Ga naar inhoud

Top-2000


Aanbevolen berichten

Weinig luisteraars hier...

Wat jullie wel weer heeft gespaard van de afgrijselijke stem van Demis Roussos :r ...WHAAAAAAAAAAAAAAA

Ben niet echt kapot van de Top 2000. De top 10 is vrij saai, en ik ben het met veel keuzes niet eens. En al helemaal raar waarom sommige nrs er niet in staan. De eerste editie was leuk, de tweede aardig, en nu uitmelkerij. Ik hoorde van iemand die bij Radio 2 werkt dat hij de top 100 al wist, al 2 dagen nadat het stemmen was begonnen (hij gaf me achteraf kloppende resultaten). Één grote nepzooi dus, mijns inziens. :Y

Neemt niet weg dat veel nummers leuk zijn om te horen. :)

Enne je bent geen ouwe zak Dr.Ommels :P, de muzieksmaak is juist vrij goed. :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ben niet echt kapot van de Top 2000. De top 10 is vrij saai, en ik ben het met veel keuzes niet eens. En al helemaal raar waarom sommige nrs er niet in staan. De eerste editie was leuk, de tweede aardig, en nu uitmelkerij. Ik hoorde van iemand die bij Radio 2 werkt dat hij de top 100 al wist, al 2 dagen nadat het stemmen was begonnen (hij gaf me achteraf kloppende resultaten). Één grote nepzooi dus, mijns inziens. :Y

Neemt niet weg dat veel nummers leuk zijn om te horen. :)

Enne je bent geen ouwe zak Dr.Ommels :P, de muzieksmaak is juist vrij goed. :D

Ach ja, khou wel nonstop muziek, dus das wel prima geregeld dan. En het is heel afwisselend. Die braaknummers neem ik er maar bij.

Ik heb overigens gestemd op Kate Bush (Running up that Hill, This Womans Work), Eurythmics (Sweet Dreams), Jim Croce (I got a Name), Cure (A Forest), Scorpions (Still Loving You), Beach Boys (God Only Knows) en nog een paar die me ontschoten zijn ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik me niet vergis staat één van de beste nummer ooit gemaakt op nummer 1. Bohemian Rhapsody van Queen. Dit nummer is overigens ook eens opgenomen door Bassie, Adriaan en Paul de Leeuw (maar de kenners wisten dat natuurlijk al).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een aanfluiting, en een belediging voor de muziek in het algemeen.

Volgens 'Nederland', in dit geval een stel Radio2 luisteraars, zijn de beste nummers ooit gemaakt een zooitje goedkope popsongs uit de jaren '60, '70 en '80 met af en toe iets goeds er tussen. Geen Mozart, geen Beethoven, geen Oscar Peterson, geen Clark Terry.

Nou okee er zijn vrij veel goede nummers bij, maar alsnog kun je veel betere dingen vinden. Maar de meeste mensen die stemmen laten jazz, klassiek en blues links liggen.

Sowieso is het idee belachelijk, want er zijn zo veel nummers, dat er nooit één de beste kan zijn. Bovendien heeft niemand alle nummers gehoord.

Nee, echt bah.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een aanfluiting, en een belediging voor de muziek in het algemeen.

Geen Mozart, geen Beethoven, geen Oscar Peterson, geen Clark Terry.

Nou okee er zijn vrij veel goede nummers bij, maar alsnog kun je veel betere dingen vinden. Maar de meeste mensen die stemmen laten jazz, klassiek en blues links liggen.

Je moet niet vergeten dat dit een lijst van Radio 2 is,en dat klassieke

muziek niet in het formaat van die zender zit.Dus vind ik het vrij logisch

dat de luisteraars van Radio 2 daar niet op stemmen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een aanfluiting, en een belediging voor de muziek in het algemeen.

Geen Mozart, geen Beethoven, geen Oscar Peterson, geen Clark Terry.

Nou okee er zijn vrij veel goede nummers bij, maar alsnog kun je veel betere dingen vinden. Maar de meeste mensen die stemmen laten jazz, klassiek en blues links liggen.

Je moet niet vergeten dat dit een lijst van Radio 2 is,en dat klassieke

muziek niet in het formaat van die zender zit.Dus vind ik het vrij logisch

dat de luisteraars van Radio 2 daar niet op stemmen.

Ja, maar het is niet logisch dat ze pretenderen dé lijst met 'beste nummers ooit' te hebben. Dat is zelfs dom en arrogant.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, maar het is niet logisch dat ze pretenderen dé lijst met 'beste nummers ooit' te hebben. Dat is zelfs dom en arrogant.

Dat heet marketing. Je kunt niet zo'n lijst maken en dan gaan adverteren met "het is dan wel niet de beste lijst, maar toch allemaal luisteren hoor!"

Link naar bericht
Delen op andere sites

Meat Loaf stond bovenin, dus ik vind het prachtig. Zeker gezien meneer Presley pas ergens rond de 540 kwam aanzakken en Meatje er nog vaker in staat ook.

Heeft iets te maken met weddenschapjes hier. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, maar het is niet logisch dat ze pretenderen dé lijst met 'beste nummers ooit' te hebben. Dat is zelfs dom en arrogant.

In dat opzicht ben ik het met je eens.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...