Ga naar inhoud

Het Bassie & Adriaan-fotospel #2


Aanbevolen berichten

Is er eigenlijk nog interesse om verder te gaan met het Fotospel? Want dat vond ik wel een leuk idee, maar er is niemand die al een nieuw topic geopend heeft. Dus als niemand meer interesse heeft, gooi het topic dan maar weer dicht.

Dit is de link naar het eerste deel:

http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=509

RM was aan de beurt voor de volgende opdracht

En dit zijn nog even alle spelregels:

Wat moet je doen?

Een foto/screencap maken van de opdracht,

pas als deze is goedgekeurd door de opdrachtgever

mag je een nieuwe opdracht verzinnen. De snelste wint.

Ik ga de punten bijhouden, elke keer dat je een opdracht goed

vervult krijg je 1 punt.

Je mag een foto maken, je mag een screencap maken. je mag NIET: een foto/screencap van een andere site afhalen, het moet door jou zelf gemaakt zijn NA de opdracht (wat je had liggen telt niet mee)

(regels door DJ Koelkast)

Veel plezier weer!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb inderdaad een groot probleem wat betreft de computer.

Hij is min of meer gecrasht geweest en op het moment kan ik niet bij mijn bestanden komen en weet niet eens of die er nog wel op staan.

Vandaar dat ik even niet in staat ben om een opdracht te verzinnen.

Ik beloof jullie dat ik hier zo snel mogelijk een nieuwe opdracht neer zal zetten.

Wordt vervolgd...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb inderdaad een groot probleem wat betreft de computer.

Hij is min of meer gecrasht geweest en op het moment kan ik niet bij mijn bestanden komen en weet niet eens of die er nog wel op staan.

Vandaar dat ik even niet in staat ben om een opdracht te verzinnen.

Ik beloof jullie dat ik hier zo snel mogelijk een nieuwe opdracht neer zal zetten.

Wordt vervolgd...

Laat anders MarsM wat verzinnen, die weet vast wel iets in dezelfde lijn als jij, familiebanden enzo... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lijkt me niet, want volgens de regels moet je ZELF de plaatjes cappen, dus geen bestaande plaatjes O}

zelf cappen is niet verplicht, maar het moet wel uit een serie komen. Als ik mij niet vergis ;)

Daar komt bij dat het antwoord van ajbouwhuis gewoon goed is... Als is het op die foto niet zo heel goed zichtbaar...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja ik bedoelde die van de schiettent uit de sleutel ;) ga je gang

ik zou kunnen zeggen, maak een screenie van ellen, maar dan heeft wonderer zowieso gewonnen...

over wonderer gesproken: op de volgende foto moeten gele sokken staan (ben zelf atm niet in staat om iets te bedenken)

suczeven, want succes is niet genoeg voor deze jongens 8-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik kan hem niet fout rekenen.

Sweety mag een nieuwe verzinnen.

Sorry dat ik nog zo laat reageer, maar ik dacht zelf aan het einde van de serie als Joris in het ziekenhuis werkt en die kinderen opvrolijkt.

Dat maakt nu niet meer uit, maar ik wilde toch even mijn briljante antwoord doorgeven. O-)

edit: 'k Heb even de quote wat beter gemaakt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik zou kunnen zeggen, maak een screenie van ellen, maar dan heeft wonderer zowieso gewonnen...

over wonderer gesproken: op de volgende foto moeten gele sokken staan (ben zelf atm niet in staat om iets te bedenken)

suczeven, want succes is niet genoeg voor deze jongens 8-)

Nou, ik zou zeggen: Geef maar 'n hint, want er is nog niemand met een antwoord gekomen sinds vanmiddag....

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou, ik zou zeggen: Geef maar 'n hint, want er is nog niemand met een antwoord gekomen sinds vanmiddag....

Ja, 't wordt idd tijd voor een hint... Cold45 ???

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee, want de vraag is: Vind een foto met gele sokken!

LEZEN!

ow hele gele sokken

sorry

maaaaaaaaaaaaaaaaaarr

[..]

Die zijn rood met geel.. Ik wil rode sokken ;)

HiNT: Een van de boefjes heeft rode sokken

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...