeft gemaakt... Maar ja, we weten de datum, dus dat scheelt... *)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aflevering 2 en 7 waren weg. Om het verhaal goed te laten lopen heeft Adriaan, doordat aflevering 7 weg was ook grote delen van aflevering 8 hebben moeten wegknippen. Dus als aflevering 7 ook wordt teruggevonden, wordt de serie nog langer!

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik zou nog graag wat willen toevoegen: omdat aflevering 7 zoek was geraakt, moest Adriaan grote delen van aflevering 6 en aflevering 8 wegknippen. Dus het verhaal wordt nog langer dan jij zegt. Nog beter dus!!!

Wat ik persoonlijk erg leuk zou vinden, is dat Aad deze weggeknipte stukken uit aflevering 6 en 8 als xtra op de nieuwe dvd van de sleutel zou hebben gezet

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb gehoord dat op de nieuwe DVD de aflevering is ingevoegd in het oorspronkelijke DVDverhaal en als het goed is als Extra de verloren aflevering, zoals die op de televisie is uitgezonden te zien zal zijn.

Ik weet het niet 100 procent zeker..

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb gehoord dat op de nieuwe DVD de aflevering is ingevoegd in het oorspronkelijke DVDverhaal en als het goed is als Extra de verloren aflevering, zoals die op de televisie is uitgezonden te zien zal zijn.

Ik weet het niet 100 procent zeker..

Dus hij zou ook los te bekijken zijn?

Link naar bericht
Delen op andere sites
En mag ik ook vragen hoe je aan deze informatie komt? er is toch verder nog helemaal niks bekend over hoe het allemaal is ingedeeld enzo

Radames heeft contacten ;)

Ik zou het trouwens goed shit vinden als ze niet eens de moeite hebben genomen om de weggeknipte stukken weer in te voegen zodat het een goedlopend verhaal wordt. Dat is wel heel makkelijk zeg. Ze hebben de oorspronkelijke aflevering 3 toch nog? Nou krijgen we weer een zooi goofs omdat aflevering 2 niet op 3 aansluit :r En de veloren aflevering als extra neerzetten in plaats van in te passen is helemaal goedkoop! Waarom doen ze niet een beetje moeite? De Kroon was ook al zo cheap :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat komt omdat er ook maar 2 liedjes in de serie zitten...

Nee, dat bedoel ik niet. De kwaliteit van het beeld laat zwaar te wensen over, geen extra's (je kan toch de liedjes er apart opzetten of weet ik veel, of die goof zonder broek... er is vast wel materiaaal)... ik heb echt het idee dat ze het te veel werk vonden en maar een half product hebben afgeleverd, en dat haat ik. Doe het goed of doe het niet, weet je. En nog wel bij de beste serie... :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En de veloren aflevering als extra neerzetten in plaats van in te passen is helemaal goedkoop!Waarom doen ze niet een beetje moeite?

De 17 minuten extra beeldmateriaal waar jullie op uit kwamen in de hoofdfilm wordt dan waarschijnlijk de aflevering die terug gevonden is in het verhaal gemonteerd. Dat is dus niet de gehele aflevering, maar geknipt zodat 'ie in het verhaal past.

En dan nog de extra's dacht ik. Dat was volgens mij de opzet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, dat bedoel ik niet. De kwaliteit van het beeld laat zwaar te wensen over, geen extra's (je kan toch de liedjes er apart opzetten of weet ik veel, of die goof zonder broek... er is vast wel materiaaal)... ik heb echt het idee dat ze het te veel werk vonden en maar een half product hebben afgeleverd, en dat haat ik. Doe het goed of doe het niet, weet je. En nog wel bij de beste serie... :'(

Ik vond de kroon best meevallen. De Huilende Professor, dat vond ik pas tegenvallen. En laat ik het maar niet over de DVD Amerika 1 en 2 hebben, die zo rommelig op elkaar oversluiten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vond de kroon best meevallen. De Huilende Professor, dat vond ik pas tegenvallen. En laat ik het maar niet over de DVD Amerika 1 en 2 hebben, die zo rommelig op elkaar oversluiten.

Wat vond je bij de Professor dan zo tegenvallen ?

EDIT: Oh de beeldkwaliteit, sorry ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vond de kroon best meevallen. De Huilende Professor, dat vond ik pas tegenvallen. En laat ik het maar niet over de DVD Amerika 1 en 2 hebben, die zo rommelig op elkaar oversluiten.

Prof heeft slecht materiaal om mee te beginnen, dat wordt gewoon niet beter. Maar vooral als je ziet wat Wer-Al kan met een gratis programma, dan vind ik toch dat ze wel wat meer moeite hadden mogen doen om het beeld van de Kroon wat op te poetsen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vond de kroon best meevallen. De Huilende Professor, dat vond ik pas tegenvallen. En laat ik het maar niet over de DVD Amerika 1 en 2 hebben, die zo rommelig op elkaar oversluiten.

Als je het over de beeldkwaliteit van de Huilende Professor hebt, dan ben ik het niet met je eens. Voor iets dat van video afkomstig is, is het vrij goed gedaan. Oké het kan beter, maar deze serie zal nooit de beeldkwaliteit van de andere series halen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Prof heeft slecht materiaal om mee te beginnen, dat wordt gewoon niet beter. Maar vooral als je ziet wat Wer-Al kan met een gratis programma, dan vind ik toch dat ze wel wat meer moeite hadden mogen doen om het beeld van de Kroon wat op te poetsen.

Daar heb je gelijk in, het beeld had veel beter gekunt. Nu maar hopen dat Aad of Martijn ziet wat Wer-Al ermee kan, en een s.e. ervan uitbrengt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het beeld van de kroon is op tv ook altijd heel slecht. Op tv zijn de eerste drie afleveringen zelfs qua lichtinval heel erg verslechterd. Tijdens de inbraak is het net overdag en op het bureau van Vandersteen is het op de achtergrond echt een sneeuwbeeld. Maar ook als Vandersteen aan het begin de telefoon opneemt is het beeld compleet wit. Slecht bewerkt dus. Dit is op de DVD niet echt het geval, dus dat vind ik dan wel weer goed

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil niet heel verkeerd overkomen hoor en misschien heb ik het fout, maar dit is een topic over de Speciale Editie van de Sleutel... Er wordt nu gepraat over de slechte nabewerkte beeldkwaliteit van de Kroon... :N Volgens mij niet helemaal op z'n plaats. Maar ja, ik ben geen Mod hier!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wil niet heel verkeerd overkomen hoor en misschien heb ik het fout, maar dit is een topic over de Speciale Editie van de Sleutel... Er wordt nu gepraat over de slechte nabewerkte beeldkwaliteit van de Kroon... :N Volgens mij niet helemaal op z'n plaats. Maar ja, ik ben geen Mod hier!

Off topic gelul is niet echt zeldzaam, maar je hebt gelijk. Het was meer ter vergelijking, ik hoop gewoon dat ze dezelfde fout niet nog een keer maken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Interessant nieuws, maar wat nu als die dvd uit is en Adriaan vind plots die andere aflevering. Nou ja misschien bestaat die niet eens meer en zal die nooit meer boven waterkomen. Nu vroeg ik mij af en waarschijnlijk is dat al 8 miljard keer verteld of heeft dat ergens gestaan wanneer de Nickelodeon deze afleveringen zal uitzenden. Komt het uberhaupt wel op televisie?

Link naar bericht
Delen op andere sites

De planning was 'eind 2004' maar dat is dus ook niet gebeurd. Nu de dvd er komt, zal nickelodeon de vernieuwde serie van het geheim van de sleutel krijgen, met de verloren aflevering. Het was al gepland dat Ncik ze zou uitzenden, dus dat wordt even wachten nog. Maar als Nick de series in chronologische volgorde blijft uitzenden, kan het nog wel een paar weken duren voordat hij op TV komt.

Misschien zenden ze na de schatkaart de nieuwe Sleutel uit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
De planning was 'eind 2004' maar dat is dus ook niet gebeurd. Nu de dvd er komt, zal nickelodeon de vernieuwde serie van het geheim van de sleutel krijgen, met de verloren aflevering. Het was al gepland dat Ncik ze zou uitzenden, dus dat wordt even wachten nog. Maar als Nick de series in chronologische volgorde blijft uitzenden, kan het nog wel een paar weken duren voordat hij op TV komt.

Misschien zenden ze na de schatkaart de nieuwe Sleutel uit.

Ik weet het niet. Nickelodeon kennende...

Ik dacht eerst dat het de bedoeling was dat ze met de jaarwisseling weer een Supermarathon zouden uitzenden met als middelpunt de verloren aflevering, maar dat is dus niet gebeurd. (Stelletje eikels, daar!)

Maar ze zullen het toch wel aankondigen als die nieuwe serie er komt?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lijkt me wel handig als nickelodeon zijnde, het is toch iets heel bijzonders.

Die marathon was alleen een (verzonnen?) gerucht en door alle speculaties en verhalen is het een heel eigen leven gaan leiden, met dat er een supermarathon komt en dat de verloren aflevering ook uitgezonden zou worden. Maar volgens mij is het gerucht van een eventuele marathon nooit bevestigd door iemand van Nick of Adrina.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo ey :Y:Y

Dat is een mooie DVD Hoes.

Het lijk wel of het een echte Hollywoord films is.

Ik ben zeer benieuwd naar deze DVD, en ik hoop ook dat de rest van de film een beetje is aangepast, want ik vond dat er nogal veel strepen op het beeld waren te zien door het digitaliseren van de tape.

En de punten waarop het beeld na een andere laag sprong. was ook niet echt op het juiste moment, dus het is goed dat er een speciale uitgave is gekomen, ga hem gelijk aanschaffen bij de eerste keer dat ik hem hier in rekken ziet liggen.

Peace B&A fans, en Adriaan bedankt ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eindelijk een hoes die bij het verhaal past, wooohooo! *O*

Het ziet er nu echt uit alsof het een mafia film is. Vet!

En ik denk niet dat Adrina zo achterlijk is dat het zo die aflevering ertussen gekwakt heeft. Het heeft niet voor niets een behoorlijke tijd op zich laten wachten, die DVD.

Link naar bericht
Delen op andere sites

maffia is met 2 ff-en!

Het kan zijn dat de aflevering er zo is tussen gezet. Ze hadden de tijd nodig om de beeld en geluidskwaliteit te verbeteren. Dat neemt heel veel tijd is. Ik denk echter dat hij er wel mooi is tussengezet. Dus dat het verhaal netjes doorloopt. Ik hoop ook dat je de aflevering gewoon los kunt afspelen. Ik denk het niet maar het zou wel tegek zijn!

gr Michiel

Link naar bericht
Delen op andere sites
maffia is met 2 ff-en!

Het kan zijn dat de aflevering er zo is tussen gezet. Ze hadden de tijd nodig om de beeld en geluidskwaliteit te verbeteren. Dat neemt heel veel tijd is. Ik denk echter dat hij er wel mooi is tussengezet. Dus dat het verhaal netjes doorloopt. Ik hoop ook dat je de aflevering gewoon los kunt afspelen. Ik denk het niet maar het zou wel tegek zijn!

gr Michiel

Als je dan gaat zeiken op spelfouten moet je het zelf ook wel goed doen natuurlijk. "Dat neemt heel veel tijd is" is nou niet bepaald het prototype van een goed lopende nederlandse zin. En tegek moet los van elkaar geschreven worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als je dan gaat zeiken op spelfouten moet je het zelf ook wel goed doen natuurlijk. "Dat neemt heel veel tijd is" is nou niet bepaald het prototype van een goed lopende nederlandse zin. En tegek moet los van elkaar geschreven worden.

Ja ja, iedereen maakt fouten, foutje moet kunnen enzo, nu weer on topic alsjeblieft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...