Ga naar inhoud

[centraal] Darts!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 257
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik vind die "dart-pakjes" bij die vrouwen er nooit uitzien... Ik vind het altijd lijken alsof ze bij één van de mannen een outfitje uit de kast gehaald hebben! Bij die jonge dames gewoon lekker een strak shirtje aan ofz0 met een beetje reclame... *)

Das mijn mening dan weer hé...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind die "dart-pakjes" bij die vrouwen er nooit uitzien... Ik vind het altijd lijken alsof ze bij één van de mannen een outfitje uit de kast gehaald hebben! Bij die jonge dames gewoon lekker een strak shirtje aan ofz0 met een beetje reclame... *)

Das mijn mening dan weer hé...

het zijn ook allemaal oude potten he

behalve dat kind in die bar, dat is een varken

en Dobromizlowa, die is :9~ om te zien gooien :D helaas niet aanwezig deze Lakeside

Link naar bericht
Delen op andere sites
huh?!

ze gooide een beetje raar hoor... die 10 op het laatst (Gulliver) en geen Bull's eye

ze mag van mij wel een keer ingemaakt worden ;)

Overigens is deze presentator wel veeeeeeeeeeel beter dan Hans Kraay bagger

Ik vind het jammer dat Anastasia Dobromyslova niet aan de Lakeside meedoet. Zij zou het vrouwendarts tenminste een beetje niveau geven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

het zijn ook allemaal oude potten he

behalve dat kind in die bar, dat is een varken

en Dobromizlowa, die is :9~ om te zien gooien :D helaas niet aanwezig deze Lakeside

Ja, dat van die oude potten klopt wel... Je ziet bij geen één dartSTer een man van diegene in het publiek zitten... Maar over dat "varken", ik hoorde dat woord al aardig wat keer vallen maar wist niet waar jullie het over hadden... Maar dat is dus die "chick" die daar aan die bar zit...!?!?!? Waarom noemen jullie haar varken dan? :P

P.S. Ik vind haar wel knap, maar toch ook weer wat mannelijks hebben...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

precies mijn idee (zie post boven die van jou ;) )

en niet alleen dat, maar ook zou het LEUK zijn om naar te kijken! :D

Ze is zeker leuk om naar te kijken. En ik denk dat als ze aan meer tournooien mee gaat doen, ze zeker één van de toppers wordt (als ze dat al niet is).

Link naar bericht
Delen op andere sites
:r ! CHICK?! :r !

Heb je wel eens goed naar haar neus gekeken? die kop? en het erste HOE ONGELOOFLIJK DOM ZE IS?!

Sorry maar het is een walgelijke big (in mijn ogen :P )

Ik vond haar al wat mannelijks hebben... ;) Ik zal zo mijn oordelende blik over haar heen werpen en eens oordelen! ;)

Mijn TV is niet zo groot, niet alle details worden even goed weergegeven... Odf heb je geen grote TV nodig om die neus van haar te zien? :P;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

D'r haar zit ook niet trouwens :P

Hebben jullie Theo & Thea gezien vandaag (19u ned3, elke dag)? :P leek precies op die big achter de bar met dat plakband op haar neus :P .. laat maar ;)

Zag je de hele tijd dat ouwe mens in beeld met die bril en rare hoed? Vast de vriendin van Gulliver :P

Sjonge, pas om 23.10u de laatste wedstrijd :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vond haar al wat mannelijks hebben... ;) Ik zal zo mijn oordelende blik over haar heen werpen en eens oordelen! ;)

Mijn TV is niet zo groot, niet alle details worden even goed weergegeven... Odf heb je geen grote TV nodig om die neus van haar te zien? :P;)

Toen ik haar voor het eerst zag darten, dacht ik dat ze familie van Co Stompé was. Let maar eens op, ze lijkt echt wel op hem.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Toegegeven die 132 was echt magic _O_

Ja, kwou 't net zeggen! 2 X Bulls-eye, dubbel 16... Die Wagner staat ook een aardig pijltje te gooien...

1-0 in Sets voor Wangner, 0-1 in Legs voor Hankey... :) Tzal mij benieuwen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
man, man, man het is weer bloedje spannend :D

vrouw van Hankey zit er toch, alleen zijn moeder is natuurlijk veel grappiger om te filmen :P

Jij let meer op de vrouwtjes in 't publiek dan op 't spel hé..?! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit is er eentje om je bij op te vreten..! Alleen die presentator is behoorlijk voor Hankey volgens mij, zit hard te juichen voor 'm... Daar kan ik me altijd behoorlijk aan ergeren! Een presentator hoordt geen partij te trekken! Nou, ik pies zowat in m'n broek van de spanning... 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites

M'n complimenten naar beide partijen! ^O^ Het zag er goed uit voor Wagner toen hij 2-0 in Sets voor stond, maar subliem terug gekomen door Hankey...! Ook al spreekt Wagner Duits, toch jammer dat hij niet door is, ik had het hem wel gegunt...

Ik ga nu is slapen, het is morgen weer vroeg dag...! Dus... Tandjes gepoetst, pyama'tjes aan, tis weer tijd om naar bed toe te gaan... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een avond weer. Zoveelste winnaar die van 2-0 achter

uiteindelijk met 3-2 de overwinning in zijn zak steekt. -0-

Morgen the one and only André Brantjes! :P

Tja, Merphen King is natuurlijk niet niks, maar tevens NIKS is meer onmogelijk in dit toernooi, dus wie weet. 8-)

En natuurlijk Wolfie! (Martin Adams) :7

--EDIT-- ik zei morgen, maar ik zie nu de tijd van mijn post en wil mijzelf hier-

bij even corrigeren naar ''over een paar uur'' the one and only André Brantjes! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
*O* WAT EEN COMEBACK *O*

Echt mooi en MEER dan verdiend dacht ik zo!!!

Zeg dat wel. Van tevoren dacht ik dat Hankey Wagner met gemak in zou maken. Maar het werd en echte spannende wedstrijd, met vooral een goed begin voor Wagner. En dan wordt Hankey toch nog eens de winnaar.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat King, Whitlock en Adams winnen vanavond, al hoop ik zo dat Brantjes natuurlijk wint (ook omdat ik King niet mag :P ), dan krijgen we 4 mooie kwartfinales, dan worden ze volgens mij zo:

Barney - Vincent

Fitton - Thornton

Adams - Hankey

Whitlock - King

Link naar bericht
Delen op andere sites

MIJN voorspellingen: :7

John Henderson vs. Martin Adams [0 - 3]

Simon Whitlock vs. Marko Kantele [3 - 2]

André Brantjes vs. Mervyn King [1 - 3]

Tja, uiteraard sta ik vierkant achter onze André, maar als je van de ''realiteit'' uitgaat, denk ik deze score. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
MIJN voorspellingen: :7

John Henderson vs. Martin Adams [0 - 3]

Simon Whitlock vs. Marko Kantele [3 - 2]

André Brantjes vs. Mervyn King [1 - 3]

Tja, uiteraard sta ik vierkant achter onze André, maar als je van de ''realiteit'' uitgaat, denk ik deze score. ;)

maar ik denk dat king banger voor brantjes is dan andersom

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...