Ga naar inhoud

[centraal] Darts! <deel 2>


Aanbevolen berichten

[..]

hoe schrijf je je daarvoor in?

sorry maar ik heb gister helemaal niets gezien, wie heeft er een 170 finish gegooid?

vanmiddag vanaf 14u geloof ik (of 13u) herhaling van beide wedstrijden (volledig!) op BBC2. 170 was de uitgooi van de wedstrijd voor Barney. Spannend was het niet en beide partijen duurden +/- een half uur.

Toch even kijken, het was wel aardig ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 257
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

vanmiddag vanaf 14u geloof ik (of 13u) herhaling van beide wedstrijden (volledig!) op BBC2. 170 was de uitgooi van de wedstrijd voor Barney. Spannend was het niet en beide partijen duurden +/- een half uur.

Toch even kijken, het was wel aardig ;)

als er geen reclame tussen zat ong. 25 min.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Barneys finish is hier te zien:

http://www.ad-it.nl/barney.wmv ;)

De reactie van de commentatoren is geweldig! Zo zie je maar dat ze daar ook meeleven met de Nederlanders.

Maar als Barney gewonnen heeft en hoe hij daar dan zo staat: :r

Dan walg ik alweer van hem. Wat een kapsones! Ik ben ook liever voor een andere speler dan voor Barney eigenlijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

tja dat is het karakter, de caricatuur Barney en niet van Barneveld, zo moet je het zien.

Neem de opkomst van Fitton, dan is hij The Dazzler en niet Fitton ;)

Het is een beetje een toneelstukje, ik vind dat wel wat hebben en de karakterloze mensen (thornton bijvoorbeeld) die vind ik niet bij deze dartsbond thuishoren ;)

Dus van mij mag of moet eigenlijk Barney zo blijven doen, al zou het ook leuk als hij _O_ zou doen :P ja of: *O*:P

en dat van die commentatoren is vooral vanwege de 170 ;) en zoals laatst op SBS ook was het geen partijdigheid, maar een reactie op hoe er gegooid werd.

Heb je het wel eens geprobeerd, zo staan? :P voelt niet lekker vind ik hoor :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Twee keer 5-0, goh wat spannend gister. :O Kwam dus wel goed uit dat ik de hele avond moest studeren. ;)

Heb wel nog die 170-uitgooi van Barney gezien, fantastisch! *)

Vanavond lijkt Wolfie-The Count me wel een mooie partij! Zou best nog wel eens lang kunnen duren. Verder heeft Brantjes zeker kansen om door te gaan. Whitlock is op papier niet beter dan King, dus... maja ik weet niet of Brantjes veel ervaring heeft met "best of 9-wedstrijden" op grote toernooien... :? Maar ik hoop dat-ie wint, krijgen we misschien nog een Nederlandse finale. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
...

Verder heeft Brantjes zeker kansen om door te gaan. Whitlock is op papier niet beter dan King, dus... maja ik weet niet of Brantjes veel ervaring heeft met "best of 9-wedstrijden" op grote toernooien... :? Maar ik hoop dat-ie wint, krijgen we misschien nog een Nederlandse finale. ;)

Hij heeft zat ervaring, alleen dan soft-tip ;)

dus minder massaal, ik hoop dat hij het redt, Whitlock is zeker geen slechte!

Link naar bericht
Delen op andere sites
STORING :X :X :X

Ja, ze wisten bij SBS 6 dat er storing zou komen, want ze hadden dat beeldje van "Lakeside; even wachten a.u.b." al helemaal klaarliggen om uit te zenden, want dat kwam vrijwel direct in beeld. :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
dat hebben ze sowieso altijd klaarliggen natuurlijk...

het blijft live tv verbinding...

Normaal duurt dat even voordat dat in beeld komt, volgens mij...

Maar oké: Laten we het weer over darts hebben!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit is misschien wel de beslissende leg voor Simon Whitlock!

Wat is hij trouwens een vies ventje. Brrr.... enge man. :P

En nog gewonnen ook. Snotverdorie! Ik gun het Brantjes natuurlijk veel meer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
het was best een mooie wedstrijd en nu ergerde ik me wel aan de partijdigheid van de commentatoren...

Over de volgende: Hankey moet wel weer vloeken hoor, anders wordt het niks ;)

Och die moeder weer van Hankey :P humor :P

Voorspelling? Enig idee?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het gaat eindelijk weer verder. Stom van SBS, maar toch wel logisch.

Darts +/- 700.000 kijkers, Hart van Nederland +/- 1.700.000 kijkers ;)

Ik hoop niet dat je het op de cijfers van gisteren basseert. Want toen zat Hart van Nederland op 3 zenders. Dus geen wonder dat ze meer kijkers hadden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik hoop niet dat je het op de cijfers van gisteren basseert. Want toen zat Hart van Nederland op 3 zenders. Dus geen wonder dat ze meer kijkers hadden.

gemiddeld trekt HvN rond de 1.700.000 (ma 1,7 mln, di 1,7 mln, wo 2 mln)

darts trekt rond de 700.000-800.000 behalve op het hollandse avondje.

Vorig jaar met de Bavaria WDT werd Darts onderbroken voor voetbal, werd er alleen een korte samenvatting van darts uitgezonden, maar voetbal trok meer dan 2,5 mln kijkers... tjs

Over deze wedstrijd:

Eindelijk weer wat spanning in de tent, alleen de commentatoren maken het erg saai deze keer met hun: nu dit, nu dat etc.

Ik durf het niet te zeggen, Hankey lijkt nu duidelijk geïrriteerd (4-3 voor Adams nu) dus lijkt het af te leggen... Wolfie naar de halve finale?

Link naar bericht
Delen op andere sites

waaaaaaaaaaat een wedstrijd zeg! wat een comeback!

Wolfie heeft het ècht verdiend hoor! SUPER!

En je zag met die laatste 3 pijlen voor tops voor Hankey dat hij het niet meer had, zweet droop van zijn hoofd... Het waren echt de zenuwen, maarja, Wolfie heeft het wel gemaakt!!! Klasse!

Link naar bericht
Delen op andere sites
"gisteren in de Hankeys..."

Is helemaal niet geweest :X

Zeker wel!

Ik heb het gezien, hoor. Volgens mij kwam het voor de Hart van Nederland/Shownieuws-onderbreking, maar ik weet het niet meer zo goed.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zeker wel!

Ik heb het gezien, hoor. Volgens mij kwam het voor de Hart van Nederland/Shownieuws-onderbreking, maar ik weet het niet meer zo goed.

sheisse, dan heb ik dat dus net gemist :X

maar gelukkig zit ik niet alleen vandaag, we moeten natuurlijk wel onze favorieten aanmoedigen he :P

Whitlock - Adams [3 - 5]

Barneveld - Fitton [5 - 2]

That's it ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

_O_

Fitton, jij wil dat Fitton wint :P waarom?

Ik vind hem niet zo arrogant en een kapsoneslijer als Van Barneveld en ik vind dat ie een leuke persoonlijkheid heeft.

Maar ik denk dat Van Barneveld wel weer zal winnen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik vind hem verschrikkelijk! Dat stomme dansje ook... Barney arrogant? juist niet.. alleen vanwege zijn triompf als hij wint? zijn houding? nehh... Barney is cool :D

Ja, dat is zijn persoonlijkheid. Ik vind het gewoon mooi om te zien hoe hij het publiek zo achter zich kan krijgen. Ik vind Fitton wel cool. 8-)

En ik vind Barney inderdaad meestal chagrijnig en arrogant overkomen ja, maar dat kan ook aan mij liggen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
mja, het is natuurlijk een beetje een rol die hij speelt he ;)

ah de wedstrijd begint EN NIET EENS LIVE :X

live is leuker wat mij betreft...

't Is toch wel live? Het stond net alleen niet boven in beeld

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

precies die van mij :D

ja 't is live, ik dacht dat ze 14u engelse tijd begonnen, maar het is dus wel 15u engelse tijd (16u NL tijd)

doen ze t overdag vandaag, t darts?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...